עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: מצערת קפצה בפתאומיות לפול טורים באופנוע חדש

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    המידע הזה לא מפורסם ע"י מוטוגוצי, אבל מצאתי את זה בכמה פורומים - fly-by-wire it is:

    http://www.dotheton.com/forum/index.php?topic=69102.0
    http://wildguzzi.com/forum/index.php...294#msg1088294
    http://www.guzziriders.org/honest-qu...074.html#34074

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Igold צפיה בהודעה
    אם זה FLY BY WIRE אז למה יש לאופנוע TPS? (או שזה לא מחייב שיש TPS רק במצערת עם כבל)
    אני מבולבל כבר..

    Dresdner, מוקדם יותר אמרת שלאופנוע אין fly by wire אלא פרפר עם חיישן TPS.
    בוודאות מהתמונה זה fly by wire?
    לא מכיר שספציפית את האופנוע הזה לכן אני ניזון ממה שכתבו כאן.
    אם תשים לב זאת הייתה השאלה הראשונה ששאלתי.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בהנחה שאין קוד תקלה (כדאי לבדוק) שזה קרה, לאתר את הגורם יהיה קשה עד בלתי אפשרי במיוחד אם זה לא חזר על עצמו לכן יהיה צורך להחליף את מערכת הFLY BY WIRE אם רוצים להיות בראש שקט.
    הECU מגיב לאותות שמגיעים אליו ולא מחליט על דעת עצמו לפתוח מצערת.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אפשרי שמדובר על טעות אנוש?

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    היה לי משהו דומה אבל הפוך ב-BMW K1600.
    בלי שום סיבה נראית לעין הטורים ירדו ל-1900 סל"ד והמצערת הפסיקה להגיב. כיבוי לדקה או קצת יותר החזיר את המערכת לפעולה תקינה על הפעם הבאה שזה קרה.
    בחיבור למחשב שבסוכנות BMW הסתבר שאין קורלציה בין מיקום המצערת ובין פתיחת הפרפר. ה"תיקון" היה לאפס את הכל ולהעלות מחדש את כל התכונות (כולל זו הקשורה בגיר).
    המוסכניק שטיפל בזה אמר שהוא מקווה שזה יעזור (זה באמת עזר) ואם לא יהיה צורך להחליף חלקים פיזיים.

    אז בהחלט יכול להיות שהמחשב אצל אביך השתגע.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    היה לי משהו דומה אבל הפוך ב-BMW K1600.
    בלי שום סיבה נראית לעין הטורים ירדו ל-1900 סל"ד והמצערת הפסיקה להגיב. כיבוי לדקה או קצת יותר החזיר את המערכת לפעולה תקינה על הפעם הבאה שזה קרה.
    בחיבור למחשב שבסוכנות BMW הסתבר שאין קורלציה בין מיקום המצערת ובין פתיחת הפרפר. ה"תיקון" היה לאפס את הכל ולהעלות מחדש את כל התכונות (כולל זו הקשורה בגיר).
    המוסכניק שטיפל בזה אמר שהוא מקווה שזה יעזור (זה באמת עזר) ואם לא יהיה צורך להחליף חלקים פיזיים.

    אז בהחלט יכול להיות שהמחשב אצל אביך השתגע.
    המחשב משתגע מהקלט שהוא מקבל ובהשוואה למה שאגור כבר בזיכרון, כמו גם במצערת מכנית וTPS גם באלקטרונית יש פרוצדורת איפוס.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    13
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בהנחה שאין קוד תקלה (כדאי לבדוק) שזה קרה, לאתר את הגורם יהיה קשה עד בלתי אפשרי במיוחד אם זה לא חזר על עצמו לכן יהיה צורך להחליף את מערכת הFLY BY WIRE אם רוצים להיות בראש שקט.
    הECU מגיב לאותות שמגיעים אליו ולא מחליט על דעת עצמו לפתוח מצערת.
    תקלות לא קורות - הן נגרמות.
    המקרה קרה ככל הנראה בגלל תקלה חשמלית, יכולות להיות אין סוף סיבות לתקלה חשמלית החל מרכיבים לא מתאימים לעבודה ועד רכיבים פגומים ויש עוד מלא סיבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    אפשרי שמדובר על טעות אנוש?
    חד משמעית זה לא המקרה.
    קרה בנסיעה במגרש חנייה במהירות 5-10 קמ"ש, בקו ישר, ללא כל נגיעה במצערת.
    האופנוע היה בהילוך ראשון

    נכון להיום אין תשובה מספקת מהמוסך, טוענים שסידרו את התקלה אך לא מספרים במדויק מה היא הייתה.
    אבקש לבדוק במחשב אם יש תקלות, יש לי הרגשה שלא יאהבו את זה.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Igold צפיה בהודעה
    תקלות לא קורות - הן נגרמות.
    המקרה קרה ככל הנראה בגלל תקלה חשמלית, יכולות להיות אין סוף סיבות לתקלה חשמלית החל מרכיבים לא מתאימים לעבודה ועד רכיבים פגומים ויש עוד מלא סיבות.


    חד משמעית זה לא המקרה.
    קרה בנסיעה במגרש חנייה במהירות 5-10 קמ"ש, בקו ישר, ללא כל נגיעה במצערת.
    האופנוע היה בהילוך ראשון

    נכון להיום אין תשובה מספקת מהמוסך, טוענים שסידרו את התקלה אך לא מספרים במדויק מה היא הייתה.
    אבקש לבדוק במחשב אם יש תקלות, יש לי הרגשה שלא יאהבו את זה.
    אם נכנסים לפילפולים אז יכול להיות הרבה סיבות לתקלה אבל לא אינסופיות.
    המערכת לא מכילה יותר מידי רכיבים, יש מצערת, גוף מצערת שעליו יש את המנוע שפותח ובסוגר את הפרפר והECU, מכל הרכיבים האלו ומהכרות שלי עם הECU הסיכוי שהוא הבעיה נמוך, הECU לא עובד כמו מחשב ביתי עם וונדוס או מערכת אנדרויד, התוכנה שם צרובה ישירות על הEEPROM בצורה הכי פרימיטיבית (ובטוחה) שיש, אין שם מתווחים והקוד פונה ישירות לרגליים של הקלט/פלט.

    אם האופנוע היה כבר במוסך כנראה איפסו את התקלות.

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    13
    לא מחייב שזה הECU, אבל אוסף של רכיבים שעובדים ביחד כדי לבצע פעולה מסוימת מגדיל את הסיכוי לתקלה..
    לא יכול לקרות שבגלל תקלה בתוכנה שנצרבה על הECU בסיטואציה מאוד ספציפית יש באג שגורם לפתיחת מצערת? אני מקצין אבל הכל יכול להיות
    דרך אגב, כשאתה אומר מההיכרות שלך עם הECU - האם הכוונה לבקר כמו שיש בV7?


    לגבי התקלות במחשב, אני מאמין שיש תיעוד של התקלות. אם התקלות אופסו ללא כל תיעוד או התייחסות כנראה שיש סיבה לכך
    בסך הכל אמרו שהתקלה טופלה ולא מציינים מה היא.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אין בV7 בקר מיוחד, היצרנים קונים אותו מוכן, לרוב קונצרן פיאג'ו קונה מדינסו, אחרים קונים מבוש.

    חוץ מהECU פיאג'ו עובדים עם ZADI לשאר חלקי האלקטרוניקה והסויטש.

    מה שנקרא ראית אחד ראית את כולם ושוב הECU הוא המקום האחרון שהייתי מחפש אם זה לא תופעה רחבה שמופיעה בעוד הרבה באופנועים.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב באתר גוצי ריידרס נתנו לך אחלה תשובות, התאוריה של בעיה שקשורה לFAST IDLE שווה בדיקה, גם לFAST IDLE יש פרוצדורת איפוס.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    FAST IDLE + שחרור של הקלאץ? נגיד המנוע זינק ל2500 סלד בזמן המצערת הסגורה ואז הרוכב שחרר קלאץ יותר מדי, זה פחות או יותר 1000 סל"ד מעל IDLE רגיל, יש מצב שזה מספיק כדי להכניס אותך לתוך המדרכה אם אתה באמצע תמרונים עדינים בתנועה.

אשכולות דומים

  1. מנוע נחנק בעת פתיחת מצערת
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 17:50
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 10:19
  3. שחזור תכנים ישנים מפול גז
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 05-10-2015, 05:08
  4. ידית מצערת קשה
    על ידי robif בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 11:11
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 18:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO