תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: בעיית "חיתוך" בסל"ד נמוך GT250R

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131

    בעיית "חיתוך" בסל"ד נמוך GT250R

    הסביר הכי טוב שאוכל :

    ברושתי יוסאנג GT250R שנת 2014 עם 30,000 ק"מ , מוזרק לאחרונה החלה בעיה :

    שהאופנוע חם (חם אחרי נסיעה מאומצת ) מופיע חיתוך בסל"ד נמוך , הכוונה שאופנוע חותך טיפה בסלד נמוך ולאחר שעוברים את 3K טור הוא מושך רגיל
    עד הסוף .
    גם אם האופנוע בנטורל , אני יכול להחזיק את המצערת על 2.5 ורואים את הסלד יורד , עולה , יורד , עולה .
    במידה ואני יעבור את 3K סלד הוא ישאר במקום .

    הוחלף פלאגים שמן ופילטר שמן בטיפול אחרון , אני איתו במשך 3K ק"מ אז לא יודע מה היה הטיפול לפני.
    נערך לאחרונה על ידי Gamer; 02-10-2016 בשעה 08:39.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-09-2016, 22:38
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 14:24
  3. רעידות בסל"ד נמוך בפתיחת גז
    על ידי Yuv_Coehn בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 22:24
  4. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 21:26
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO