ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
ההבדל בחימום הרגליים בין חורף לקיץ הוא הטמפרטורה החיצונית ולא של המנוע, 5 מעלות לפה או שם של המנוע לא ישנו את הרגשת החום שעובר לרגליים.
רוב הבעיות באופנועים שמחממים את הרגליים קשורות לתכנון של האופנוע.

וכדרך אגב "לקרר" מנוע זה לא רעיון טוב
לתכנון האופנוע?
הרי אנחנו יושבים על המנוע והרעיון של להוציא את האויר כמה שיותר מהר החוצה קריטי לפעולה של המנוע (ברגעים מסוימים).

מנועים אמורים לעבוד סביב 100+- מעלות בקלות, תלוי בלחץ עבודה, (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) - הרי עד היום רכיבים אלקטרוניים לא שולבו בתוך המנוע עצמו.

ואחרי הרבה כתב, השאלה...
נגיד ויכולת לתכנן את האופנוע הנוכחי, איך היית (על ידי עיצוב פשוט) מצליח לגרום לחום לרדת או אפילו סתם להקטין את ההרגשה של הרוכב?

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk