ולמתקשים...
טנדר נהוג ע"י אישה נכנס לו לנתיב...
אין לי בעיה עם מי שנהג, יש לי בעיה עם מדיניות הענישה.
כמובן שאני מדבר על ענישה בישראל.
http://www.detroitnews.com/story/new...ycle/90290848/
הוא היה עם קסדה בעת התאונה (לא מפורט איזו).
ביטול החוק מקושר לעליה של 23% במספר ההרוגים על אופנוע במישיגן, זה לא סופר פצועים שהפרצוף שלהם נשאר על הכביש או שיש להם פגיעת מוח.
Pettalia was on his motorcycle when “a pickup truck driven by a 59-year-old woman from Fairview turned left, directly into his lane of traffic,” according to a state police statement. “His motorcycle struck the pickup truck broadside. Pettalia was wearing a helmet at the time of the crash.”
ולמתקשים...
טנדר נהוג ע"י אישה נכנס לו לנתיב...
אין לי בעיה עם מי שנהג, יש לי בעיה עם מדיניות הענישה.
כמובן שאני מדבר על ענישה בישראל.
למי שרוצה לקרוא את הדיון הקודם שעסק בנושא ביטול החוק:
יש מחיר לחופש - ביטול חוק הקסדה בMichigan
כל כך קשה להתחמק מדבר כזה.
רגע אחד הנתיב פנוי, חלקיק שניה אחרי זה מישהו פונה שמאלה ואתה מתפוצץ.
משהו כזה
בעצם לא מזמן היה בישראל מישהו שעשה פרסה לא חוקית והרג אופנוען.
http://news.walla.co.il/item/2950158
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 14-09-2016 בשעה 11:42.
אני פגוע ראש אחרי תאונת אופנוע. 5 שנים אחרי, ועדיין לא השתקמתי.
הקסדה חטפה את מרבית הפגיעה, אולם זה לא הואיל לי.
לא הייתי רוכב בלי קסדה גם אם היה מותר. זה אחד הדברים הכי מטומטמים בעיני לעשות.
גם כשאני רואה ילדים על אופניים חשמליים (ולא חשמליים) ללא קסדה מטריף אותי שהוריהם המטומטמים וחסרי האחריות נותנים להם לרכוב בצורה הזו.
כן. בלימת חרום. הוטחתי על הכביש נפלתי על צד ימין ושברתי צלעות, סדקים באגן, כף רגל , יד ימין לא תפקדה כמעט שנה ... 4 חודשים חופשת מחלה ... עובד משרה חלקית עד הפנסיה בגלל הפגיעה.
זמן מה לאחר התאונה שמתי לב שאני שוכח דברים, ומתקשה ללמוד ... תכננתי להמשיך לתואר 2 ואח"כ דוקטורט בתחום בו אני טוב ועוסק מזה שנים רבות , אבל כל קורס שלקחתי בכל תחום שהוא פשוט לא נקלט. כאדם שבלע טונות של ספרים לפני , הרי שאחרי אני מתקשה לסיים קריאת כתבה בעיתון.
הבנתי שיש בעייה, רצתי לנוירולוג פסיכיאטרים\פסיכולוגים \ומרפאים בעיסוק , ואובחנתי כפגוע ראש עם הפרעת קשב קשה ולקויות זכרון טווח קצר, מה שלא היה לפני כן. אבל היו לי למעלה מ 5 שנים ללמוד להתמודד עם הפגיעה. המכה טלטלה את הראש חזק ... פגיעת צד חזקה ...והמהירות ? אפסית - משהו בסביבות 40-50 קמ"ש לערך ...
אתה חושב שABS היה מונע את הנפילה?
אם השאלה מופנית אלי, התשובה לא וודאית. אולי לא הייתי נועל גלגל ולא הייתי מוטח לקרקע. מעת לעת גם אני מתחבט מה היה קורה אילו ה ABS היה עובד באותה רכיבה.
RaceForHappines "הקסדה הייתה איכותית או קסדה במחיר של 500 שקל? "
איכותית, קסדה נפתחת שזכתה בציון הבטיחות הטוב ביותר בנפתחות. אל תשכח שלא רכבתי מהר. ואגב, היא לא נפתחה מעוצמת המכה , הנזקים שהיו הם שריטות + משקף שקוף שעף מהמקום.
נערך לאחרונה על ידי miki; 17-09-2016 בשעה 15:46.
עד היום חשבתי שלאופנוע יש יתרונות בטיחותיות אך במצב*הנתון
התאונה לא יכלה להמנע. אלוהים ישמור.
איזה פחד.
יתרונות בטיחותיות? על מה אתה מדבר?? איזה יתרון בטיחותי יש לדו גלגלי? מפתיע שאתה מופתע.
כל מקרה, יכלה להימנע גם יכלה. תסתכל טוב בסרטון, רוכב האופנוע נוסע הרבה יותר מ50 קמ"ש ברחוב אורבני, דו סטרי, צר, ללא הפרדה, עם מכוניות חונות בשוליים ומלא פרטים מסביב. אם היה נוסע במהירות נורמלית, בהתאם לתנאי הדרך, ייתכן מאוד והיה מספיק לבלום וגם אם לא, הפגיעה הייתה בכל מקרה, כככל הנראה פחות קשה(תלוי בזוית הנפילה כמובן אבל עדיין הסיכוי לפגיעה קשה יותר יוקטן).
ייתכן גם, שהמהירות הגבוהה שלו תרמה לכך שנהג הרכב לא הבחין בו בזמן.
אגב, גם הקישור של הסרטון השני מוואלה שהובא כאן, זה בדיוק אחת הסיבות שתמיד אבל תמיד לפני כל כניסה לצומת בירוק על כביש בין עירוני שאני על מהירות גבוהה, אני מאיט , (תוך כמובן שאני מוודא תוך כדי שאף אחד לא "יושב לי על התחת" מאחורה דרך המראות. )נותן מבט מסביבי על כל הצומת שאליה אני עומד להיכנס, ועל הרכבים בצומת , לראות אם איזה אדיוט הולך לעשות משהו טיפשי ולהתפרץ לעברי.
לא סומך על אף אחד. כל כך הרבה משוגעים יש על הכביש, ותוסיפו לזה את עידן הסמרטפון פון בזמן נהיגה, ותבינו, שאסור לסמוך על כלום.
זכות קדימה שלי? יש לי רמזור ירוק? גם זה וגם זה מבחינתי לא ערובה לכלום. כלום. והגישה האובר זהירה הזאת היא הסיבה שאני עדיין כותב כאן.
גם המחוקק שנהרג, לא יודע אם זה היה מציל אותו כי אני לא יודע כמה בדיוק חתכה הנהגת שמאלה, אבל אני תמיד לוקח מרחק ביטחון מהרכב שנמצא נתיב לידי.
מעבר לזה, שאני על דוג גלגלי, אני משתדל מאוד לא להיות מקביל בנסיעה לאף רכב מימיני או משמאלי. או שאני מאחוריו בקצב הנסיעה נתיב ליד או לפניו בנתיב ליד , אך לא במקביל אליו בזמן הנסיעה, כי אני מראש לוקח בחשבון שהוא לא רואה אותי והוא עלול כל רגע להיכנס לי לנתיב.
שאני נוהג ברכב, מרשה לעצמי, לא להיות 100 אחוז דרוך כל מאית השניה שאני בנסיעה, אבל שאני על דו גלגלי? גלגלי המוח עובדים ב200% תפוקה, כל רגע ורגע! העיניים סורקות כל עת כל פיפס קטן שנמצא לידי, מאחורי, ומולי. כל רגע ורגע אני מנתח איך הרכבים שנוסעים לידי עלולים לפגוע בי. אין שאננות על דו גלגלי פשוט אין דבר כזה! מי שלא נותן מעצמו 200 אחוז ריכוז שהוא על אופנוע, סומך על חוקי התנועה שישמרו עליו או מאמין בתמימות שרשיון נהיגה זה ערובה למשהו מצד נהגי הפח המסוכנים, ומרשה לגלגלי המוח שלו לחשוב על טרדות היום יום, במקום להתרכז אך ורק ברכיבה, שלא יעלה על הכביש, הוא פשוט מזמין את התאונה אליו.
נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 18-09-2016 בשעה 02:49. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים
לאופנוע יש הרבה יתרונות בטיחותיות .
1. הרבה יותר צר מרכב (מאפשר למצוא נתיב מילוט)
2. הרבה יותר מהיר מהרכב
3. הרבה יותר קל לתקן עם אופנוע (מהירות תגובה)
4. כפי שהבחור מעלי אמר כשאני ברכב אני לא 100% באופנוע אני 200%
אני אומר : אני צריך להמנע מתאונה אני מעדיף להיות על אופנוע. בטיחות אקטיבית
אבל וזה אבל גדול. כשהתאונה כבר קוראת. אני כמובן מעדיף להיות בקופסא עם 22 כריות בטיחות. בטיחות פאסיבית.