עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: מישהו יכול בבקשה להסביר מה זו חליפת לחץ?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    מישהו יכול בבקשה להסביר מה זו חליפת לחץ?

    למה היא משמשת? האם היא מיועדת לכביש או רק לשטח? היא ניראת לי כמו מעיל אבל עם הרבה יותר מיגונים. האם היא עדיפה על מעיל אופנועים"רגיל" ?
    בגדול אני מחפש כמה שיותר מיגון (בגבול הסביר).

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    הבעיה עם חליפת לחץ ברכיבת כביש היא קריעת הרשת המחברת בין המיגונים.
    אני רוכב בכביש עם חליפת לחץ כזו ומעליה מעיל קוולאר (מרוקן מהמיגונים המקוריים).

    קצת יותר התעסקות בללבוש ולהוריד, בטיחות משופרת ברכיבה לעומת מעיל ממוגן סטנדרטי.


    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    גם אותי מעניין מה זה.
    למה היא קרויה חליפת לחץ?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    למה הכוונה שנקרע? ממה נקרע? אם נופלים?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נועד בעיקרון לשטח. זה תחליף למעיל רכיבה רגיל כי מעיל רגיל חם מדי לרכיבות שטח ממושכות ב300 מעליות צלזיוס.
    החליפה כולה מחוררת ויש כאלה ששמים אותה אפילו בלי חולצה מתחת...
    הבעיה בכביש היא שכל הקטעים המחוררים האלה בעובי של מיקרון ותיאורתית תוך שנייה של החלקה על אספלט (שזה סוג חיכוך רציף), אז כל החליפה תקרע ולא יהיה שימוש למיגונים כי הם לא ישבו על הגוף (או ישבו לא כמו שצריך). בפועל - לא יודע מה יקרה. מעיל רכיבה רגיל, הכל מבד ממוגן ברמה כזאת או אחרת ולכן אין מצב כזה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    מה שמודלה אמר!
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    כלומר למעשה זה מעין מיגון חד פעמי כי ברגע שאתה מחליק אז הוא נקרע. בעצם מיועד לשטח. ממה שאתם מסבירים לא נראה לי ששווה להשקיע בזה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    חלילה.
    זה בעצם הקלה לרוכבי השטח מה'צבי צב' הקשיח יותר (מיגון עצמות הבריח, כמו 'קוואטרבאק', מיגון קשיח לגב ולחזה, מרפקים ואמה בנפרד)

    'חליפת לחץ' בעצם מציעה מיגון לכל אותם חלקים (למעט עצמות הבריח) כשהמיגונים השונים מחוברים זה לזה ברשת בד נמתחת המצמידה לגוף את המיגון.
    מעליה לובשים חולצת רכיבה של שטח , כלומר גדולה ומנדפת.

    זה טוב לשטח לייט+.
    שטח קשה זה גם 'נק ברייס' ולא רק מיגון לבריח...

    בשטח אופי הרכיבה והנפילות הוא מהירות יחסית נמוכה ונפילה על קרקע רכה (למעט סלעים) ועל כל פנים פחות גרירה ויותר חבטה.
    בכביש זה הרבה גרירה בד"כ והאספלט אינו סלחן וקורע כמעט הכל. הרשת הזאת זה לא כוחות מולו.

    מצד שני, אין כמעט מעילים שמציעים מיגון חזה וזה דווקא חשוב..
    אני חושב שהשילוב של מעיל קוולאר (בד שאינו נקרע בשפשוף על אספלט) מעל לחליפת לחץ מהווה פתרון מיגון טוב לכביש.
    על כל פנים לי זה עובד...

    s-l500.jpg
    נערך לאחרונה על ידי rusty james; 29-09-2016 בשעה 21:54.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    אני רוכב כביש עם החליפה המוצגת למעלה (סקויקו) במשך כשנה וחצי, לא מורגש ברכיבה.
    לפי דעתי לקיץ זה הפתרון הטוב ביותר בעלות נמוכה (לעומת דיינז שיכול לעלות באזור 1700).
    90 אחוז מפלג גוף עליון ממוגן, לא התנסיתי בהתרסקות על אספלט אבל אני מאמין או רוצה להאמין לפחות שזה יגן עליי. כמו שציינו למעלה הבד אמנם יכול להיקרע אבל יש לו רצועות נוספות שמחברות את המגנים ככה שזה לא רק הבד רשת שמחבר ביניהם.
    לחורף יש לי מעיל נוסף אגב.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני באמת אשמח לשמוע ממישהו שעבר תאונה במהירות כביש רגילה (נגיד 80-120 קמ"ש) עם חליפת לחץ והאם זה נקרע לו או לא.
    שאלה אחרת היא מה בדיוק סוג המיגונים, האם הם יגנו אותו דבר כמו שיש במעיל רכיבה או לא.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    את סוג החומרים אני לא יודע לפרט, אך המיגונים עצמם קשיחים (גמישים מעט מאוד) ותחתיהם יש ספוג כלשהו.
    ההרגשה טובה סך הכל ,מיגון רב מאוד ונוח מאוד.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני באמת אשמח לשמוע ממישהו שעבר תאונה במהירות כביש רגילה (נגיד 80-120 קמ"ש) עם חליפת לחץ והאם זה נקרע לו או לא.
    שאלה אחרת היא מה בדיוק סוג המיגונים, האם הם יגנו אותו דבר כמו שיש במעיל רכיבה או לא.
    יש אלף ואחד פרמטרים ששוני מתאונה לתאונה. אחד שעבר תאונה עם החליפה והיא לא נקרעה לא יעיד על מישהו שאצלו כן נקרע.
    החליפה הזו מיועדת לשטח שבה התנאים מאוד שונים, הכביש זה מקום חרא ולא סלחן גם ב 40 קמש. קנה מעיל מאוורר ממוגן כמו שצריך ויהיה בסדר. אין מה לעשות בשביל להיות ממוגן כמו שצריך לפעמים צריך לסבול קצת...

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    קריות
    הודעות
    23
    אני לצערי בדקתי את הצבי צב על הכביש במהירות של 40 ק"מ
    לקחתי סיבוב בכביש בדרכי לשטח והחלקתי ,החליפה הגנה עלי מהנפילה אבל המגן של המרפק נשבר וזז ואז העור שלי נפגש עם האספלט..

    לא נעים
    בכביש צריך לרכב עם ציוד מתאים

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    liora האם זה חליפה כמו בתמונה או בסגנון? או צבי צב?(בטן-גב)

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    תודה לכל העונים. בקיצור מה שמיועד לשטח ישאר לשטח ואין מה לעשות ערבוב רק כי זה פחות חם.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) האם מישהו יכול להסביר על מצב גשם/שמש בגאס גאס 300?
    על ידי nitzann84 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-09-2016, 12:44
  2. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 06:55
  3. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 22:10
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-02-2016, 11:23
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 20:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO