למה לך לשלם 200 אלף שקל אחזקה בשנה?
לא עדיף רכב מפנק אחר קרי איזה אלפא או מנהלים אחר ולקנות אופנוע????
תחשוב על זה כך...
ליבואנים יש אולמות טרייד-אין מפוצצים בכלים, מאות כלים.
פעם שאלת את עצמך למה? ולמה הם לא מוכרים הרבה כלים?
ולמה הם לא מפרסמים ולחוצים למכור? ואנשי המכירות שלהם "עצלים".
כי זה שווה כסף, הפחת הזה, המלאי הזה, ה"רכוש קבוע" הזה.
הרבה כסף.
מסטר , כאן אתה טועה.
פחת מחושב על רכוש. למי שעיסוקו סוחר רכב , רכבים נחשבים כמלאי.
במקרה כזה יש הפסדים שמוכרים במלואם במכירה .אין פחת על מלאי ( למיטב ידיעתי ) אולי רק במוצרים עם חיי מדף קצרים לדוגמא ירקות ופירות.
לרכבים האלה אין קשר למחירון. מוכן להתערב שהרכב הגיע לארץ ביבוא אישי, בפחות ממיליון שח.
לפי רשות המיסים חלק מהקונים לא מגיעים אפילו לרף המס המינימלי וייתכן והרכב נרשם במקור על שם זקנה מחדרה.
ובכל זאת הבעלים מפסידים מאות אלפי שח בשנה בירידת ערך ללא בעיה, ממש נס כלכלי.
בפרקטיקה הרכב לא יימכר לקונה רגיל, אלא יוחלף בעסקת טרייד אין עד שיהיה ישן מדי ויעבור למגזר.
שושו, פנק אותו פעם בריינו דיטיילינג (חפש בפייס), המקום שייך לחבר פורום לשעבר ,
יש להם ציפוי ננו משהו פסיכי.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
שושו,
מדובר ברכב מעולה בכל קנה מידה והלוואי ויכולתי להרשות לעצמי אחד כזה.
עדיין, על כל רכב כזה שנמכר על ידי כלמוביל, יש תשעה שהגיעו ביבוא אישי כפי שתיארתי.
לרכב אין מחירון אמיתי ומרביתם יעברו את התהליך שאני מדבר עליו. לחברה במגזר יש כסף ויכולת לטפל באוטו במחירים הרבה יותר זולים (ראה את הפוסט של אריאל) ולכן הם מתגלגלים לשם.
לא הייתה לי כוונה להעליב אף אחד.