ציטוט נכתב במקור על ידי Arthur צפיה בהודעה
אני רוכב על הדגם הקודם כבר שנה וחצי ולא חוויתי שום אי יציבות במהירות של מעל 120, כמובן שעם יש רוחות צד חזקות כל כלי יחווה חוסר יציבות.
רכבתי איתו קרוב לשנה י-ם -פ"ת ועכשיו רק י-ם.
לגבי הכסא, הרכבתי עליו כיסוי רשת ששיפר אותו פלאים.
צר לי לאכזב אותך, מי שלא נסה אופנוע אחר פשוט לא יודע, כי הוא חושב שאי היציבות והקלילות יתר שיש לאופנוע הזה במהירית גבוהה זה משהו נורמלי.

אך אחרי שאתה רוכב על אופנוע גדול יותר כמו הוי סטרום למשל את תבין מהר מאוד עד כמה יש הבדל עצום ביציבות בין שני הכלים, ועד כמה הCB לא יציב המהירות גבוהה עם רוח צד, וזה ממש לא בכל כלי אחר.

ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
פחות מעניין אותי הכח, הסתדרתי נפלא גם עם 40 כ״ס על כלי ששקל 25 קילו יותר מה-sv.
מעניין אותי איך הוא מרגיש עם מורכב וארגזים. האם המכלולים מתמודדים עם זה בצורה סבירה או שכל הקטע של האדוונצ׳ר הוא בעיקר ליופי?
האופנוע הזה הוא יותר אדווינצ'ר STYLE, ואין לי באמת יכולות אדווינצ'ר אמיתיות, גם לא לכביש, ציוד כבד יורגש היטב תוך כדי רכיבה, הכוונה עם מורכבת וציוד, אך ציוד לבד או מורכבת לבד, יהיה סביר ואפשרי.