עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 60

אשכול: מתלבט האם להגיש תלונה במשטרה על נהג

צפייה משולבת

  1. #1

    מתלבט האם להגיש תלונה במשטרה על נהג

    אני אתן לסרטון לדבר בעד עצמו:

    https://www.youtube.com/watch?v=fZpBB45z7tI&edit=vd

    החדי עין ישימו לב שהמרחק בינינו היה פחות מחצי מטר בסוף ההתחמקות.

    מה שלא רואים בסרטון וראיתי בוודאות - הנהג החזיק פלאפון ביד אחרי שעברתי אותו ועצרתי ברמזור (המצלמה קצת מסנוורת ולא רואים את הידיים שלו בנוסף לאיכות של יוטיוב, אבל זה היה בוודאות פלאפון). לפני זה אני רק מתאר לעצמי שהוויז אמר לו לפנות ימינה על האופנוען.
    אי אפשר להוכיח בסרטון שהוא היה בנייד. לא תוך כדי שהוא כמעט מוריד אותי ולא אחרי, וזה אחרי שעברתי פריים אחרי פריים.

    יש לי למה להגיש על זה תלונה במשטרה למרות שלא רואים לו פלאפון ביד? יצא מזה משהו?
    אני אצתרך להעיד?
    אשמח לעצות מהמנוסים על כל הפרוצדורה.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אתה לא צריך את הסרט ולא צריך הוכחה - אלא אם יהיה משפט.
    בעיקרון, אתה יכול להגיש תלונה במשטרה עם כל הפרטים, יש מצב שיעשו משהו,
    יש מצב שלא. ככה זה, פשוט מאוד.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כל עוד לא רואים את הטלפון לא יצא לך מזה כלום וגם אם היו רואים,כנראה שגם לא.
    להבא תצפה לזה,יכלת להימנע מהמצב הזה דיי בקלות.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 10-10-2016 בשעה 23:15.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    קפל מראה ותמשיך לרכוב

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    זאת נחשבת עקיפה מימין?
    נראה שהפחית זבל בלמה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    לפני כחודש עמדתי במרכז הנתיב 1 לפני קו עצירה (אור אדום)
    קשישה נחמדה פגעה והפילה אותי - חתכה מצד ימין האור התחלף לירוק והיא המשיכה בדרכה !!!
    קמתי ונסעתי להגיש תלונה (הספקתי לצלם את הרכב ששכבתי על הכביש)
    היום קיבלתי הודעה שהתלונה נסגרה מחוסר עיניין לציבור...

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    לפני כחודש עמדתי במרכז הנתיב 1 לפני קו עצירה (אור אדום)
    קשישה נחמדה פגעה והפילה אותי - חתכה מצד ימין האור התחלף לירוק והיא המשיכה בדרכה !!!
    קמתי ונסעתי להגיש תלונה (הספקתי לצלם את הרכב ששכבתי על הכביש)
    היום קיבלתי הודעה שהתלונה נסגרה מחוסר עיניין לציבור...
    אתה בסדר? האופנוע בסדר?

    איך לעזעזל תאונת פגע וברח נסגרת ככה?!?
    זאת תמיד הרגשה טובה שגם הנהגים וגם המשטרה מחרבנת עלינו.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי almooog101 צפיה בהודעה
    האמת אחי שאתה עקפת מימין לא בנסיעה טורית. בנוסף רואים שהוא התכוון לפנות ימינה עוד לפני שעקפת כי איך שעברת הוא התחיל לסטות ימינה.
    אם ניתן היה לראות אותו בפלאפון אז היה לך על מה אבל ככה אבוד לך.
    אולי תוכל להעיר את עיני, אבל כל מה שאני ראיתי זה חלון זמן של פחות משניה לעשות התחמקות לימין מהרגע שהוא שובר ימינה ולא סתם בולם ללא סיבה. שים לב שלפני שהוא חתך ימינה הוא גלש באיטיות במרכז הכביש ובלם ללא סיבה.
    אני מעדיף לעקוף רכבים כאלה (גם אם זה מימין) כדי לא להתקע מאחוריהם על 40 כשכולם מסביב עוקפים אותי על 70 ואז אני נכנס לבעיות\סכנות אחרות.... (זו היתה שעת עומס בכביש מרכזי).

    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    אם תגיש תלונה למשטרה דבר ראשון יכנסו בך על העקיפה מימין ואז יסגרו את התיק מחוסר עיניין לציבור. אתה יכול להאשים את הנהג והפלאפון שלו אבל זה לא יעזור לך להתחמק מהתאונה הבאה. יהיו כמוהו עוד רבים ואם לא תיקח אחריות ותפיק מסקנות לגבי הנהיגה שלך עצמך - תמשיך להיות בסכנה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    סליחה, אולי אני צריך משקפיים, אולי אני לא מבין מה אני רואה.
    אני רואה נהג ברכב לבן, לא חשוב מאיזה סוג, עובר מנתיב ימני לנתיב אמצעי,
    ללא הצהרת כוונות, כלומר איתות. ממשיך לגלוש לנתיב ימני ושוב ללא הצהרת כוונות
    כשכל כולו מצהיר שהוא לא רואה את הנעשה סביבו והוא בכלל לא מתכוון לפנות ימינה!
    אלא להיות ראשון ברמזור, בנתיב הכי ימני.
    זה אופייני לחזירי כביש מצויים שחושבים שמותר להם הכל.

    הבעיה היחידה שלי זה שאני לא רואה טוב ולא מצליח להבין אם הרוכב אותת כשעבר נתיב.
    לדעתי, אין כאן עקיפה מימין. לעקיפה מימין יש כללים ברורים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי almooog101 צפיה בהודעה
    נכון שהוא רצה להיות ראשון ברמזור אבל הוא עבר לנתיב הימני שזה הנתיב שבו נוסעים עפ"י החוק במדינתינו.

    כל מעבר על פני רכב הוא עקיפה, גם אם הרכב לא זז. ישנם פרטים בחוק האומרים מתי מותר לעקוף מימין.

    בתאונה שני הצדדים אשמים, זה שלא קיבל זכות קדימה וזה שלא נתן אותה, אחרי זה מתחילים מי אשם יותר. במקרה הזה אני אישית חושב שנהג הג׳יפ הסתכל ימינה (לפחות מקווה) והתחיל את הסטייה ימינה ללא איתות. במקביל פות"ש עבר לנתיב הימני כך שנהג הג׳יפ לא שם לב אליו וכך הגענו לסרטון.
    אם נהג הג׳יפ היה שקוע בפלאפון בזמן הפנייה אז כנראה שבכלל לא הסתכל לפני שפנה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    בלי לחפור יותר מדי - אני הרבה על הכביש ומקרים כאלה קורים לי אחת לכל כך הרבה זמן שאני לא זוכר מתי זה קרה פעם אחרונה.... בלי להתנשא או משהו, אבל לא חושב שיש לי משהו לקחת מכאן חוץ מלהאט קצת יותר, שזה לא בטוח בכלל שזה פתרון מתאים. כמו שאמרתי - שעת עומס ולא רציתי להתקע מאחורי נהג שנוסע 40 כשמבול של רכבים מסביבי נוסע הרבה יותר מהר.
    לא עקפתי משמאל כי היה רוכב טימקס שהעדפתי להתרחק ממנו.
    הברירות מבחינתי היו לרכב מאחוריו ולהתחיל להאט בנתיב האמצעי כשלא ידעתי מתי הוא יחליט להפסיק לבלום או לעקוף מימין.
    ולא אותתי... לגבי כן עקיפה מימין/לא עקיפה... זה באמת משנה? הבן אדם חשב שהוא לבד על הכביש. אני בטוח שהוא ניסה לפנות ימינה מהנתיב האמצעי ולא לעבור נתיב כדי להיות ראשון ברמזור. הוא נסע לאט ואם הוא היה רוצה להגיע לרמזור ראשון הוא היה נותן קצת יותר גז.
    אני די בטוח שהחוק לא איתי לגבי העקיפה מימין ומסכים איתכם שהיא לא לפי ספר החוקים של משרד התחבורה. מצד שני, רכבתי לאט ולא התפרעתי או הפתעתי (אם הוא היה טורח להביט במראה) ובתכלס - כמעט כולנו פה רוכבים ככה במקרה הטוב.
    גם להיכנס למישהו לנתיב נסיעה כשהוא נוסע במהירות סבירה לחלוטין זה לא חוקי, וזה לא משנה אם הוא עוקף מימין. זכות הקדימה היתה שלי ואם הייתי רכב זה היה נגמר בתאונה בוודאות.
    זה פשוט נהג גרוע, ולדעתי זה לא מקרה של נהג עבריין שעושה את זה בכוונה (לא שזה הופף את זה ליותר טוב).

    לא ניסיתי להפוך את זה לשרשור מה אתם היתם עושים - באמת ניסיתי לקבל חו"ד אם יש לי מה לטרוח להגיע למשטרה (במיוחד לאור העקיפה מימין שלי וזה לא שרואים אצלו ביד פלאפון). אז הבנתי שלא ותודה לכולם... גמר חתימה טובה

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אולי תוכל להעיר את עיני, אבל כל מה שאני ראיתי זה חלון זמן של פחות משניה לעשות התחמקות לימין מהרגע שהוא שובר ימינה ולא סתם בולם ללא סיבה. שים לב שלפני שהוא חתך ימינה הוא גלש באיטיות במרכז הכביש ובלם ללא סיבה.
    אני מעדיף לעקוף רכבים כאלה (גם אם זה מימין) כדי לא להתקע מאחוריהם על 40 כשכולם מסביב עוקפים אותי על 70 ואז אני נכנס לבעיות\סכנות אחרות.... (זו היתה שעת עומס בכביש מרכזי).
    אעיר את עינייך, ואולי לא רק את עינייך, למרות שהסיכויים לא גדולים.

    קודם כל, לך וכמעט לכל שאר משתתפי השרשור: הרכיבה הזאת היא בדיוק הסיבה ששונאים אופנוענים (שלא אכפת לי) בצדק לחלוטין (שכן אכפת לי). זאת דוגמה נפלאה לרכיבה גרועה, מסוכנת ומסכנת, שלא צופה סנטימטר אחד קדימה ולא מתחשבת בסביבתה. כל המתלוננים על ה"עוול" הנעשה לאופנוענים בשרשור הזה - כל פעם שאני רואה אופנוע\קטנוע במהירות גדולה מהתנועה ממשיך קדימה ברמזור עם פניה ימינה מהנתיב הימני, אני שואל את עצמי - כמה כאלה עוד אראה, ומה אורך החיים הממוצע שלהם?

    עכשיו, אחרי שסוף-סוף פרקתי את העצבים שלי על אחד כזה, אסביר באופן מפורט מה הבעיות של הרוכב שנראות מהסרטון (ולמה אני כמעט בטוח שבהצגה של סרטון כזה בבית המשפט האשמה תיפול ברובה או ב-100% על הרוכב):

    1. הג'יפ נמצא בפניה מתמדת ימינה לאורך כ-10 שניות של נסיעה מתחילת הצילום (בנתיב השמאלי) עד לרגע הכמעט-התנגשות (בנתיב הימני). אין שום בעיה לקלוט את זה. גם בנתיב האמצעי הוא זז משמאל לימין. זה כמעט בוודאות מסגיר את כוונותיו, גם אם הוא אידיוט שלא מאותת, ואת זה לא רואים בבירור מהסרטון - אפילו אורות בבלימה בקושי הצלחתי להבחין (אבל יש קשר הפוך סטטיסטי, אפילו מוכח מחקרית, בין גודל הרכב על הכביש ליכולות הנהיגה של הנהג בו, אז אין לי בעיה להניח לרעתו של הג'יפ).

    2. אורות הבלימה של הג'יפ, שכן הצלחתי להבחין בהם, נדלקים כ-2 שניות לפני המעבר לנתיב הימני. מיד נשאלת השאלה - מה לעזזל יכול לגרום לג'יפ להפעיל בלימה לפני צומת לא מרומזר, וכמה חסר מודעות כביש ועיוור צריך להיות כדי לא להבחין בזה ולא להבין מה הרכב הולך לעשות עוד 2 שניות?

    3. הרוכב מסיים לעבור מהנתיב האמצעי לנתיב הימני פחות מ-4 שניות לפני הכמעט התנגשות. כמה חסר הבנה בסיסית בכביש צריך להיות כדי להבין ש-3 שניות זה ממש לא זמן מספיק כדי להבטיח שהמיקום החדש של האופנוע ייקלט אצל הנהג, גם אם זה נהג טוב? מי שנוהג, יכול לשערך כמה זמן לוקחת התבוננות במראה הימנית מסך זמן הבלימה ומתי היא מתרחשת? אני מהמר - כמה שניות לפני הפניה, כי בפניה עצמה הנהג עסוק בלהסתכל קדימה על הפניה. הימור שלי - כשנהג הג'יפ, שנראה איטי בתנועותיו, בדק את הכביש לראות אם פנוי לפניה, האופנוע עדיין היה בנתיב האמצעי.

