ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
אין משהו אקזוטי במנוע ה1000 הזה, מכנית הוא חולק את אותו מנוע עם הVSTROM 1000 כאשר מאלו יש יותר מכמה על הכבישים, אני בספק גדול אם תהיה לך בעיה של חלקים כלשהם לתחזוקה שוטפת וקצת מעבר לזה.
חיסרון עיקרי - יש לו תיאבון גדול לדלק, וכמו בכל מנוע V התחזוקה השוטפת במידה ואתה לא מטפל לבד תהיה לא זולה.
אם זה כדאי או לא? זה לא כדאי, אבל באופן כללי אופנוע זה לא דבר כדאי מ1001 סיבות.
אם הוא מדבר אליך - אין שום סיבה להתפשר על 650 שהוא מעולה בפני עצמו אבל שונה מהותית באופי לעומת ה1000.
אופנוע מיוחד כך או כך.
בבסיסו זהה אבל ישנם שינויים רבים בראשי המנוע וגופי המצערת וכמובן גם במערכת ניהול המנוע, לכן הוא גם מוציא יותר כח סוס.

השינויים בין השניים היו מספיק גדולים שמי שרצה יותר כח בוי סטרום 1000 שלו החליף את המנוע קומפלט עם הSV ולא שיפר את המנוע הקיים.

סה"כ מנוע אמין אבל חסר כל מומנט בטורים נמוכים שזה מאכזב במיוחד שמדברים על מנוע V
מה שדפק את המנוע הזה זה תקנות זיהום האוויר, כבר שהוא יצא בSV ובDL הוא היה נחשב מנוע מיושן שמתבסס על הTL לכן היו צריכים לעבוד הרבה על פליטת מזהמים שגרמה למנוע לא לעבוד כמו שצריך

אומנם יש לו קהילה פעילה ונלהבת אבל הוא לא היה להיט מכירות באירופה ונראה לי שגם בארצות הברית.