עוז היקר הסטיות העיצוביות והלדים הם הנחלה שלך!
אני מודה שיש לי חיבה יתרה ללדים וגם איזו פנטזיה להארלי עם ארגזי צד וסיסי בר לבוסית שלי שיהיה לה נוח!
ואתה מכיר את הבאנדיט שלי שבעיניי הוא חתיך עולם למרות הציפורן (כל הזכויות שמורות לאוריאל VFR)!
יותר בכיוון של זה
ראיתי אותו בסוכנות של הארלי מודל 2007
80 אלף שח אז שישארו איתו נרכוש כבר יפני ב60 אלף שח מודל 2013
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 09-04-2016 בשעה 19:31.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
די כבר.
הייתי, חקרתי, שוחחתי.
ובכן המסקנות הן לא חד משמעיות אבל לאחר הרצאה שלמה למה לא הארלי אכן מצאתי יותר נגד מבעד:
1. אמינות - הכלים הללו דורשים יותר מיפני
2. בהמשך ל1׳ אין מוסכים בירושלים שמתעסקים עם הכלי וערוכים לעבוד איתו ( תודה עוז)
3. מחיר - במחיר של דיינה ניתן לרכוש דראג סטאר כמעט חדש שיתן מענה עדיף בפרמטרים 1+2 ולי כאדם שמשתמש על בסיס יום יומי בכלי זה יתרון!
אני מניח שאם הייתי מוצא דיינה במחיר סביר ובמצב טוב אולי הייתי חושב להכנס להרפתקה אך במחירים כרגע ולאור הנתונים מסביב אז הארלי ישאר לעשירים ולאמיצים!
כפי הנראה אני אחפש לי דראגסטאר ( או יפני אחר )ואת ההארלי אשאיר לפנסיה!!!
לבסוף
עוז לתמורה ( כינוי טוב לרוכשי הארלי)
יש יעד ויש מטרה-היעד הוא הדרך להגשים את המטרה אפריל הגיע ועדיין מושבת
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בכמה ראית את הדיינות?
ראיתי כמה באזור ה70+-
ואם אתה משווה ליפנים...אתה לא מוכן להארלי
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אתה מזכיר לי את הסצנה הבאה:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
2007 70000 קילומטר ביקשו 83 אלף
בסוכנות הארלי.
לגבי ההשוואה בירושלים לא ידוע לי על מוסכים שמעוניינים לטפל בהארלי ואני צריך כלי שיהיה אמין וידע לשרת אותי בלי שאצטרך לאסוף חלקים או לרוץ לתל אביב!
אגב אני לא הארליסט וזה לא מרכז חיי אם זאת הכוונה למוכן להארלי ואין לי כסף מיותר, ידע או זמן להתעסק בכלי.
יפני מנסיון ( ויראגו 500 כ9 שנים 250 כשנתיים ושאר הכלים היפנים שהיו לי) היה אמין ושירת אותי מצויין!
יש יעד ויש מטרה-היעד הוא הדרך להגשים את המטרה אפריל הגיע ועדיין מושבת
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
המאסטר הוא תינוק שנשבה, כל עולמו סובב מוסכמות מקובלות, אגדות אורבניות וסטיגמות.
אי שם בשנות השבעים, הייתה בעיה איומה למנועי ההארלי והם גרמו לצרות צרורות לחטיבת
המכירות של החברה. מאז החברה עברה שינוי אדיר והמנועים השתפרו ביחד עם הטכנולוגיה
והיתרון האדיר שלהם שלמרות שאיכותם השתפרה פלאים הם נשארו מנועים פשוטים לטיפול
והחזקה. המנועים המודרניים האוולושיין והבאים נחשבים ובצדק למנועים אמינים.
אם נעבור רגע לתחום הרכב הרי שעל פי דבריך למותג דצ'יה (הדלתא הרומנית) אין מקום
על הכביש, אחרי הפדיחה של שנת 88, אבל עם זאת, נתוני המכירות בארץ ובעולם מרקעים
שחקים. למה?
דבר אחד בנושא ההארלי אני יכול לקבל, פה בארץ המחירים שלהם מוגזמים מאד, אבל עם
זאת העסקאות האמתיות שמתבצעות בחדרי חדרים, נמוכות בהרבה מהמחיר ההתחלתי.
קניה של הארלי היא לא קניה מושכלת, שום דבר שניתן לחשב אותו עם דף ונייר לא תופס.
מי שקונה הארלי קונה קניה רגשית, כיוון שהוא אוהב משהו מסוים ואהבה אי אפשר להבין
אי אפשר להסביר ואי אפשר לשכנע מישהו להתאהב.
מי שקונה הארלי בארץ, הוא לא האופנוען הממוצע, הוא יודע שהוא קונה ביחד עם האופנוע
גם חבילה נוספת, בדיוק כמו מי שקונה קפה-רייסר, או אופנוע אספנות. ויש מחיר נוסף לשלם.
זה באמת לא מתאים לכל אחד, אבל מי שזה מתאים לו יודע ולא מעניין אותו שום דבר אחר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רן נכון לרגע זה לא תתפוס אותי נוסע בדאצ'ה ובעצם גם לא ברנו סיטרואן או פיג'ו אלא אם הן נתנות לי מהעבודה.
בהיבט הזה אני זורם עם עוז ולמעשה גם אתה אמרת
הארלי זה כלי לבעלי ממון או בעלי כישורים טכניים טובים!
אמוציונאלי ככל שאני אהיה אין לי את התקציב לאמוציות ולמרות הסאונד הנפלא של הדיינה שעמדתי לידה היא לא תעזור לי הרבה אם אצטרך לגרור אותה לתלאביב בגלל בעיות בכלי.
בכל מקרה הנסיון שלי עם התוצרת היפנית הוא נהדר ( הן 4 גלגלים והן 2).
כפי שציינתי - ייתכן וזה לא הזמן להארלי למרות שלו הייתי מוצא דיינה שמורה במחיר שפוי שישאיר לי עודף לתיקונים ייתכן והייתי נופל למלכודת הדבש הזאת!
נכון לרגע זה ולמחירים המגוחכים של הכלים האלו אני אמשיך לכיוון של הסאקי והסושי!
נ.ב
דראגסטאר 1.3 2009 יד ראשונה 43000 קילומטר מבקשים 65000 ש"ח
דיינה 2007 75000 אלף קילומטר מבקשים 83000 ש"ח
כ20000 אלף עודף לפסיכולוג טוב שיטפל בחסכים שלי ועוד על אופנוע ללא תקלות האם יש יותר טוב מזה?
הזמנתי רכיבת מבחן לשבוע הבא. אחר כך נראה על מה מדובר.
מתחיל בקטן - 883. אם ישאר זמן אז אולי גם ה-48... יותר גדול מזה ממש לא מעניין אותי.