ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
היה לי משהו דומה אבל הפוך ב-BMW K1600.
בלי שום סיבה נראית לעין הטורים ירדו ל-1900 סל"ד והמצערת הפסיקה להגיב. כיבוי לדקה או קצת יותר החזיר את המערכת לפעולה תקינה על הפעם הבאה שזה קרה.
בחיבור למחשב שבסוכנות BMW הסתבר שאין קורלציה בין מיקום המצערת ובין פתיחת הפרפר. ה"תיקון" היה לאפס את הכל ולהעלות מחדש את כל התכונות (כולל זו הקשורה בגיר).
המוסכניק שטיפל בזה אמר שהוא מקווה שזה יעזור (זה באמת עזר) ואם לא יהיה צורך להחליף חלקים פיזיים.

אז בהחלט יכול להיות שהמחשב אצל אביך השתגע.
המחשב משתגע מהקלט שהוא מקבל ובהשוואה למה שאגור כבר בזיכרון, כמו גם במצערת מכנית וTPS גם באלקטרונית יש פרוצדורת איפוס.