תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: אל תשאל: מיטל להבי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    אל תשאל: מיטל להבי

    מיטל להבי משמשת בשנתיים וחצי האחרונות כסגנית ראש עיריית תל-אביב ומחזיקת תיק התחבורה בעיר. עם התואר החשוב הזה היא דוחפת לא מעט את התחום הדו-גלגלי, ואנחנו לא זוכרים מתי היה בכיר שקידם כל כך את האינטרסים של הדו-גלגלי. ישבנו איתה אצלה במשרד לראיון, ושמענו מה יש לה להגיד על נושאי הדו-גלגלי שעל סדר היום.

    http://fullgaz.co.il/?p=113684


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    במקרה הגרוע – ילכו 120 מ' מהחניה ועד ליעד
    במקרה הגרוע ילכו 20 קילומטר כי אין מספיק חניות דו"ג והכל תפוס, לא?

    אופניים – חשמליים או רגילים – בסוף ירדו לכביש
    לדעתי המקום שלהם זה שבילי אופניים, לא כביש.



    אכיפה. אין ברירה, זה חלק מהעניין. בלי אכיפה לא יהיה סדר, וליצור תרבות לוקח זמן
    אכיפה צריך, אבל איזה חוקים אוכפים?
    חניה על המדרכה (בלי להפריע להולכי רגל) כשאנחנו רחוקים מזה שכל 120 מטר יש כמות הולמת של חניות דו"ג זה ההפך מלעודד דו"ג.

    תל-מוטו. תל-אופן עובד יופי עם אופניים. למה שלא יעבוד גם עם קטנועים?
    עדיף שיתחילו עם אופניים חשמליים.
    הבעיה עם קטנועים זה שהם הרבה יותר יקרים ודורשים ביטוח וקסדה.
    אני ממש בעד קטנועים חשמליים ככלי עירוני בתכנית כזו.
    אם כבר אנחנו בנושא, מה לגבי עמדות טעינה בחניות ברכבי העיר כמו שיש באירופה?

    בכללי, אני מקווה שהם לוקחים דוגמאות מערים צפופות באירופה ולא מאסיה. באסיה דו"ג זה טירוף מוחלט.
    ראיתי כבר כמה התיחסויות לזה שבאסיה קטנוע הוא כלי תחבורה עיקרי אבל אסור להתעלם מהזילות בחיי אדם במקומות האלה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    וואו.
    אני לא יודע אם הכתבה צינית או לא אבל נשמע שהיא עושה יותר נזק מאשר טוב.
    - אין לי בעיה להוריד דו גלגלי שחוסם לחלוטין מעבר להולכי רגל אבל כולנו יודעים שיש הבדל ענק בין המחשבה הראשונית לבין הביצוע בפועל וכל מה שזה הולך לעשות זה קנסות על ימין ועל שמאל.
    - חניה לדו גלגלי. הרעיון מעולה הביצוע מזעזע. בדיוק כמו הנקודה הקודמת.
    - אופניים על הכביש = בני 14 שלא רואים בעינייים.
    - יש הבדל גדול בין נת״צ לבין לצבוע את מפרידי הנתיבים בצהוב וכנראה שלא כולם יודעים איך העסק עובד.
    - תל מוטו זה לא פתרון תחבורתי, זה כסף לכיס של מקורב מדיני.

    חוץ מהקלות במיסוי לאופנועים, האם קרה משהו טוב לדו גלגלי בשנתיים האחרונות?
    יותר נהגים עם סלולרי, מלא אופניים חשמליים ומספיק בניה כדי שרק דו״ש יוכל לנסוע באיזורי מרכז. חוץ מזה, הכל כרגיל.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    חניה לדו-גלגלי. המטרה: חניית דו-גלגלי בכל 250 מ' של רחוב. הסדרת חניות תביא לאכיפה. כשנגיע לזה, לדו-גלגלי תהיה חניה מסודרת והם יוכלו לרדת מהמדרכות. זה יביא לסדר. במקרה הגרוע – ילכו 120 מ' מהחניה ועד ליעד

    אכיפה? בדיחה.
    Tracer 900

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    מיטל החלה את פעילותה עוד כשדרה בסימטת התבור ובאה לנאום לפרלמנט בעלי הכלבים בגינת הכובשים (במלעיל)

    רק אומר

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    חניית דו גלגלי היא בדיחה עד שיתחילו לאכוף חניית מכוניות בה. רכבים כבר הפילו לי פעמיים אופנוע בחניית דו"ג, פעם אחת עם נזק לא קטן.
    תל אופן עובד בצורה מחפירה בארץ, אישית לא מכיר אף אחד שהמשיך בזה אחרי שנגמר לו המנוי השנתי.

    עד מתי מקבלי החלטות שלא מבינים כלום בנושאים שבהם הם דנים? עד מתי רעיונות טובים עם ביצוע ישראלי שכונתי טיפוסי?

אשכולות דומים

  1. מבקש המלצה לתיק מיכל
    על ידי ofir בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 15:09
  2. תיקון מיכל דלק
    על ידי mv^2 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-05-2016, 19:48
  3. קנית אגזוז יד 2 לטימקס 530
    על ידי izik בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2016, 06:35
  4. קנית אגזוז מאייבי לטימקס 530
    על ידי izik בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 02-03-2016, 18:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO