אז קנית בסוף?
כן הארלי לא הארלי, אחד השרשורים הארוכים בפולגז החדש...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אז קנית בסוף?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני חושב שאת השאלה שלך צריך לחלק למעשה לשתיים:
1. האם אני (כרוכב ) בשל ל-קאסטום \ קרוזר .
2. במידה והתשובה כן, האם זה יהיה הארלי או אחר.
הגעתי לגיל (52 ) בו חשבתי שאני יודע מה טוב לי כרוכב. התשובה לשאלה הראשונה היתה כן, אני בשל לאופנועים הללו, ביקרתי בסוכנות הארלי לפחות 10 פעמים למצוא הארלי יפה ומשומש. ביקרתי עם בת הזוג ובלעדיה, עם חמי וחמותי , עם הבן שלי, עם עצמי החלומות והפנטזיות שלי...
יום אחד ראיתי הארלי אדום שמצא חן בעיני, שמור בצורה יוצאת דופן מטמטם , התעלפתי ריירתי על כל רצפת החנות שלחתי לבת זוגי תמונה היא אמרה לי "הללויה - לך על זה " . זה היה בתחילת שבוע משהו כמו יום שלישי, החלטתי שביום שישי אחזור לסוכנות ואקנה אותו. מגיע ביום שישי לסוכנות ... אין הארלי. מישהו קנה אותו.
המשוכה הראשונה נחצתה, כלומר מחשבתית אני בשל לקאסטום.
משוכה שנייה : הארלי או מקביל יפני ? משידעתי מה זה הראלי ופספסתי את זה שרציתי, אמרתי למה לא יפני ?
את ה XV1900 הכרתי וראיתי מס' פעמים. קראתי עליו בפורומים השונים והחלטתי אם לא הארלי אז XV.
טיפול בבהמות עם טונה ניקל / כרום : משטחי הכרום הם הדבר הראשון שצד את העין. אבל בישראל יש כנראה מוטציות חייזריות שרואות באמצעות הידיים... האופנוע יכול להבריק ולסנוור, תמיד אבל תמיד יהיה מישהו שחייב להשאיר טביעת אצבעות בכל מקום... המשטחים מחייבים טיפול הדוק, כי אם לא האופנוע מאבד מהברק ונצרים פגמים ...
זו עבודה אינסופית.
נוחות: צטערת ... למרות מה שכתוב באתרים השונים ... האופנוע לא נוח. אני מניח שאם אעשה הכללה הרי שגם הארלי לא נוח.
המושבים של הארלי ושל ה XV נוחים בצורה בלתי רגילה ... בחנייה, ובחנייה בלבד... זו אשליה אופטית.
רכיבה של כמה עשרות ק"מ תתבצע תמיד עם הפסקת טוסיק ... ולא אני לא רוכב מברזל, אני רוכב אחרי תאונה שפירקה אותי..לכן, הנוחות חשובה לי מאוד.
מצד שני, אם קיימות חברות כמו מוסטאנג או קורבין משמע אינני היחיד שנזקק להפסקת טוסיק... עזבו רגע את הפאן העיצובי עם ניטים שמיטים .... המושבים המקוריים פשוט זוועה ...
פיסוק רחב ... ה XV וגם ההארלי שרציתי בעלי מיכל דלק גדול שמחייב פיסוק לא קטן. לא שזה ממש מעיק, אבל לקח לי הרבה זמן להתרגל. מ
מיגון רוח : חחחחח בדיחה ... היום האופנוע נטול משקף, הוא בבית . הוא קצר ומזרים את האוויר ישירות ל1/3 העליון של הקסדה. עד 80 קמ"ש הכל סביר, אבל מעבר לזה טלטול של השב"כ יחשב כליטוף עדין בקרקפת לעומת הטלטולים שהראש עובר ברכיבה עם משקף ...
רעש: אין על הצליל המפמפם של כל אופנוע קאסטום הארלי או יפני ... זה משהו שלא חוויתי בשום אופנוע אחר . הרעש פשוט ממכר.
עלויות: "הבעייה" המרכזית הינה שניתן אף רצוי לשפר את האופנוע. את העלות הזו רק העין והנפש (שלך) ירוממו, אולם זה הפסד כספי ענק. זה בור בלי שום תחתית נראית לעין.
סיכום: לרכוב על קאסטום זה להעביר ל-מוד אחר.
התגובה למצערת מיידית, הכוח ברוטלי, הנוף חולף לאט, אבל אתה לומד שהוא יכול לחלוף מהר למדי אם תיתן בגז. בהשכבות מתנהג כמו פולניה קרירה מרווח הטייה מוגבל בהחלט, מדרכי הרגליים משתפשפים מהר מאוד בהטייה "חריפה" ... בחייאת תן לי רק כביש ישר זה מה שהוא משדר... מגיב יפה להפלקות, אבל לא בחן או בחינניות של אופנועים אחרים.אין שום בעייה לרכוב בכבישים מפותלים רק תוריד קצת קצב.
לו היתה לי האפשרות, האם הייתי קונה שוב (קאסטום) ?
לא בטוח ... אני מניח שהייתי רץ לכיוון R-RT או R-GS של BMW ... ואם אראלה היתה מתקשרת .. אז K1600GTL ...
נערך לאחרונה על ידי miki; 27-08-2016 בשעה 22:49.
האמת שאני קצת בשוק שהדיון הזה עדיין חי, לדעתי אופנוע של הארלי זה השיר שאפשר להגיע אליו כרוכב דו גלגלי, חלום לקנות אחד בארץ עכשיו שהתחילו לייבא שוב, לרכב איתו עם החבר'ה לכל חור אפשרי,
למי הייתי ממליץ לקנות הארלי? למי שנפשו חפצה באחד.
אופנוע הוא קנייה רגשית, אל תחפשו הגיון.
היה לי הארלי ספורטסטר 883 שעבר הגדלת נפח ל 1340 אם אני זוכר נכון... עבר כבר כמעט עשור מאז.
מה שאהבתי באופנוע הזה:
1) הצליל. בחיים לא נהניתי כל כך מהמנגינה שבקעה מאגזוזים של אופנוע כלשהו. לפעמים הייתי יושב ליד האופנוע עוד חצי דקה כשהוא עדיין מונע, רק כדי להקשיב. כמובן שגם הצלילים של המתכת מצקררת לא פחות מעניינים.
2) מומנט. האשכים שלי התכווצו בכל פעם שיצאתי מרמזור. בקטע טוב 😊
3) קאסטומיזציה. ברמות שאי אפשר לתאר... זאת מחלה שלא נגמרת. גם שוק האפטרמרקט פשוט אינסופי.
4) רכיבה במוד אחר. לא מיהרתי איתו לשום מקום, גם כשטכנית איחרתי למקום כזה או אחר. יש לו את הקצב שלו שמוכתב מההנאה העצומה מעצם הרכיבה עליו.
5) רומנטיקה. אין מה לעשות, לרכב על כל אופנוע של הארלי מרגיש כמו חזרה במנהרת הזמן, כשעוד שנייה מלאכי הגיהנום מסמנים לך לעצור בצד לסיגריה.
עם זאת, בחיים לא אקנה שוב הארלי ספורטסטר 883. רק שאבל הד. כי אם כבר רוכבים, אז על הדבר האמיתי, לא? 😊
אכן יש להארלי אחלה צליל ובזה זה מסתכם.
אגב החדשים מושתקים טוב.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
דווקא שובל ? המנוע הכי פחות אמין שלהם ?
ה evo לדעתי הרבה יותר מוצלח
הevo 89 4 הילוכים הוא האהוב עלי
למרות שלא הייתי מתנגד לנאקל..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
זה עמד למכירה לא מזמן (אם אני זוכר נכון)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אין שרשור זה מתיימר לייצג את בנות המין היפה, כמו גם אין הוא מהווה תירוץ עלוב
לחזות בציצים, או חלקי גוף נשיים אחרים (יש לנו שירשורים אחרים לזה).
השרשור הזה מביא את הדברים האמתיים לידיעת הציבור וזכות הציבור לדעת!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!