ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
לתכנון האופנוע?
הרי אנחנו יושבים על המנוע והרעיון של להוציא את האויר כמה שיותר מהר החוצה קריטי לפעולה של המנוע (ברגעים מסוימים).

מנועים אמורים לעבוד סביב 100+- מעלות בקלות, תלוי בלחץ עבודה, (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) - הרי עד היום רכיבים אלקטרוניים לא שולבו בתוך המנוע עצמו.

ואחרי הרבה כתב, השאלה...
נגיד ויכולת לתכנן את האופנוע הנוכחי, איך היית (על ידי עיצוב פשוט) מצליח לגרום לחום לרדת או אפילו סתם להקטין את ההרגשה של הרוכב?

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
תראה לא תמיד אפשר להקטין חום ולרוב זה יבוא על חשבון משהו.
קח כל 4 בשורה מצוי תראה את הראדיאטור הענק מקדימה ותבין שאין מנוס כאן חוץ מלהקטין מנוע.

נגיד אופנועים עם אגזוז בזנב מחממים, איך פותרים? מרחיקים אגזוז אבל זה פחות סקסי.

בקשר לבמוו 800 שנכתב כאן לחמם רגליים הוא לא כזה מחמם לי יש 2 בבית אחד ערום אחד פיירינג.
הפיירינג מחמם ממוקד יותר וחם יותר הערום מחמם אזור גדול וחם פחות.
זה נכון לגבי כל אופנוע.
החום זה מערכת הקירור ככל שקטנה יותר ומורחקת יותר מהרוכב פחות מורגשת.
והאגזוז זה מקור חום אדיר בעיקר הממיר הקטליטי


Sent from mTalk using windows 10 mobile