ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
לא כל אחד יכול להרשות לעצמו דו גלגלי או אפילו לנסוע על דו גלגלי.

דו גלגלי זה יקר לפחות כמו רכב.
ציוד נוח ובטיחותי לכל עונות השנה זה עסק יקר.
הורה אחראי כנראה שלא יסיע את הילדים שלו על דו גלגלי. אם יש לך שני ילדים שצריך להסיע בבוקר אז זה בכלל אבוד.
קניות שבועיות למשפחה זה לא אופציה ריאלית על דו גלגלי.
אם אתה עובד בחליפה או לבוש מסודר אחר אז דו גלגלי מאוד לא נוח.
אם אתה רוצה להסיע אדם נוסף, צריך לדאוג לציוד הולם וצריך ללמד את המורכב איך לנסוע.

רוצה להוציא את המשפחה לטיול בשבת?
רוצה לנסוע להביא רהיט שחסר לבית?
רוצה לקחת את החתולים שלך לוטרינר? ( )
רוצה להקפיץ את האישה לעבודה ביום גשום?
רוצה לקפוץ לחרמון עם עוד זוג חברים עם ציוד מלא?

דו גלגלי הוא ממש, אבל ממש לא לכולם.
למזלי, אני מסוגל להסתדר אך ורק עם דו גלגלי כי אני לא עושה הרבה מאלה ומוצא פתרונות יצירתיים להרבה אחרים אבל כל עוד משפחה ממוצעת לא יכולה להוסיף דו גלגלי בנוסף לרכב מבלי לפגוע אנושות בכלכלת הבית, דו גלגלי לא מהווה פתרון ממשי לשום דבר.
יחד עם העובדה שאני מסכים עם הטענות שלך, ישנה אוכלוסיה *מאוד* גדולה בגוש דן של צעירים שמתניידים עם רכבים מסיבות מגוונות.
אני בטוח שרצון מנהיגותי להגדיל את אחוז השימוש בדו״ג באוכלוסיה, כמו הקלות מס, הטבות בקניה ויבוא, עידוד וייעול מערך בחינות הנהיגה והלימוד יכול לשלש את הכמות הנוכחית.
באופן אישי יש לי ארבעה חברים שגרים בגוש דן ועובדים בת״א ומתניידים עם רכב הלוך וחזור, כי בתחב״צ ייקח יותר זמן, וכי יש חניה בעבודה, אז מה רע. אין להם משפחה עם ילדים או חתול. ודו״ג הוא לא במקום רכב לחלוטין, הוא יכול להוות את הרכב השני בבית כמו אצלי. כשצריך ריהוט, קניות, וטרינר, טיול או נסיעה בגשם כבד יש רכב. וכשצריך לקפוץ לעיר, לעבודה או להגיע למקום ולהימנע מאיחורים ושעות של פקקים יש דו״ג.
וסתם היה לי חשוב להגיד שקניות שבועיות לזוג נכנסות בכיף רב מתחת למושב של ג׳וימקס 250, שים לו ארגז ותסתדר גם עם קניות למשפחה עם ילד קטן.

לסיכום, לא ניסיתי לטעון שדו״ג הוא לכולם, בסך הכל שהוא יכול להוות חלק משמעותי מפתרון יעיל לבעיית התנועה שהולכת וחונקת (ת״מ) את תושבי גוש דן ולאט לאט את המדינה.