תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: רכיבה ראשונה: הונדה CB500X דגם 2016

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: הונדה CB500X דגם 2016

    ה-CB500X הוא הקרוס-אובר של משפחת ה-CB500 של הונדה, והוא מתגלה ככלי מושלם למתחילים - וגם יותר; הכי ידידותי שיש.

    http://fullgaz.co.il/?p=113991


  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    הייתי שמח לדעת אם יש הבדל בהנהגות הכביש שלו בהשוואה לדגם הקודם, (מה שהפריע לי בדגם הקודם היה אי יציבות במהירות מעל 120 קמ"ש, האופנוע לפעמים מתחיל להתנדנד בבעיקר כאשר יש רוח צד)

    ורציתי לדעת אם הונדה שיפרו את הכסא, הכסא נוח רק לחצי שעה הראשונה, אחרי זה הוא פשוט הופך להיות אבן קשה ומציקה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    הייתי שמח לדעת אם יש הבדל בהנהגות הכביש שלו בהשוואה לדגם הקודם, (מה שהפריע לי בדגם הקודם היה אי יציבות במהירות מעל 120 קמ"ש, האופנוע לפעמים מתחיל להתנדנד בבעיקר כאשר יש רוח צד)

    ורציתי לדעת אם הונדה שיפרו את הכסא, הכסא נוח רק לחצי שעה הראשונה, אחרי זה הוא פשוט הופך להיות אבן קשה ומציקה.
    יצא לי לעשות נהיגת מבחן על 2 הדגמים. עם הדגם הקודם לא הגעתי ל120, עם הדגם החדש כן, ולא חוויתי את מה שאתה מתאר. הכיסא נוח אבל הכאיב קצת אחרי 45 דקות. בסה"כ אופנוע ממש נוח ומאוזן עם מנוע מצויין.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    יצא לי לעשות רכיבת מבחן על 2 הדגמים. עם הדגם הקודם לא הגעתי ל120, עם הדגם החדש כן, ולא חוויתי את מה שאתה מתאר. הכיסא נוח אבל הכאיב קצת אחרי 45 דקות. בסה"כ אופנוע ממש נוח ומאוזן עם מנוע מצויין.
    אההמ...

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    איך הוא בהשוואה לסטרום או nc750? ברכיבה בזוג ובבלימה?
    אני מרגיש שאני לא צריך באמת כל כך הרבה כח ביום יום והייתי יותר משמח ל-abs אבל האם ניתן בכלל להשוות בינו לבין כלים לא מוגבלים?

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    איך הוא בהשוואה לסטרום או nc750? ברכיבה בזוג ובבלימה?
    אני מרגיש שאני לא צריך באמת כל כך הרבה כח ביום יום והייתי יותר משמח ל-abs אבל האם ניתן בכלל להשוות בינו לבין כלים לא מוגבלים?
    לא יכול להגיד לגבי הNC כי הניסיון שלי איתו דל מדי.

    אך אין מה להשוות בינו לבין הסטרום, הסטרום ממש עולם אחר בכל היבט, הן מבחינת, נוחות, כח, יציבות, תנוחת ישיבה, הרכבה, מרווח, מיגון רוח ומה לא, הקלף היחידי שהCB מנצח בו זה רק צריכת הדלק, שהיא גם די קרובה ביניהם.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    אההמ...



    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    איך הוא בהשוואה לסטרום או nc750? ברכיבה בזוג ובבלימה?
    אני מרגיש שאני לא צריך באמת כל כך הרבה כח ביום יום והייתי יותר משמח ל-abs אבל האם ניתן בכלל להשוות בינו לבין כלים לא מוגבלים?
    לא רכבתי על הנ"ל, אבל היה לי SV הרבה זמן הבדלי הכח מורגשים, אם משווים.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    35
    אני רוכב על הדגם הקודם כבר שנה וחצי ולא חוויתי שום אי יציבות במהירות של מעל 120, כמובן שעם יש רוחות צד חזקות כל כלי יחווה חוסר יציבות.
    רכבתי איתו קרוב לשנה י-ם -פ"ת ועכשיו רק י-ם.
    לגבי הכסא, הרכבתי עליו כיסוי רשת ששיפר אותו פלאים.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה




    לא רכבתי על הנ"ל, אבל היה לי SV הרבה זמן הבדלי הכח מורגשים, אם משווים.
    פחות מעניין אותי הכח, הסתדרתי נפלא גם עם 40 כ״ס על כלי ששקל 25 קילו יותר מה-sv.
    מעניין אותי איך הוא מרגיש עם מורכב וארגזים. האם המכלולים מתמודדים עם זה בצורה סבירה או שכל הקטע של האדוונצ׳ר הוא בעיקר ליופי?

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי Arthur צפיה בהודעה
    אני רוכב על הדגם הקודם כבר שנה וחצי ולא חוויתי שום אי יציבות במהירות של מעל 120, כמובן שעם יש רוחות צד חזקות כל כלי יחווה חוסר יציבות.
    רכבתי איתו קרוב לשנה י-ם -פ"ת ועכשיו רק י-ם.
    לגבי הכסא, הרכבתי עליו כיסוי רשת ששיפר אותו פלאים.
    צר לי לאכזב אותך, מי שלא נסה אופנוע אחר פשוט לא יודע, כי הוא חושב שאי היציבות והקלילות יתר שיש לאופנוע הזה במהירית גבוהה זה משהו נורמלי.

    אך אחרי שאתה רוכב על אופנוע גדול יותר כמו הוי סטרום למשל את תבין מהר מאוד עד כמה יש הבדל עצום ביציבות בין שני הכלים, ועד כמה הCB לא יציב המהירות גבוהה עם רוח צד, וזה ממש לא בכל כלי אחר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    פחות מעניין אותי הכח, הסתדרתי נפלא גם עם 40 כ״ס על כלי ששקל 25 קילו יותר מה-sv.
    מעניין אותי איך הוא מרגיש עם מורכב וארגזים. האם המכלולים מתמודדים עם זה בצורה סבירה או שכל הקטע של האדוונצ׳ר הוא בעיקר ליופי?
    האופנוע הזה הוא יותר אדווינצ'ר STYLE, ואין לי באמת יכולות אדווינצ'ר אמיתיות, גם לא לכביש, ציוד כבד יורגש היטב תוך כדי רכיבה, הכוונה עם מורכבת וציוד, אך ציוד לבד או מורכבת לבד, יהיה סביר ואפשרי.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    צר לי לאכזב אותך, מי שלא נסה אופנוע אחר פשוט לא יודע, כי הוא חושב שאי היציבות והקלילות יתר שיש לאופנוע הזה במהירית גבוהה זה משהו נורמלי.

    רוכב 16 שנה, 3 שנים (ו 37 אלף ק"מ) עם ה 500X, לפניו הרבה אחרים שהאחרון הוא F650GS.
    לא שותף לתחושת ה"אי יציבות" שמתוארת.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    צר לי לאכזב אותך, מי שלא נסה אופנוע אחר פשוט לא יודע, כי הוא חושב שאי היציבות והקלילות יתר שיש לאופנוע הזה במהירית גבוהה זה משהו נורמלי.

    אך אחרי שאתה רוכב על אופנוע גדול יותר כמו הוי סטרום למשל את תבין מהר מאוד עד כמה יש הבדל עצום ביציבות בין שני הכלים, ועד כמה הCB לא יציב המהירות גבוהה עם רוח צד, וזה ממש לא בכל כלי אחר.



    האופנוע הזה הוא יותר אדווינצ'ר STYLE, ואין לי באמת יכולות אדווינצ'ר אמיתיות, גם לא לכביש, ציוד כבד יורגש היטב תוך כדי רכיבה, הכוונה עם מורכבת וציוד, אך ציוד לבד או מורכבת לבד, יהיה סביר ואפשרי.
    עשיתי איתו 24 אלף רוב הנסיעות עם 3 מזוודות והרבה פעמים הן היו מלאות ממש לא שותף להרגשה שלך של היציבות או ציוד כבד, אפשר גם להגיע לקצבים טובים איתו נכון לא מדובר והוא לא מתיימר להיות אופנוע ספורט אבל בכבישים מפותלים הוא לא ירגיש נחות גם יחסית לסטורם.
    לגביי רכיבה בזוג קצת קצר באזור הרגליים, הנעליים יכולות להיפגש מידי פעם

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    בגלל זה אמרתי רק עם רוח צד בכביש 2 למשל.

