פות"ש, הייתי בארה"ב 36 פעמים, למעלה מ200 טיסות פנימיות,
עשרות מוצרים וחלקים במזוודות, לא פחות מעשרים פתיחות מזוודה של TSA
או ביקורות אקראיות של האמריקאים ואו הישראלים.
מנסיוני, מעולם לא קיבלתי מזוודה מבולגנת, תמיד הופיע טופס מסודר של TSA
תמיד היה רישום מסודר בTSA תמיד יודעים למי שייך מה, מי פתח ועשה בידוק,
מתי, איפה, באיזה יום ובאיזו שעה.
אפילו מצית זיפו קטן שלקחו לי כי הייה מתודלק שלא לטעמם...החזירו לי.
אני מציע שתבדוק ותתעקש שיראו לך רישום של חיפוש שנרשם על המזוודה שלך.
קודם כל שTSA יראו רישום של בדיקה והעברת טובין, למי ומתי ומי קיבל...
אחר כך לך לחברת התעופה ובקש את המוצר או את הערך הנקוב שלו בתוספת מה ששלמת כמס.
יש לי קושי להאמין שאף אחד לא יודע מה קרה...
יש לי גם קושי להאמין שמישהו לא מורשה פתח את המזוודה...ושם בה סתם טופס של TSA
חייב להיות רישום...חייב! כולל כל פרטי בעל המזוודה, אני יודע מנסיון.
בדוק את זה לעומק גם אם זה כאב ראש לא קטן.
https://www.tsa.gov/travel/passenger-support/claims
Damage from (TSA) inspections
If your bag is inspected by Transportation Security Administration (TSA), they’ll place a written notification inside or a seal on the outside. If you think the damage was caused by an inspection, please contact TSA at 866-289-9673.