זה נושא שנטחן למוות פחות או יותר. אני אשתדל להיות ספציפי.
רכבתי בעבר על xmax250, נקסוס 500 וכרגע אני רוכב על cbr250r, עושה נסיעות של כ-15 ק"מ עירוני לכל כיוון ביום שגרתי עם גיחות של 20 ק"מ לכל כיוון בין עירוני לפחות פעמיים בשבוע.
ההונדה הקטן עושה עבודה ממש טובה אבל הוא קצת לא נוח בהרכבה ועל מנת לנסוע בסל"ד רגוע אני צריך לעבוד לא מעט עם הקלאצ'. (הילוך רביעי עבור 50 קמ"ש)
הייתי שמח לקלאצ' רך יותר, מתלים מעט איכותיים יותר ופחות רעידות בסל"ד בינוני עד גבוה. פשוט כלי שמרגיש יציב ובנוי טוב.

התקציב הוא כ-30000 אלף כאשר ההעדפה היא לטרייד אין.
ממה שראיתי ההתלבטות העיקרית היא בין הגלדיוס של סוזוקי, הדיוורז'ן של יאמהה והמאנה של אפריליה.
האפריליה הכי תפור לדרישות שלי ולדעתי נראה הכי טוב מבין כולם, אני מטפל במוסך שמתמחה באיטלקים למיניהם אבל ממה שהבנתי החלקים אצל אבניר יעלו לי יותר מהאופנוע.
הדרוויז'ן קיבל ביקורות לא רעות אבל ממה ששמעתי, הוא עובד בסל"ד גבוה יחסית למנוע טווין והמסכת חזית שלו זולה ונוטה לזמזם.
הגלדיוס הוא אופציה טובה אבל בגלל מגני הפלסטיק על המיכל, אני כנראה אאלץ למכור את icon urban שאני ממש אוהב וממש קשה למצוא כאלה במחיר הגיוני ומצב סביר.
ה-SV יכל להיות פתרון טוב אבל מבקשים עליו הרבה מעל המחירון ביחס לשנה שלו אז אני לא יודע אם זו אופציה ששווה לשקול בכלל.
את הליין של הקוואסקים פסלתי בעיקר בגלל שעד 2010 הם לא השקיעו בספוגים בין המנוע לשלדה והוויברציות מאוד מורגשות, בנוסף לכך אחרי הסיפור עם המנוע, יהיה ממש קשה למכור אותם.

מי שיצא לו אולי לרכב או לשמוע על הכלים, אני אשמח כמובן ללמוד עליהם טיפה יותר, אולי לשמוע על מחלות או בעיות.
באופן כללי, אם יש כלי שלא ציינתי ונכנס לתקציב, אני תמיד אשמח לשמוע.
העלתי תמונות שהפוסט יראה פחות משעמם
(מסיבה כלשהי לא ניתן לראות מבלי לכנס ללינק...)

http://img2.timg.co.il/forums/19/128...f90dd2a39.jpeg
http://img2.timg.co.il/forums/19/128...f7d410258.jpeg
http://img2.timg.co.il/forums/19/128...60010261e.jpeg