תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: אופנוע ראשון, תקלה ראשונה- WR450 לא מעלה טורים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    9

    אופנוע ראשון, תקלה ראשונה- WR450 לא מעלה טורים

    שלום לכולם, לפני מספר ימים הפכתי לבעליו הגאה של WR450 2007, והיום לאחר רכיבה יחסית רגועה של כשעתיים פתאום האופנוע הפסיק להעלות טורים. מניע בקלות ומחזיק סרק מצוין, אבל ברגע שאני נותן טיפה גז הוא מוציא בקפיירים נוראיים ונחנק עד שנכבה. חשבתי לכיוון של בעיית חשמל כי גם הסאקלה (דיגיטלית) מגמגמת והתאורה חלשה מאוד. זה כלי ראשון שלי אז אין לי ניסיון עם תקלות בכלל, איך מבחנים, מה לבדוק וכו?
    תודה מראש

    Sent from my HTC_M8x using Tapatalk

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    9
    עדכון מכמה בדיקות שעשיתי:
    בדיקה על המצבר כשהוא מנותק הראתה 8 וולט, חיברתי והנעתי ומדדתי מתח לא יציב, בערך בין 6 ל10. בחיבור מצבר חיצוני האופנוע עבד מצויין אבל במדידה על הקטבים קיבלתי מתח לא יציב באזור ה19 וולט. ההיגיון אומר ווסת טעינה, איך בודקים אותו?
    תודה

    Sent from my HTC_M8x using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    המצבר שלך מת

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    הוא בדק גם עם מצבר חדש, אז זה מקטין את הסיכוי שמדובר בתקלה במצבר.
    נראה שהבעיה היא או בסלילים או בווסת.
    אני הייתי מתחיל בסלילים, תבדוק בספר רכב מה הערכים שאמורים להתקבל במוצא הסלילים ותבדוק מה המצב אצלך.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשמקבלים 19 וולט זה בהכרח אומר שהסלילים תקינים.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    צודק, נשמע הגיוני.
    אז תבדוק את הוסת/מיישר.
    הכי קל זה להחליף אותו עם אחד תקין ולבדוק שוב את מתח הטעינה עם מצבר תקין.
    בנוסף, בספר רכב אמור להיות פירוט של תהליך בדיקה גם עבור הוסת/מיישר

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    9
    ****עדכון****
    קראתי בכתובים שטעינת יתר יכולה לנבוע בין היתר ממינוס רופף, אז התחלתי לפרק את האופנוע ולעבור על כל החיבורים. המצב היה די גרוע אז ניקיתי הכל עם ספריי ולחץ אויר ובדקתי קרעים/ קצרים/ נתקים וכו. כשהגעתי לכבל המינוס של המצבר התחלתי למשוך אותו והוא פשוט נשאר לי ביד- לא היה מחובר לכלום. חיברתי אותו לאחת האוזניים של הסטרטר והפלא ופלא הכל עובד! כולל הסטרטר שכבר הזמנתי לו מקום בעולם שאליו סטרטרים הולכים כשהם מתים, אחרי שהמוכר ציין במכירה שהוא גמור.
    מקסנות שלי מהאירוע הזה:
    1. לעבוד בסבלנות ולא למהר להחליף חלקים יקרים
    2. לדעת אנגלית
    תודה רבה למי שעזר!

    נ.ב התפנו 1000 שקל +-, מישהו מוכר מגפיים? 😃

    Sent from my HTC_M8x using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. למכירה רדיאטורים ל wr450/250 yz250/450
    על ידי רפאל אחסן גבר בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-03-2016, 22:44
  2. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 17:46
  4. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  5. טסט לאופנוע אזור ירושלים/מעלה אדומים
    על ידי WR250R בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 10:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO