עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: כדאיות רכישה SV1000S

  1. #1
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150

    כדאיות רכישה SV1000S

    שלום רב לחברי הפורום היקרים!
    חלקכם אולי זוכרים אותי, הייתי משתמש פעיל מ2004 עד לפני כמה שנים.
    בזמן האחרון רק קורא מאחורי הקלעים.

    חשקה נפשי בטווין, ספציפית הSV של סוזוקי.
    הבעיה היא שיש רק אחד בלוחות.
    השאלה היא האם זה מפני שהדגם הזה כלכך טוב שאף אחד לא רוצה למכור, או שהם נעלמו מהנוף בגלל בעיות כלשהן?
    כמובן שיש אפשרות להתפשר על ה650, אך ההעדפה היא לגדול.

    האקזמפלר הספציפי ההוא מ2004.
    אני מאילת, חושש להתקע בלי מלאי חלפים.
    הזמינות של ה650 גדולה יותר, כך נראה.

    אשמח לשמוע מנסיונכם וחכמתכם.
    תודה!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    הכלי היה נדיר עוד ב2004 כשהוא נמכר. לא היה נחשב כמוצלח במיוחד בזמנו (ה650 נחשב משמעותית יותר מוצלח והיה גם נפוץ מאוד).
    נשארו בודדים. רובם בידי חובבים של הדגם שמאז, כמו הרבה דגמים לא מוצלחים במיוחד, הפך לסוג של אופנוע קאלט.

    למיטב זכרוני סה"כ אמין למדי. לא יודע לגבי זמינות חלקים, אבל בכל מקרה, לטיפולים שוטטפים לא צריכה להיות בעיה ולדברים רציניים יותר בכל מקרה כנראה תיאלץ להזמין מחו"ל.

  3. #3
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    תודה.
    לא מעודד.
    מניח שאאלץ להסתפק ב650.
    שבוע טוב!

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    בארץ נמכרו בודדים, כולם שנת 2004 שעלו לכביש במהלך 2005. נותרו אך מעטים במצב נסיעה.
    ההצלחה שלו דאז היתה נמוכה בגלל התזמון, בעוד שבארץ מי שקנה אופנוע ליטר עם קליפאונים היה חייב איזה R או שניים, בחו"ל האופנוע הזה קטף הצלחה מסחררת. ולראייה הקהילה שהתפתחה סביבו, לרבות פורומים וטיולים על טהרת ה-sv.

    הוא חולק חלקים רבים עם אחיו הקטן ובכל מקרה ניתן להשיג את רוב החלקים מחו"ל ובקלות.

    בעבר החזקתי באחד היצורים הנדירים הללו, אך בשל העתקת מגורי לחו"ל חשבתי שלמכור אותו יהיה הדבר הנכון לעשות. היום אני יודע שזו היתה טעות גדולה...
    לא זכורות לי תקלות מיוחדות איתו, האופנוע היה אמין מאוד ב-36 אלף הק"מ הראשונים שלו, עד שנמכר.

    לא בדקתי בלוחות אבל עד כמה שאני יודע יש רק עוד אחד או שניים בארץ במצב באמת טוב (היה פעם אחד אדום מחיפה שבעליו עשה ממנו יצירת מופת, ואולי עוד אחד כסוף במצב שמור), כל השאר כנראה כבר החליפו הרבה ידיים/עשו הרבה ק"מ/ניזוקו אך לא מספיק בשביל שיורדו מהכביש כמו יתר חבריהם לדגם שרוסקו.

    Sent using Tapatalk

  5. #5
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    תודה רבה!
    הדגם שמופיע ביד 2 הוא כסוף, ולפי הבעלים עבר רק 3 ידיים.
    מניח שהוא אחד מהשמורים האלה, אברר את הקילמטראז' מהבעלים מחר.
    החשש שלי הוא מהמקרה בו אצטרך חלקים מכאניים ולא קוסמטיים.
    כמה שהוא מושך אותי, אני גם צריך אופנוע שיתן לי ראש שקט.
    אם בכל תקלה אצטרך להמתין למשלוח מחו"ל זה יוצר לי בעיה, במיוחד כאשר זה אופנוע שעל הכביש מ2004 ויצטרך שיפוץ בבוא הזמן.
    האם יש ממה לחשוש?
    האם ההוצאות השוטפות שלו גבוהות בהרבה יחסית לאחיו הקטן?
    אני רוצה לרכוש אותו לכמה שנים שנים טובות, לכן אני חושש מהרפתקאה.
    גם ככה בקושי שכנעתי את אשתי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אין משהו אקזוטי במנוע ה1000 הזה, מכנית הוא חולק את אותו מנוע עם הVSTROM 1000 כאשר מאלו יש יותר מכמה על הכבישים, אני בספק גדול אם תהיה לך בעיה של חלקים כלשהם לתחזוקה שוטפת וקצת מעבר לזה.
    חיסרון עיקרי - יש לו תיאבון גדול לדלק, וכמו בכל מנוע V התחזוקה השוטפת במידה ואתה לא מטפל לבד תהיה לא זולה.
    אם זה כדאי או לא? זה לא כדאי, אבל באופן כללי אופנוע זה לא דבר כדאי מ1001 סיבות.
    אם הוא מדבר אליך - אין שום סיבה להתפשר על 650 שהוא מעולה בפני עצמו אבל שונה מהותית באופי לעומת ה1000.
    אופנוע מיוחד כך או כך.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 10-09-2016 בשעה 18:27.

  7. #7
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    ניסיתי לערוך את ההודעה והיא תמיד נמחקת לי בסלולר.

    אני מודה לך ושמח לשמוע שהמצב לא אבוד.
    אצור קשר עם הבעלים מחר.
    השאלה לגבי הכדאיות היא אל מול ה650 ולא בכללי.
    שבוע טוב!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ה650 יעלה פחות בדלק ומעט פחות בתחזוקה כללית. אבל זה אופנוע שונה.

  9. #9
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    תחזוקה כללית ודלק מטרידים אותי פחות, כל עוד הסכומים נשארים קבועים.
    אני חושש מהוצאות גבוהות לא צפויות (עד כמה שידוע לי אין לדגמים הללו מחלות מוכרות).
    מצד אחד אין מי שמבוטח מהן, מכיוון שהן לא צפויות, מצד שני יש אפשרות למזער את הסיכוי.
    כמה ק"מ נחשב יותר מדי למנוע כזה בהנחה שטופל כראוי? לא הייתי רוצה לקנות וישר לשפץ ראש.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    האופנוע אמין וטוב, החסרונות שלו הם מתלים בינוניים מינוס ותנוחה קרבית פלוס
    אפשר לטפל בשני הנושאים אבל זו השקעה כספית, אם אתה מוכן להתפשר - זה אחלה כלי

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ויסטרומים עוברים איתם 200K בטיפול ראוי, בSV אני משער שפחות בגלל אופי השימוש בכלים אבל אני מניח שבכלי שמור ומטופל תמצא מנוע טוב מאוד. אלו דברים שרק בדיקה תספר, וגם זה באופן חלקי בלבד כי לא פותחים מנוע לבדיקה מן הסתם. הבעיה היחידה במנוע תקין לחלוטין עם ק"מ שמונה 6 ספרות היא סחירות בלבד כי אנחנו חיים בישראל ופה אנשים עובדים כמו עדר ולא לגופו של אופנוע.

  12. #12
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    בהתחשב בזה שזה היחיד שיש למכירה, הק"מ כנראה לא ישפיע אלא הבדיקה.
    מתלים הבנתי שאפשר להחליף בולמים לכאלה של Z למיניהם וזה עושה שיפור משמעותי.
    אהיה חכם יותר אחרי בדיקה.
    תודה על המידע, עוזר לי מאוד לגבש דעה.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אין משהו אקזוטי במנוע ה1000 הזה, מכנית הוא חולק את אותו מנוע עם הVSTROM 1000 כאשר מאלו יש יותר מכמה על הכבישים, אני בספק גדול אם תהיה לך בעיה של חלקים כלשהם לתחזוקה שוטפת וקצת מעבר לזה.
    חיסרון עיקרי - יש לו תיאבון גדול לדלק, וכמו בכל מנוע V התחזוקה השוטפת במידה ואתה לא מטפל לבד תהיה לא זולה.
    אם זה כדאי או לא? זה לא כדאי, אבל באופן כללי אופנוע זה לא דבר כדאי מ1001 סיבות.
    אם הוא מדבר אליך - אין שום סיבה להתפשר על 650 שהוא מעולה בפני עצמו אבל שונה מהותית באופי לעומת ה1000.
    אופנוע מיוחד כך או כך.
    תיאבון גדול לדלק? עשיתי איתו גם 1:21.
    מה זה מנוע לא אקזוטי? אחד המנועים היותר מגניבים, גמישים ועתירי מומנט שרכבתי עליהם.
    אכן, אופנוע הוא לא עסק כלכלי במיוחד, במיוחד בגילאים האלו.
    היתרון היחידי שאני רואה ב-650 הוא היכולת למצוא כאלו משנתונים גבוהים יותר ואולי אפילו עם קילומטרז' סביר עד נמוך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mill3r צפיה בהודעה
    בהתחשב בזה שזה היחיד שיש למכירה, הק"מ כנראה לא ישפיע אלא הבדיקה.
    מתלים הבנתי שאפשר להחליף בולמים לכאלה של Z למיניהם וזה עושה שיפור משמעותי.
    אהיה חכם יותר אחרי בדיקה.
    תודה על המידע, עוזר לי מאוד לגבש דעה.
    אכן מתלים הם הנקודה החלשה של שני הדגמים, אך יש מבחר גדול מאוד אלטרנטיבות שישפרו את המצב ובעלות לא גבוהה כלל.
    כמו שציינתי מקודם, קיימים פורומים עם מידע שלא תספיק לסיים לקרוא גם בעוד שנתיים אם תתחיל היום, תוכל למצוא שם את כל הנתונים לרבות טבלאות של חלקים מאופנועים אחרים עם התאמות ישירות ללא שום שינוי, מדריכים ועוד הרבה מידע חיוני.

    אגב, ציינת שאתה מאילת, ובהמשך לשיחה שהיתה לי היום עם אבא שלי על רכיבה שעשה אתמול וממנה חזר עם ירכיים צלויות (ולא של עוף) נזכרתי שמנוע ה-V הגדול של ה-SV שיושב בין הרגליים של הרוכב מייצר כמויות חום מכובדות פלוס, כאלו שבליל חורף קר כנראה שתברך עליהן - ובשאר הזמן הרבה פחות... נקודה למחשבה.
    נערך לאחרונה על ידי nimi9; 10-09-2016 בשעה 22:25.

  14. #14
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    החום נקודה מעניינת, אני יותר סקרן בנוגע להתחממות המנוע מאשר איבריי המוצנעים.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    תיאבון גדול לדלק? עשיתי איתו גם 1:21.
    מה זה מנוע לא אקזוטי? אחד המנועים היותר מגניבים, גמישים ועתירי מומנט שרכבתי עליהם.
    ברכיבה אגרסיבית סבירה ולא מכסחת יחסית הוא יודע לרדת לאיזור ה15-17 אבל זה אינדיבידואלי. לגביי מנוע לא אקזוטי, כוונתי היתה לנדירות חלקיו ולא לאופיו.

אשכולות דומים

  1. רכישה דרך אמאזון
    על ידי tomy669 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 16-11-2016, 14:23
  2. רכישה קבוצתית ContourRoam3
    על ידי Yaniv בפורום פורום ציוד
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 11:46
  3. כדאיות בעיסקת טרייד
    על ידי shimons80 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 15:46
  4. שאלה לפני רכישה..
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-07-2015, 22:41
  5. Dr big 800 ,שוקל רכישה
    על ידי skull בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 16:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO