במקרה הגרוע – ילכו 120 מ' מהחניה ועד ליעד
במקרה הגרוע ילכו 20 קילומטר כי אין מספיק חניות דו"ג והכל תפוס, לא?

אופניים – חשמליים או רגילים – בסוף ירדו לכביש
לדעתי המקום שלהם זה שבילי אופניים, לא כביש.



אכיפה. אין ברירה, זה חלק מהעניין. בלי אכיפה לא יהיה סדר, וליצור תרבות לוקח זמן
אכיפה צריך, אבל איזה חוקים אוכפים?
חניה על המדרכה (בלי להפריע להולכי רגל) כשאנחנו רחוקים מזה שכל 120 מטר יש כמות הולמת של חניות דו"ג זה ההפך מלעודד דו"ג.

תל-מוטו. תל-אופן עובד יופי עם אופניים. למה שלא יעבוד גם עם קטנועים?
עדיף שיתחילו עם אופניים חשמליים.
הבעיה עם קטנועים זה שהם הרבה יותר יקרים ודורשים ביטוח וקסדה.
אני ממש בעד קטנועים חשמליים ככלי עירוני בתכנית כזו.
אם כבר אנחנו בנושא, מה לגבי עמדות טעינה בחניות ברכבי העיר כמו שיש באירופה?

בכללי, אני מקווה שהם לוקחים דוגמאות מערים צפופות באירופה ולא מאסיה. באסיה דו"ג זה טירוף מוחלט.
ראיתי כבר כמה התיחסויות לזה שבאסיה קטנוע הוא כלי תחבורה עיקרי אבל אסור להתעלם מהזילות בחיי אדם במקומות האלה.