עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 91

אשכול: MT07 - אני פשוט שונא אותו....

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    גם לי יש MT07 שהיה נכבה ביציאה מהמקום. התופעה מוכרת מאוד באינטרנט ונובעת מכמות דלק קטנה מדי שההזרקה נותנת כשהיא עובדת בסלד נמוך, בתחום ה Closed Loop של הפעולה. הכמות הקטנה מטרתה שהאופנועים יעברו את תקנות זיהום האוויר ויחסכו דלק. התופעה הפכה לבעיה כאשר ימאהה כיוונה את ההזרקה של ה 07 לכך כך מעט דלק שבחלק מהמנועים (בתלות בטולרנסים של הייצור, מזג האוויר שבו רוכבים וכו') התערובת הדלילה גורמת לכיבוי המנוע.

    ימאהה העולמית מסרבת להכיר בבעיה, אבל סיפקה בשקט בשקט כלי שאיתו ניתן לפתור אותה. לחלק מהמוסכים יש כלי שאיתו ניתן להתחבר למחשב של האופנוע למטרות דיאגנוסטיקה וכיוונונים שונים. ב MT07 הכלי הזה מספק גם אפשרות להעלות את כמות הדלק שנכנס למנוע בסלדים נמוכים. לאחר השינוי התופעה נעלמת כליל.

    דרך נוספת לפתור את הבעיה היא לנתק את חיישן החמצן מהמחשב, מה שגורם למחשב לעבוד במצב Open Loop גם בסלד נמוך ולפנק את המנוע ביותר דלק. מצד שני מכיוון שהבעיה במפת ההזרקה כולל ה Closed Loop היא בנקודה מאוד מסוימת מרגיש לי Overkill לבטל לגמרי את ה Closed Loop, שבכל זאת עוזר לשמור עוד קצת על צריכת הדלק, ולכן אני מעדיף את הפתרון הראשון.

    נסכם את הפתרונות:
    1. שינוי כמות ההזרקה בסלד נמוך במוסך- פותר את הבעיה כמו שתכננו לפתור אותה, אבל דורש להגיע למוסך. אמור להיות ניתן לביצוע במטרו או בחלק מהמוסכים המורשים.
    2. ניתוק חיישן החמצן- פותר את הבעיה עצמאית ובמהירות, אבל ייתכן שמסיר אחריות.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ניתוק חיישן החמצן גורם לבעיה אחרת של תערובת עשירה כשהפילטר אוויר נסתם או הדלק לא איכותי .
    למחשב אין דרך לדעת אם הכל תקין ולהתאים תערובת עדיף לשנות את היעד במחשב ההזרקה זה הפתרון הנכון

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ניתוק חיישן החמצן גורם לבעיה אחרת של תערובת עשירה כשהפילטר אוויר נסתם או הדלק לא איכותי .
    למחשב אין דרך לדעת אם הכל תקין ולהתאים תערובת עדיף לשנות את היעד במחשב ההזרקה זה הפתרון הנכון

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    צודק, אם כי למעט מצבי קיצון (פילטר סתום, דלק גרוע ממש) זה אמור לעבוד אחלה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי mmaorc צפיה בהודעה
    צודק, אם כי למעט מצבי קיצון (פילטר סתום...
    תלוי במצערת.
    בגדול ה ECU לא מתחשב בחיישן כשאתה ב"קיק דאון",בפול ובמצבי תאוצה כאלה ואחרים,אבל כל עוד שאתה רוכב רגוע על מסנן סתום,אתה דווקא רוצה פידבק מהחיישן.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תלוי במצערת.
    בגדול ה ECU לא מתחשב בחיישן כשאתה ב"קיק דאון",בפול ובמצבי תאוצה כאלה ואחרים,אבל כל עוד שאתה רוכב רגוע על מסנן סתום,אתה דווקא רוצה פידבק מהחיישן.
    עוד בבמוו 650 2002 המפות השתנו בכלל הטווח לפי הזמן במעגל סגור.
    זה נקרא fuel trim
    מאמין שגם לכאן אחרי 13 שנה זה הגיע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    עוד בבמוו 650 2002 המפות השתנו בכלל הטווח לפי הזמן במעגל סגור.
    זה נקרא fuel trim
    מאמין שגם לכאן אחרי 13 שנה זה הגיע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    להבנתי באופנועים פשוטים הלולאה הסגורה נועדה להפחית צריכת דלק (בסלד נמוך זה הכי קריטי- שכן נשארים בו זמן רב בשיוט בכביש מהיר) ולהפחית זיהום אוויר. אני מאמין שלולאה סגורה על פני כל טווח הסלד מייקר את התכנון והרכיבים, ולא באמת הכרחי באופנוע תקציב כזה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ואוו פתרון מעניין.
    Strelok דלק לא איכותי... כמה זה עלול לפגוע במכלול המנוע? מאוד או סתם שחיקה מהירה?



    ואני לא אספר איזה אופנוע אני מנסה להביא, אחרי הבאתו אני אפרסם תמונות (אם הוא יצליח להגיע לכאן).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    ואוו פתרון מעניין.
    Strelok דלק לא איכותי... כמה זה עלול לפגוע במכלול המנוע? מאוד או סתם שחיקה מהירה?



    ואני לא אספר איזה אופנוע אני מנסה להביא, אחרי הבאתו אני אפרסם תמונות (אם הוא יצליח להגיע לכאן).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    תלוי אם הדלק באוקטן נמוך מידי ויש הצטה מוקדמת המנוע פשוט שובר את עצמו ודי מהר. אם זה סתם מהול במים אז לא נזק רציני מידי כל עוד יש חיישן חמצן שמפצה על זה בתערובת עשירה במקצת(מזריק יותר כמות אבל הדלק זהה )

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בגדול אין שום סיבה להכניס לניוטרל אף פעם למעט מקרים מאוד חריגים.
    בטח שלא ברכיבה ספורטיבית או לא ספורטיבית וברמזור עדיף להימנע.
    עוד בחניה זה סבבה בכביש עדיף להיות מוכן לתזוזה תמיד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בגדול אין שום סיבה להכניס לניוטרל אף פעם למעט מקרים מאוד חריגים.
    בטח שלא ברכיבה ספורטיבית או לא ספורטיבית וברמזור עדיף להימנע.
    עוד בחניה זה סבבה בכביש עדיף להיות מוכן לתזוזה תמיד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אז מי שספרוטיבי מומלץ להכניס לניוטרל לפני רמזור , ומי שלא ספורטיבי עדיף להמנע מניוטרל ?

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Agal צפיה בהודעה
    אז מי שספרוטיבי מומלץ להכניס לניוטרל לפני רמזור , ומי שלא ספורטיבי עדיף להמנע מניוטרל ?
    התחלנו?
    אין שום סיבה לניטרל לאף אחד ללא קשר לאופי רכיבה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    אני מעדיף לפני רמזור להוריד משני לניטרל לפני העצירה, ואז לפני שמתחלף הרמזור לירוק לשלב לראשון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני מעדיף לפני רמזור להוריד משני לניטרל לפני העצירה, ואז לפני שמתחלף הרמזור לירוק לשלב לראשון.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני מעדיף לפני רמזור להוריד משני לניטרל לפני העצירה, ואז לפני שמתחלף הרמזור לירוק לשלב לראשון.
    +1

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    +1

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    למה לעזאזל אתם מתעסקים עם הניוטרל בכלל תוך כדי נסיעה?
    מה הבעיה להתקרב לרמזור על שני, להגיע לכמעט עצירה והוריד לראשון? ואז אם הוא בדיוק התחלף פשוט משחררים קלאץ' ונוסעים..

אשכולות דומים

  1. פתרון פשוט ליותר מדי שמן
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 20:38
  2. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 11:49
  3. אורך חיים של פלאג פשוט
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 10:22
  4. Arieelberg איך אני משיג אותו
    על ידי dvir.jehasi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 04:11
  5. נהגי הפח פשוט שונאים אותנו
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 13:21

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO