האם הבעיה מופיעה על מנוע חם ללא רכיבה?
אם אתה מחמם את המנוע בסרק זה גם קורה?
הסביר הכי טוב שאוכל :
ברושתי יוסאנג GT250R שנת 2014 עם 30,000 ק"מ , מוזרק לאחרונה החלה בעיה :
שהאופנוע חם (חם אחרי נסיעה מאומצת ) מופיע חיתוך בסל"ד נמוך , הכוונה שאופנוע חותך טיפה בסלד נמוך ולאחר שעוברים את 3K טור הוא מושך רגיל
עד הסוף .
גם אם האופנוע בנטורל , אני יכול להחזיק את המצערת על 2.5 ורואים את הסלד יורד , עולה , יורד , עולה .
במידה ואני יעבור את 3K סלד הוא ישאר במקום .
הוחלף פלאגים שמן ופילטר שמן בטיפול אחרון , אני איתו במשך 3K ק"מ אז לא יודע מה היה הטיפול לפני.
נערך לאחרונה על ידי Gamer; 02-10-2016 בשעה 08:39.
האם הבעיה מופיעה על מנוע חם ללא רכיבה?
אם אתה מחמם את המנוע בסרק זה גם קורה?
בשביל לשלול את החיישן טמפ'.
זה יכול להיות בגלל זיוף בהצתה או בגלל חיווי הצתה לא מדויק - אם אני לא טועה המע' מקבלת חיווי מהפיק אפ ולפי זה מקדמת הצתה ומזריקה דלק.
תוריד ספר מכונאים ותמדוד את הקוילים והפיקאפים אח"כ תשווה לנתון בספר - יכול להיות שיהיה נתון קר וחם ואם כן,חמם את המנוע ותבדוק.
http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=2250
יש חיישן כי הוא מוזרק.
אין טעם להחליף שום דבר סתם ככה,תמדוד את הריכיבים שקשורים להצתה על מנוע חם ותשווה לנתונים בספר.
ניקוי מצערות תמיד יכול לעזור.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 03-10-2016 בשעה 18:01.
חיובי יכול לגרום לבריחת ניצוץ תתחיל משם.
מחליפים לבד זה מתברג על החוט
אם זה לא מגיעה מהסדק זה יכול להיות בעיית surging שזה בעצם יחס אוויר דלק שלא נשמר יציב בזמן שהמצערת קבוע בסל"ד נמוך.
אם אתה לא היחיד שסובל מזה אז זאת כנראה הבעיה, נסה לחפש בעלים של אותו קטנוע כדי להשוות.
בסירטון אפשר לראות את התופעה.
https://youtu.be/ZwTfuwZZ848
הפתרון לזה הוא re-map