    זה כן מורגש, מרגישים את זה הכי הרבה כאשר רוכבים כמה חברים ומחליפים אופנועים, אני רכבתי על CB והרגשתי שהוא לא ממש מסתדר במהירות גבוהה, אחרי שירדתי והחלפתי בחזרה לוי סטרום שלי, ההבדל פשוט עצום, מהירות גבוהה לא מדגדגת לוי סטרום, הוא יושב על הכביש ביציבות מרובה ובבטחון.

    לגבי ההרכבה, תנסו להרכיב בחור במשקל של כ100 ק"ג אפילו בלי ציוד , זה פשוט "סיוט", ואחרי זה תנסו הרכבה דומה על הוי סטרום, זה יתאר את המצב.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    30
    יש לי cb500x 2016 ואני יכול לומר , למרות הנסיון הקצר שלי בעולם הדו גלגלי (שנתיים) שהוא כלי מדהים , הוא קליל , נוח , הישיבה זקופה ונעימה , ובסך הכל יש לו מספיק כוח ליום יום וגם לנסיעות ארוכות ( במקרה שלי פעם בשבוע רמת הגולן ) . החסרונות שאני חווה איתו הן : חוסר יציבור והרגשת חוסר ביטחון מעל 130 , הכיסא נוקשה ולא נעים לאחר יותר משעה רכיבה ומיגון רוח שלדעתי האישית פשוט גרוע והזמנתי משקף חדש שאמור להגיע בקרוב , הגיר נוקש מאוד בכל הילוך . אני רוכב עם 3 מזוודות באופן קבוע ובסך הכל הציון הסופי שלי הוא מצויין , פשוט מתלהב לרכב עליו ומחפש כל הזדמנות לעשות זאת .

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    לי היו 2 CB500X, אחד 2014 וכרגע 2015.

    והיו לי 2 וי סטרום 650 לא מוגבלים, 2005 , ו2012

    אכן אין מה להשוות בין הCB לוי סטרום, גם מבחינת מחיר ועלויות אחזקה.

    הCB אופנוע מעולה, ואני מאוד מרוצה ממנו.

    לגבי היציבות שהזכירו לפני, אכן הוי סטרום יושב הרבה יותר טוב על הכביש וגם הרבה יותר נוח, גם תפעול הגיר הרבה יותר חלק עם מנוע הרבה יותר גמיש וחזק ובטח יש עוד כמה יתרונות, אך בסופו של דבר אני לא חושב שזה נכון להשוות ביניהם, כי מדובר ב2 אופנועי אדווינצ'ר עם הפרש של כ15K במחיר, והCB מוגדר כאופנוע ידידותי למתחילים, כאשר הוי סטרום גם ידידותי אך הוא לא ממש למתחילים.

    יש לCB יתרון מובהק על הויסטרום, וזה רכיבה בעיר, הוא הרבה יותר קטן וקל, וגם טיפה יותר חסכוני בדלק, אך הוא הרבה יותר זול לאחזקה ( עניין האחזקה מול הוי סטרום הישן, עם טווח טיפולים של 6K ולא 12K שאותו אני פחות מכיר) .

    בשורה תחתונה, הCB אופנוע מעולה לשימוש יומיומי, ואפשר להנות ממנו בעיקר לרכיבות רגועות, אך הוא לא בנוי לרכיבות התגרזנות או מהירות גבוהה.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  2. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 690 דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 22:35
  3. רכיבה ראשונה: ימאהה WR250F דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 20:44
  4. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55
  5. cb500x 2016 first look
    על ידי adnan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 21:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO