זה הקונפיגורציה של המנוע, צילינדר אחד מול 2 מקבילים. ברור שעדיף במחיר שקנית היום.. אני קניתי את שלי בן כחצי שנה ב31.5 ומכרתי אחרי שנה וחצי ב22.5. רק הירידת ערך שאכלתי זה כבר חצי ממה ששילמת.
הנה טויין מקבילי (משמאל) עם תמונה של לא מקבילי:
זה V טויין (קלאסי, הרבה ארלי וכו'.):
וזה סינגל, מה שיש לך, פשוט צילינדר בודד:
על כל ההבדלים והיתרונות והחסרונות של כל קונפיגורציה אתה יכול לקרוא בגוגל, זה עולם שלם, הרבה מה"חסרונות" וה"יתרונות", זה עניין של העדפה אישית\סובייקטיביות ולאו דווקא דברים אובייקטיביים.
תגגל: parallel twin vs single וכאלה..
בקשר לסליידרים אני ממליץ בחום לא לשים.. אני שמתי את הכי יקרים שהיו קיימים אז, בנפילה ב5 קמ"ש הם התעקמו ושברו לי את הפיירינג ובהחלקה מהירה יותר הם שימשו כמעין ציר שגרם לאופנוע להתעופף עוד יותר ולהתרסק.
היום אפשר לקנות באיביי פיירינג סיני סביר עם משלוח ב2-3K עם נגיד ירידת ערך של עוד 1K. זה 4K סה"כ. סליידרים יכולים לשבור לך את השלדה ואז הלך כל האופנוע. בשביל הטווח פגיעות הקטן הזה שהסליידרים לא מתעקמים כנראה שגם האופנוע לא היה נשרט יותר מדי וזה פשוט לא שווה את הסיכון. רוב האנשים לא חושבים כמוני - וזה בסדר, לא כולם מושלמים.





ציטוט ההודעה בתגובה