זה מצחיק כי גם כשמשקיעים בתחבורה הציבורית כמו הרכבת הקלה אז הרבה אנשים הם כבר אנטי באוטומט, לא עושים-בוכים, עושים-בוכים. אני לא יודע איך תהייה הרכבת הקלה בגוש דן אבל אני דווקא אופטימי, לראיה הרכבת הקלה בירושלים שהושמצה וסה"כ מצליחה יפה לפי המספרים ויש עוד קווים חדשים בתכנון.
אם היו אומרים לי שיש לי תחבורה ציבורית יעילה ומהירה לעבודה, האם הייתי מוותר אפילו על האופנוע בחלק מהמקרים-יש מצב שכן ואני מאמין שגם בעלי הרכבים.
ברור שלמדינה יש אינטרס להמשיך להרוויח מהמיסוי של הרכבים והדלק, אני מקווה שקו החשיבה הזה יתהפך מתישהו כשיבינו כמה המשק והאזרחים מפסידים מכל הפקקים, הזיהום וכו'.
מהצד השני המדינה צריכה גם לעודד שימוש בתח"צ-וגם מקומות העבודה צריכים לתמרץ עובדים במקום לדחוף להם פחיות ליסינג, וכן אני בעד אגרות גודש וכמובן נתיבי תח"צ.
יש לנו עוד דרך ארוכה.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה