אני מסכים עם כל מה שנאמר כאן.
מדגיש את עניין הרישוי הצהוב ומוסיף - ביטוח חובה!
לא לוותר על ביטוח חובה ולא לרכב בלי ביטוח חובה!
תקציב של 25 אלף ש"ח לאופנוע אנדורו הוא נמוך מדי לטעמי.
אם הייתה אפשרות להגדיל את התקציב בכעשירייה היו נפתחות לך אפשרויות הרבה יותר איכותיות.
ואתה אומר מנסיון?
אני מכרתי שניים כאלה בשבועיים האחרונים, במחיר מחירון.
(אני מנהל מותג AJP, נעים להכיר)
מצטרף להמלצה על הPR5, אם תמצא משומש במצב טוב תהנה ממנו מאוד. הכלי ידידותי ביותר ומפתיע ביכולות השטח שלו, לא רק למתחילים.
פותח השרשור, אם תרצה לבצע התרשמות מהPR5 אתה מוזמן ליצור איתי קשר.
מעטים המקרים בשטח שבהם אתה יכול ו/או רוצה להשאר עם גז קבוע לאורך זמן. כמעט תמיד משחקים עם הגז.
בקטעי קישור בכביש זה אולי עשוי להיות בעיה, אני משתדל בקטעים האלה להאיט ולהאיץ מדי פעם. בשטח מעולם לא הייתי צריך לעשות את זה.
דרך אגב, תבדיל בין להתגרזן לבין לשחק עם הגז. גם ברכיבה מאד רגועה משחקים עם המצערת כל הזמן. אולי יש פחות פתיחות וסגירות אלימות, אבל בהחלט הסל"ד משתנה.
מישהו יכול לתת חוות דעת על גאס גאס? על דגם ה250 ארבע פעימות?