...
להבנתי, פרט לאספקט הכלכלי המוטל בספק בארץ (עצלנים פה... לא נוסעים מעל חצי שעה לכל כיוון...)
עיקר הבעיה היא ייעוד הקרקע ונכונות רשויות ו/או מנהל מקרקעי ישראל בהסבת ייעוד ל'ספורט ופנאי'
; כלומר, למצוא אדמה שתתאים ותהיה חוקית לשימוש קבע.
אם הייתה נכונות או השפעה רבה יותר לעמותות ומנהלת הספורט המוטורי, אני בטוח שהיו נמצאים פתרונים...
בינתיים יש יוזמות בפריפריה (דלתון בצפון והחלום הישן בערד מתקדם)
אבל זה עוד חזון למועד יש לו...
אפילו בתחום השטח אין ריבוי מסלולים מאושרים ... וזה על שטח קטן של שליש או רבע מהמגרש הנחוץ למסלול אספלט ראוי.
ובחזרה למציאות ולנושא השרשור:
בכל אזור תעשייה קיימים מגרשים ריקים (בשעות הפנאי והמנוחה) בהם אפשר להתאמן לבד או בקבוצה.
סצינת הסופרמוטו התקיימה כך כמה שנים טובות (והייתה פעילה הרבה יותר מהיום כשהכל 'חוקי')
דרישות למגרש סביר -
גדול ככל האפשר
נקי מפסולת ולכלוך
מינימום כניסות ויציאות (למניעת 'התפרצות' רכב לנתיב הרכיבה)
* בהרבה מגרשי חניה יש אבני שפה בין השורות - אם הם מספיק מרווחים ניתן בקלות להתוות מסלול כשהן מסמנות את הפניות
(סמן את אבני השפה הפנימיות של כל פניה)
ובהצלחה
harz gp 269.jpg
לגבי מירוצי הקטנועים והאיזכור להודעה ההיא מפג"ז הישן...
עדיין ניתן ליישם בקלות. באותם ה'מסלולמיגרשים', בעלות זולה.
בזמנו תמכה העמותה בקיום ליגה מסודרת לקטגורית 'סופר סטוק' לקטנועי 50 סמ"ק.
זו עדיין אופציה אמיתית לכיף מוטורי בזול.
באיטליה יש עיירה קטנה ועממית ובה החליטו הפושטקים להתחרות בטריאל עם ווספה שהוארכו מתליה...
זה היה זול... שלא לומר מצחיק וכולם נהנו מאוד.
כעת זו מסורת של שנים ואירועי ספורט מוטורי עממי נהדרים
לשרשור ההוא היו הרבה מתענינים אך אף אחד לא הלך עם זה הלאה... אף פעם לא מאוחר!






ציטוט ההודעה בתגובה
