תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: לגבי סליידרים בכללי ושל R&g בפרט

תצוגה בשכבות

  1. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    המיגון הנפוץ והעיקרי בפני נזק לפרינג הצידי שלרוב נפגע בעת נפילה/החלקה - מאחר והוא בולט, הוא כמובן סליידרים בסגנון של ה-Aero.
    יחד עם זאת, ניתן למגן אזורים ומכללים נוספים של האופנוע באמצעים כגון Bar End Sliders (שמגיעים לך כסטנדרט כמעט בכל אופנוע), Radiator protector, Swingarm sliders, engine sliders, Front Axle Slider ,Exhaust Sliders ושלל מיגונים נוספים שהם לאו דווקא ישמשו אותך בפועל (כתבתי באנגלית כדי שתוכל לחפש ברשת על מה אני מדבר).

    הכל יעיל במידה זו או אחרת ועליך לשקול האם המיגון הנ"ל הכרחי ומצדיק את ההוצאה. זה כמובן תלוי באופי הרכיבה שלך, אורך התקופה שבה אתה מתכנן להחזיק באופנוע (מאחר וספק אם תוכל להחזיר את ההוצאה במכירה), סבירות פגיעת החלק, סוג אופנוע עליו אתה רוכב (כיוון שלא מן הנמנע שעלות חלף של דגם מסויים תהיה כואבת לכיס...) ושיקולים נוספים. היינו, לא כל חלק משתלם למגן ובהחלט יתכן שהזמנת חלף משומש מחו"ל בעת הצורך תהיה נכונה יותר... לדוגמא מגיני קארבון של R&G למיכל דלק (לא בטוח שיש לדגם שלך) שעולים עם משלוח לארץ כ-350 ש"ח+, בעוד שמיכל דלק משומש מחו"ל עשוי בסה"כ לעלות כ-700 ש"ח עם משלוח (אומנם יש אלמנט של זמן, אלא שלא פעם גם ככה תצטרך להמתין זמן מה עד שימצא לך חלף ספציפי בארץ או שתצטרך להזמינו דרך היבואן...). האם משתלם להשקיע במקרה זה מראש במיגון כשכלל לא ברור אם תזדקק אי פעם להחליף את מיכל הדלק? לא בטוח...
    קודם כל תודה על התגובה שלך, החכמתי קצת ועזרת לי לקבל כיון בכללי

    תראה, ההתלבטות שלי בעיקר היא האם זה מתחבר לפרייניג, התלבטות נכונה?, פה הבנתי שזה ללא קידוח
    http://www.rg-racing.com/browsebike/...nwards/CP0381/
    והאם אצל puig זה עם קידוח?
    http://www.puig.tv/tuning-bikes/kawa.../f1-r49-m7177/


    ציטוט נכתב במקור על ידי daniel cbr צפיה בהודעה
    מניסיון של החלקה במהירות של 50 קמש בערך הסליידרים של r&g מעולים. במקרה שלי קדחתי בפיירינג ככה שהסליידר היה מחובר כמו שצריך אז כך את זה בחשבון. יצא לי לראות מספר אנשים מחליקים עם סליידרים של puig ולדעתי הם לא עושים את העבודה במידה מספקת , מה שכן כמו שאמרו פה ויזואלית הם עדיפים. בדרכ סליידרים שמחוברים בכל מיניי מתאמים בשביל לא לקדוח את הפיירינג במצב של החלקה נשברים ואז לא עשית בזה כלום, כך את זה בחשבון.
    הבנתי, האם אלו הם ללא קידוח בפיירינג?יש מצב שהם לא שווים כלום בעצם?
    http://www.rg-racing.com/browsebike/...nwards/CP0381/

    ובעצם של puig הם עם קידוח?מה יותר שווה לי כנראה?
    http://www.puig.tv/tuning-bikes/kawa.../f1-r49-m7177/

    לא כל כך הבנתי, אצל puig יש סוג של קובת PDF שאפשר להוריד וזה נראה כאילו זה עם קידוח, אני טועה?

    תודה!
    נערך לאחרונה על ידי Drflotz; 11-10-2016 בשעה 17:22.

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי סליידרים לנינגה250
    על ידי Aviad304 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-10-2016, 19:26
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-09-2016, 18:36
  3. התקנת סליידרים CB500F
    על ידי AmirNadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-04-2016, 12:01
  4. סליידרים שלדה - בעד או נגד?
    על ידי guyn1212 בפורום פורום טכני
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 31-01-2016, 09:42
  5. אפריקה טווין החדש
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 11:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO