תזמון שסתומים יקר. מנוע v4, אכן, כעיקרון, יקר. עם זאת, עיקרון האמינות והיחס שהאופנועים האלו מקבלים בחייהם חייבים להילקח בחשבון. זה כלי של אנשים שעברו משהו בחיים, לרוב עם יותר כסף ומוכנות להשקיע בתחזוקה שוטפת ולא בתחזוקת שבר, והם באמת אול-אראונדרים ממש מגניבים.

השתחלות בפקקים.. אין לי מושג כמה צידוד יש לחבר'ה האחרים. אישית, הסתדרתי ממש אחלה (עד כמה שאפשר בתל אביב).

אגיד לך מה הוביל אותי להחלטה.
אופנוע ספורט פר-סה לא רציתי, כי הם יותר מדי מוכווני כאסח. רכבתי על zx10 2015 של חבר. אלוהים ישמור. שם אותך בסטייט אוף מיינד של, תןןןןןןןןןןןןןןןן! לא רוצה כזה.

אופנוע סטייל אלו שדיברת עליהם הם אחלה לחלוטין. אפשר לבלות איתם יחסית הרבה זמן, בטח ביחס לניסיון שלך.

כשאני התלבטתי מה לקנות, שקלתי את המונסטר 696, r750, ליטר כלשהו, z750.

כשהתייעצתי עם המכונאי שלי, הוא לקח אותי לכיוון ה vfr - אמר, וצדק - זה הרבה מאוד אופנוע בשביל מעט מאוד כסף יחסית. רוצה לתת בראש? בכיף. רוצה לנסוע באיזי, 60 קמ"ש בעיר?ה vtec (ואני מודה, אני לא מת על המערכת הזו בכלל - למרות שעכשיו שאני רגיל כמעט ולא מרגישים אותה) מאפשר לך לבלות במהירויות האלו בלי להרגיש שהאופנוע מתחרפן מתוך ציפייה לטיפוס בסל"ד. והוא נוח, המניאק. מאוד. לרוכב ולמורכב. קשה מאוד להחליף vfr בגלל החבילה הכוללת שהוא נותן. הוא לא הכי מהיר, לא הכי יפה, לא הכי חזק, לא הכי זריז.... אבל הוא עושה הכל כמו שצריך.