תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: כאוס תחבורתי בישראל

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    63

    כאוס תחבורתי בישראל

    בכתבה מהיום בדה-מרקר (http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3065094), מצויין שמהירותו הממוצעת של רכב שנכנס לגוש דן בשעות עומס הינו 11 קמ״ש.
    הנזק השנתי למשק מוערך בכ-25 מיליארד שקל.
    איחורים לעבודה, בעיות חניה, התנגשויות פוליטיות ומוניציפליות, זיהום אוויר, עומס כלכלי ועוד ועוד.
    בעוד 10 שנים יתווספו 60 דקות (!!!!) לכל רכב בממוצע בנסיעת הבוקר לעבודה.

    הפתרונות המוצעים:
    1. סלילת כבישים נוספים
    2. עצירת סלילת כבישים נוספים (אמיתי לגמרי)
    3. מיסוי על תנועה
    4. הגבלת תנועה בעיר
    5. ייעול תחב״צ
    6. הפרדת נתיבים

    ועוד ועוד ועוד.
    אולי חצי מילה בכל הכתבה על דו״ג ורק בהקשר השוואתי לכמות נסועה שנתית ביחס לרכבים אחרים.

    איך יכול להיות שאף אחד לא נותן את הדעת לכלים דו גלגליים שהפכו למלכי העיר בכל כך הרבה מטרופולינים גדולים בעולם?
    נערך לאחרונה על ידי omer; 12-09-2016 בשעה 16:44.

אשכולות דומים

  1. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40
  2. קימקו דאונטאון 250 הושק בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 19:01
  3. המדינה מתחילה לעודד דו-גלגלי כפתרון תחבורתי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 18:10
  4. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 10:49
  5. ריזומה בישראל ? (rizoma)
    על ידי Agal בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 07:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO