יש מקרים בהם המחיר בארץ בחברה זול יותר מחול אפילו, אבל ברובם הוא יקר יותר, בחלקם הוא במכפלת X3, בחלקם הוא במכפלות יותר קטנות.
אם אתה רוצה להשוות את התמחור של דלק מוטורס בארץ אתה צריך להשוות את המחירים שלהם למקס-במוו בלבד שהוא מפיץ עולמי של חלפים מקוריים של במוו, ולא לספקים פרטיים כמו מוטובינס שבחלק לא קטן מהחלקים מדובר בחלקים חליפיים בזמן שבחברה ובמקס מדובר בחלקים מקוריים ב100% מהמקרים.
לגביי המחירים עצמם באופן כללי - גם אני חשבתי כמוך, אבל תתפלא לשמוע שבחברות מקבילות המחירים דומים ואפילו גבוהים יותר לחלף זהה לכלי בקטגוריה דומה.
לצורך העניין קלאץ' קומפלט מקורי לבמוו F650GS עולה בחול כ250$ +- , לעומת זאת קלאץ' קומפלט מקורי לקטמ 690 עולה בחול כ385$.
יש עוד דוגמאות אבל הנקודה היא שכולם יקרים, לא רק במוו למרות שזה מרגיש כך כי אתה מחזיק במוו.





ציטוט ההודעה בתגובה