תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: מתלבט לפני התחלת קורס ב-proriding או אופנוע מאומן

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157

    Question מתלבט לפני התחלת קורס ב-proriding או אופנוע מאומן

    שלום לכולם
    לאחרונה רכשתי נינג'ה 250 ואני מחכה בקוצר רוח להספקה שלה ביום חמישי הקרוב.
    לאחר שאני יתרגל ויסיים את ההרצה, הייתי רוצה להתחיל קורס רכיבה.
    עכשיו ההתלבטות היא בין ה-2 החברות היחידות שמוציאות את הקורס
    רציתי לשמוע ממכם ניסיון, החבילה שאני לוקח זה הולך ככה:

    פרוריידינג-\קורס פרו -1 מתבצע במגרש ברעננה.שיפור מיומנות השליטה באופנוע במגרש סטרילי ,משולב בתאורטי של רכיבה נכונה: תכנון מבטים ומעשי כגון: בלימה,בלימת חירום,חמיקה ממכשול,פניות,מבטים,תנוחות רכיבה,היגוי הפוך,מבוא לפנייה.
    קורס פרו-2 נפגשים בתחנת הדלק אסא לטרון.
    לאחר פרק המגרש בו רכשנו ושיפרנו את טכניקת הרכיבה בהיבט הטכני אנו פונים אל השלב הבא - כיצד ליישם את הטכניקה המשופרת שלנו בתנאי הכביש הציבורי?
    שהרי אומנם חשיבות קורס המגרש גבוהה במיוחד ולכן הוא השלב הראשון בתוכנית ההכשרה שלנו - אבל אנחנו לא חיים במגרש סטרילי אלא נאלצים לתפקד בכביש הציבורי - ושם בכביש הציבורי יש להבין את אופן קריאת הכביש הנכונה, את מצב התנועה ומורכבות הדרך (תא-רכיבה) ולהתאים את היכולת הטכנית שלמדנו אל מול צורכי הדרך.
    בקורס הפרו-2 נכסה כ- 200 ק"מ של רכיבה בתנאים מגוונים של הכביש הפתוח: רכיבה במבנה, אופן תיכנון תא-רכיבה, נוהל יציאה לעקיפה, התמקמות נכונה בנתיב לטובת מיקסום שדה הראיה ובהתאם למבנה הכביש בהמשך, כיצד מתכננים קו פניה ומה עושים בפניות עיוורות?!
    תוך כדי, אנו מגיעים לליבת הקורס - מיקוד בשיפור הטכניקה ברכיבה בכבישים טכניים ומפותלים על ידי חלוקה לקבוצות קטנות המבצעות עם המדריכים סשנים של הלוך-חזור תוך כדי קבלת פידבק אישי לאופן הביצוע של המודרך.
    הדרך חזרה למרכז לאחר ביצוע ותרגול תכני היום תרגיש אחרת ובאופן מוחשי - הן בביטחון, הן בשליטה במתרחש לפניך וכמובן באלמנט הפאן שברכיבה ובמרווחי הבטיחות.

    קורס פרוסליידר :
    קבוצה קטנה עד7 רוכבים, 3.5 שעות - 4 שעות מתבצע ביער בן שמן תל חדיד , על אופנועי שטח שלנו WR250R
    הסבר קורס פרוסליידר - לשים לרגע את האופנוע בצד ולבוא להתאמן בסימולטור חי לשיפור השליטה באופנוע במצבי קיצון - החלקה, כתמי שמן, פסי צבע ועוד.
    הקורס מתקיים על אופנועי שטח המסופקים על ידי החברה, ובאמצעותם מתאמנים המודרכים על אופנוע קל משקל, בתנאים מיוחדים בהם מתקיימת ההדרכה, ומבצעים תרגילים לשיפור השליטה במצבי החלקה.

    ************************************************** ************************************************** ************************************************** **************
    אופנוע מאומן:


    אומנות הרכיבה 1 - החלק הראשון והחשוב ביותר בתכנית אמנות הרכיבה
    הקורס כולל לימוד, הדגמה ותרגול של הטכניקות החשובות ביותר להשגת אחיזה ויציבות מכסימלית בזמן רכיבה. בין הנושאים החשובים: תכנון קו תנועה, קביעת קצב נכון, תפעול חלק, טכניקת הגוי והיגוי הפוך. הקורס מתבצע במגרש אימונים ומספר המשתתפים מוגבל ל- 10 רוכבים. (אופי ההדרכה מושתת על שיטת ה- Coaching -אימון אישי, בה כל רוכב זוכה למידה רבה של תשומת לב אישית).
    אומנות הרכיבה 2 - ההמשך הטבעי של קורס אמנות הרכיבה 1
    הקורס מתקיים על מסלול ארוך וגדול יותר,
    שופע סוגי פניות בתנאים משתנים.
    ההדרכה מתבצעת ברובה תוך כדי רכיבה שוטפת על המסלול המאתגר.
    קורס זה לוקח את הרכיבה צעד אחד קדימה ועוסק בעיקר בטכניקות פנייה ובלימה מתקדמות.
    התרגול כולל הגוי לפניות שונות, תפעול אופנוע במצב הטיה, ובלימה לקראת פניה.

    ובנוסף אני מקבל 2
    אימוני רכיבה.

    שני החבילות אותו מחיר פחות או יותר, אבל הייתי שמח לשמוע דעות
    תודה ושבוע מצוין




    אומנות הרכיבה 1 - החלק הראשון והחשוב ביותר בתכנית אמנות הרכיבה
    הקורס כולל לימוד, הדגמה ותרגול של הטכניקות החשובות ביותר להשגת אחיזה ויציבות מכסימלית בזמן רכיבה. בין הנושאים החשובים: תכנון קו תנועה, קביעת קצב נכון, תפעול חלק, טכניקת הגוי והיגוי הפוך. הקורס מתבצע במגרש אימונים ומספר המשתתפים מוגבל ל- 10 רוכבים. (אופי ההדרכה מושתת על שיטת ה- Coaching -אימון אישי, בה כל רוכב זוכה למידה רבה של תשומת לב אישית).
    משך היום 08:30-14:30, עלותו 990 ₪, מתקיים בראשון לציון.
    8/11/16
    אומנות הרכיבה 2 - ההמשך הטבעי של קורס אמנות הרכיבה 1
    הקורס מתקיים על מסלול ארוך וגדול יותר,
    שופע סוגי פניות בתנאים משתנים.
    ההדרכה מתבצעת ברובה תוך כדי רכיבה שוטפת על המסלול המאתגר.
    קורס זה לוקח את הרכיבה צעד אחד קדימה ועוסק בעיקר בטכניקות פנייה ובלימה מתקדמות.
    התרגול כולל הגוי לפניות שונות, תפעול אופנוע במצב הטיה, ובלימה לקראת פניה.


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    שניהם טובים, משניהם תלמד. אני עשיתי בפרו ואחד באופנוען, למדתי בשניהם, אם אתה רוצה לתרגל עוד אחרי, חפש עמותת מסלול. מקיימים ימי אימון פעמיים בחודש, מחיר נמוך מאוד ולומדים הרבה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אתה לא צריך לחכות לסיום ההרצה, בקורס הראשון לא רוכבים מהר וגם לא נותנים חזק בגז.
    רק תסיים את השפשוף הראשוני של הצמיגים (100-150 ק"מ) ותלך לקורס.
    זה מה שאני עשיתי.

    כמובן שאתה יכול להתייעץ גם עם שירות הלקוחות של הקורס להאם ניתן לעשות את הקורס לפני סיום ההרצה, למקרה שאני טועה.

    עשיתי אופנוען מאומן 1 ו-2 והייתי מאוד מרוצה.
    בדרך לעשות פרו-ריידינג.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    קודם כל תודה על התגובות
    לאחר קבלת האופנוע, אני ישמח לעוד דעות לכאן ולשם
    המשך יום טוב וגמר חתימה טובה

  5. #5
    אני עשיתי אופנוען מאומן 1 ו 2 והייתי מבסוט מאוד.
    מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.

אשכולות דומים

  1. מתלבט לגבי קניית אופנוע A1
    על ידי lirancoh85 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 19:28
  2. ממש לפני קנייה,מתלבט בין rc200 לv250sl
    על ידי blablq בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 15:03
  3. מתלבט בין אופנוע וקטנוע
    על ידי Track בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-12-2015, 08:26
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 16:55
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 22:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO