שאלה רטורית לא?
כנראה שהוא פשוט טעה.
האופנוע WR250F
מה שנקרא אף פעם לא מאוחר...
כל השנים שהחלפתי שרשרת טימינג הרכבתי בדיוק באותה הצורה שהגלי זיזים היו כי האופנוע עבד חלק למרות שהיניקה היה נראה כמו שן אחת או שתיים קדימה.
הפעם החלטתי לברר לפני שאני מכוון כמו בספר ומשווה את התנהגות האופנוע.
בהנחה שמי שעשה זאת עשה זאת במכוון, מה הוא ניסה להשיג שלא הבנתי?
איך למרות זאת לא נתקלתי בבעיות הנעה ונסיעה באק פיירים וכו' עד כה?
יכול להיות שהמבצע ניסה לדמות גל זיזים חם או שזאת עוד דרך זולה במקום החלפת הגלים לגלי זיזים חמים?
תודה!
לא ממש! - ציינתי בהנחה שזה נעשה בכוונה.
כרגע אני מנסה ללמוד מזה מה ניסו להשיג ואיך זה לא השפיע לרעה בצורה מורגשת.
ברור לי שברגע שהשרשרת טימינג שהזמנתי תגיע אכוון לפי הספר,
העניין גרם לי לתהיה אולי יש בזה משהו שניתן ללמוד ממנו שלא חשבתי עליו.
אם המומחים חושבים בצורה מוחלטת שלא היה ניתן להשיג מהשינוי שנעשה כלום באופן מוחלט, אשמח גם לשמוע זאת מכם.
תודה!
האם אתה בטוח שמדדת נכון ומדובר בהקדמה של היניקה ולא באיחור של הפליטה? כי יש דבר כזה, ראה למטה.
כמה ישן האופנוע שלך - איזו שנה? אם היית נותן את השנה - הייתי גם אומר אם זה רלוונטי או לא (אשאיר לך לקרוא ולפענח לבד).
http://www.dirtbikeworld.net/forum/a...p/t-47256.html
http://www.dirtbikeworld.net/forum/a...p/t-20888.html
לא קשה למצוא לבד - חיפוש בגוגל "WR250F intake camshaft 1 tooth" הוביל אותי לזה. אתה יכול להמשיך לחפש באותו הכיוון.
Jack
סורי על הדיליי, לא יצא לי להיכנס מאז.
צודק, זה היה איחור פליטה.
האופנוע שנת 2003
אבדוק על פי הכיוון שנתת בגוגל ואנסה למצוא את התשובה.
אעדכן גם לוודא של טעיתי בהבנתי.
עכשיו זה גורם לי תהייה האם עדיף לכוון כך או בספר.
אגב, אני חייב לומר לך משהו שחוזר על עצמו בפורום ובכלל.
שואלי השאלות מתחלקים לשתיים, אלו שלא מנסים לחפש בגוגל ואלו שלא מבינים(ספציפית לכל מקרה) איזה צמד מילים צריך להקליד בשביל למצוא את הנושא /תשובה.
תמיד כשבעל התשובה קורא את הפוסט, הדבר הראשון שעולה לו מה זה כל כך ברור יכולת רק להקליד xyz והיית מוצא את התשובה בעצמך.
האמן לי גם שניסיתי לחפש באנגלית לא קלעתי לצמד מילים שנתת, למה? כי לא ידעתי איך לגשת לנושא.
אולי בגלל הוותק הרב שלך עוד מפול גז הקודם ומרוב המקרים של כל העצלנים, אתה כבר רואה את כולם כעצלנים.
אם הבנת, עשיתי את שלי!
אם לא! אתה תבין זאת ביום שתהיה בצד השואל.
לא כועס, יותר מבין כי גם אני נתקלתי בהמון שאלות של עצלות שרק מבקשים שתתן להם את האוכל לפה וגם הם עוד מבקשים שתלעס בשבילהם.
הראש מנוע עדיין בחוץ, אולי רק שבוע הבא אתפנה להרכיבו אז אעדכן בהקדם ותודה רבה רבה על התשובה.
מעריך מאד יהונתן.
אוקי,
חיפשתי, קראתי את הקישורים, קראתי כמה פוסטים בטמפרטולק שידוע לי שזה אחד האתרים עבור WR & YZ.
אני מיידע שאני לא חזק באנגלית!
הבנתי שאיחור גל הזיזים של הפליטה בשן אחת נותן כיוון של YZF וזה נכון לאופנועים משנת 03 .
מכיוון שזה מבוסס על פי ניסיונם של אחרים ועדיין לא גורם נזק אכוון כך, למרות שעדיין האופנוע שלי לא מרגיש חצי מההרגשה על YZ250F.
אציין שהאופנוע שלי לא אוכל גרם שמן.
אשמח לדעת האם הבנתי נכון!
תודה רבה!
אכן הבנת נכון. אם יש לך כח לשחק עם זה - אתה יכול לנסות את שני המצבים ולראות אם יש הבדל ואם הוא מורגש, ואם כן - איזה מצב מועדף עליך. אם אין לך כח לזה והאופנוע מספק אותך כמו שהוא - אז פשוט תשאיר את האיחור בשן.
אשאיר את האיחור בשן, כי גם ככה אני מרגיש חוסר כח.
תודה על הכל איש יקר!