בבטיחות על הכביש יש 2 סוגים
1. בטיחות אקטיבית (אופנוע מצטיין)
2. בטיחות פסיבית (אופנוע נכשל)
לפני התאונה אופנוע (אקח כמעט בכל מצב , על מנת להתחמק מתאונה)
נקלעת לתאונה! עדיף להיות ברכב שהופך לכרית אוויר
לי זה עושה שכל
ziki, לך זה עושה שכל?
אז בפעם הבאה (שאני מקווה שלא תגיע) שבה תהיה מעורב בתאונה על אופנוע, חזור בזמן וצא באותו יום לנסיעה עם מכונית כדי שתהיה מוגן יותר בזמן התאונה.
הבנתי אותך נכון?
* כותב פוסט זה אינו מטיף שלא לרכוב, והוא בעצמו כמובן רוכב, אבל הוא לא יכול לסבול רוכבים שמדחיקים את הסכנה שברכיבה: לדעתו הדבר מגביר את הסכנה עוד יותר.
נערך לאחרונה על ידי edir; 19-09-2016 בשעה 18:01.
שוב פעם אני עם מה שנאמר לפניי.
אני מבלה המוון בכביש, גם עם אופנוע וגם רכב בכל קנה מידה .
רוב התאונות והפציעות שלי מהאוטו ,על אופנוע תמיד הצלחתי לתמרן ללא תאונה או תאונה שטותית מאוד של נפילה במקום וכאלה
ברכב קשה לתמרן מחוץ לתאונה אבל יש יותר סיכוי למזער נזק אבל אני מעדיף לא להיכנס לאזור מלחמה מאז להיסתובב באמצע לחימה עם קסדה ואפוד ממוגן
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor