בארץ נמכרו בודדים, כולם שנת 2004 שעלו לכביש במהלך 2005. נותרו אך מעטים במצב נסיעה.
ההצלחה שלו דאז היתה נמוכה בגלל התזמון, בעוד שבארץ מי שקנה אופנוע ליטר עם קליפאונים היה חייב איזה R או שניים, בחו"ל האופנוע הזה קטף הצלחה מסחררת. ולראייה הקהילה שהתפתחה סביבו, לרבות פורומים וטיולים על טהרת ה-sv.

הוא חולק חלקים רבים עם אחיו הקטן ובכל מקרה ניתן להשיג את רוב החלקים מחו"ל ובקלות.

בעבר החזקתי באחד היצורים הנדירים הללו, אך בשל העתקת מגורי לחו"ל חשבתי שלמכור אותו יהיה הדבר הנכון לעשות. היום אני יודע שזו היתה טעות גדולה...
לא זכורות לי תקלות מיוחדות איתו, האופנוע היה אמין מאוד ב-36 אלף הק"מ הראשונים שלו, עד שנמכר.

לא בדקתי בלוחות אבל עד כמה שאני יודע יש רק עוד אחד או שניים בארץ במצב באמת טוב (היה פעם אחד אדום מחיפה שבעליו עשה ממנו יצירת מופת, ואולי עוד אחד כסוף במצב שמור), כל השאר כנראה כבר החליפו הרבה ידיים/עשו הרבה ק"מ/ניזוקו אך לא מספיק בשביל שיורדו מהכביש כמו יתר חבריהם לדגם שרוסקו.

Sent using Tapatalk