עצה קטנה - בנסיעות ארוכות תדאג לא להשאיר את המנוע באותו הסל"ד לזמן ממושך על מנת לתת לחלקים במנוע להתחמם/להתקרר בצורה ראויה.
תתחיל לדוגמא בשיוט רגוע על הילוך שישי ב-120 על 6 אלף סל"ד, לאחר 80-100 ק"מ תעבור לחמישי ב-6 וחצי-7 אלף סל"ד.
מבחינת עבודת מנוע אצלי העניינים מאוד רגועים עד 6 אלף סל"ד ומשם זה "מצב ספורט" שהמנוע מתחיל להתעורר לחיים ובמידה ואני רוצה לרכב מעט ספורטיבי אזור ה-7 אלף נותן תחושה נהדרת. מעל 8 אלף מעולם לא עליתי כדי לא לאמץ את המנוע הישן.
ובחירה מצויינת לאופנוע. אני רוכב על אחד כבר כ-4 חודשים וזה פשוט סוס עבודה שיקח אותך לכל מקום, בתנאי שאתה לא מזניח אותו כמובן.


ציטוט ההודעה בתגובה