    4. מבחינת החוק, הרוכב כמעט בוודאות יוצא אשם - לא בגלל עקיפה מימין (שלא קיימת במקרה הזה, לפחות עפ"י הבנתי), אלא בגלל שלא נתן להשתלב לרכב ("העוקף") משמאל שניסה לחזור לנתיב הימני המוגדר בחוק כנתיב ברירת מחדל לנסיעה. אני לא זוכר את לשון החוק במדויק, וכבר התווכחתי עם עו"ד תעבורה בפורום הקודם על נושא דומה: בכביש בעל יותר מנתיב אחד לאותו הכיוון, מעבר על פני רכב בנתיב הסמוך אינו עקיפה, ועד כמה שאני זוכר זה לא מסווג עפ"י הצד של הנתיב.

    שאלה כללית - כמה "כמעטים" צריך הרוכב המצוי לאכול בנסיעה ישר בנתיב הימני בקצב גדול יותר מהתנועה כדי להבין שלא עוברים על פני רכבים מימין לפני צומת עם פניה ימינה, גם אם זה לא נחשב עקיפה מימין? עפ"י התשובות בפורום - כנראה שהכמות אינה חסומה.


    במקום להגיש תלונה, אני ממליץ ללמוד לרכב טוב יותר, להימנע מנתיב ימני בצמתים לא פנויים, להימנע מלעבור על פני רכבים מימין כשאפשר לעשות את זה משמאל באותה הקלות ובהרבה יותר בטיחות, וללמוד לקרוא יותר טוב את הכביש. ועל הדרך אמליץ את זה לכל משתתפי השרשור הזה - לרובם המוחלט זה כנראה לא יזיק בכלל.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 12-10-2016 בשעה 14:45.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    אעיר את עינייך, ואולי לא רק את עינייך, למרות שהסיכויים לא גדולים.

    קודם כל, לך וכמעט לכל שאר משתתפי השרשור: הרכיבה הזאת היא בדיוק הסיבה ששונאים אופנוענים (שלא אכפת לי) בצדק לחלוטין (שכן אכפת לי). זאת דוגמה נפלאה לרכיבה גרועה, מסוכנת ומסכנת, שלא צופה סנטימטר אחד קדימה ולא מתחשבת בסביבתה. כל המתלוננים על ה"עוול" הנעשה לאופנוענים בשרשור הזה - כל פעם שאני רואה אופנוע\קטנוע במהירות גדולה מהתנועה ממשיך קדימה ברמזור עם פניה ימינה מהנתיב הימני, אני שואל את עצמי - כמה כאלה עוד אראה, ומה אורך החיים הממוצע שלהם?

    עכשיו, אחרי שסוף-סוף פרקתי את העצבים שלי על אחד כזה, אסביר באופן מפורט מה הבעיות של הרוכב שנראות מהסרטון (ולמה אני כמעט בטוח שבהצגה של סרטון כזה בבית המשפט האשמה תיפול ברובה או ב-100% על הרוכב):

    1. הג'יפ נמצא בפניה מתמדת ימינה לאורך כ-10 שניות של נסיעה מתחילת הצילום (בנתיב השמאלי) עד לרגע הכמעט-התנגשות (בנתיב הימני). אין שום בעיה לקלוט את זה. גם בנתיב האמצעי הוא זז משמאל לימין. זה כמעט בוודאות מסגיר את כוונותיו, גם אם הוא אידיוט שלא מאותת, ואת זה לא רואים בבירור מהסרטון - אפילו אורות בבלימה בקושי הצלחתי להבחין (אבל יש קשר הפוך סטטיסטי, אפילו מוכח מחקרית, בין גודל הרכב על הכביש ליכולות הנהיגה של הנהג בו, אז אין לי בעיה להניח לרעתו של הג'יפ).

    2. אורות הבלימה של הג'יפ, שכן הצלחתי להבחין בהם, נדלקים כ-2 שניות לפני המעבר לנתיב הימני. מיד נשאלת השאלה - מה לעזזל יכול לגרום לג'יפ להפעיל בלימה לפני צומת לא מרומזר, וכמה חסר מודעות כביש ועיוור צריך להיות כדי לא להבחין בזה ולא להבין מה הרכב הולך לעשות עוד 2 שניות?

    3. הרוכב מסיים לעבור מהנתיב האמצעי לנתיב הימני פחות מ-4 שניות לפני הכמעט התנגשות. כמה חסר הבנה בסיסית בכביש צריך להיות כדי להבין ש-3 שניות זה ממש לא זמן מספיק כדי להבטיח שהמיקום החדש של האופנוע ייקלט אצל הנהג, גם אם זה נהג טוב? מי שנוהג, יכול לשערך כמה זמן לוקחת התבוננות במראה הימנית מסך זמן הבלימה ומתי היא מתרחשת? אני מהמר - כמה שניות לפני הפניה, כי בפניה עצמה הנהג עסוק בלהסתכל קדימה על הפניה. הימור שלי - כשנהג הג'יפ, שנראה איטי בתנועותיו, בדק את הכביש לראות אם פנוי לפניה, האופנוע עדיין היה בנתיב האמצעי.

    4. מבחינת החוק, הרוכב כמעט בוודאות יוצא אשם - לא בגלל עקיפה מימין (שלא קיימת במקרה הזה, לפחות עפ"י הבנתי), אלא בגלל שלא נתן להשתלב לרכב ("העוקף") משמאל שניסה לחזור לנתיב הימני המוגדר בחוק כנתיב ברירת מחדל לנסיעה. אני לא זוכר את לשון החוק במדויק, וכבר התווכחתי עם עו"ד תעבורה בפורום הקודם על נושא דומה: בכביש בעל יותר מנתיב אחד לאותו הכיוון, מעבר על פני רכב בנתיב הסמוך אינו עקיפה, ועד כמה שאני זוכר זה לא מסווג עפ"י הצד של הנתיב.

    שאלה כללית - כמה "כמעטים" צריך הרוכב המצוי לאכול בנסיעה ישר בנתיב הימני בקצב גדול יותר מהתנועה כדי להבין שלא עוברים על פני רכבים מימין לפני צומת עם פניה ימינה, גם אם זה לא נחשב עקיפה מימין? עפ"י התשובות בפורום - כנראה שהכמות אינה חסומה.


    במקום להגיש תלונה, אני ממליץ ללמוד לרכב טוב יותר, להימנע מנתיב ימני בצמתים לא פנויים, להימנע מלעבור על פני רכבים מימין כשאפשר לעשות את זה משמאל באותה הקלות ובהרבה יותר בטיחות, וללמוד לקרוא יותר טוב את הכביש. ועל הדרך אמליץ את זה לכל משתתפי השרשור הזה - לרובם המוחלט זה כנראה לא יזיק בכלל.
    תגובה מעולה. מסכים עם כל מילה. הלוואי שכמה שיותר רוכבים יתקלו בה ויחכימו. רואים שאתה רוכב מנוסה שער לסביבתו.
    אכן רוכב האופנוע חתך ימינה מהר מכדי שהנהג הממוצע יבחין בכך. אם היה עובר נתיב בצורה מסודרת והדרגתית כמו בספר, סביר להניח שהנהג היה מבחין בו.
    תוסיף לעובדה שבחר לעקוף מימין, ולפני פנייה לצומת, וזה לא נותן לרוכב יותר מדי נקודות זכות.

    לצערי תמיד שאני שומע על רוכב שנפגע או נהרג בתאונה עם רכב, אני תמיד יוצא מנקודת הנחה שעם רכיבה יותר זהירה הרוכב לא היה בכותרות. למה אני ישר חושב על אשמת הרוכב ולא על אשמת הרכב?
    ובכן, אני נוהג ורוכב הרבה. יש לי את שתי נקודות המבט, הן של נהג הרכב והן של רוכב האופנוע. ואני יגיד מה אני בד"כ רואה:

    - אני רואה רוכבי אופנוע קלי דעת.
    - רוכבי אופנוע שרוכבים בצורה שלא נותנת להם יותר מדי מרווח לתיקון טעות במצב חרום.
    - רוכבי אופנוע שמפתיעים את נהגי הרכב בצורת רכיבתם חסרת האחריות.
    - רוכבים שחותכים בין נתיבים במהירות ובקלות דעת.
    - רוכבים שנכנסים בין שתי מכוניות במהירות גבוהה.
    - רוכבים שעוקפים במהירות גבוהה מבלי לתת לנהג זמן להבין שהם עומדים לחלוף על פניו.
    - רוכבים שרוכבים כאילו הם גיבורי על עם מעטפת הגנה שתשמור עליהם בכל מצב.
    - אפילו אני שאני ברכב, ולרוב יותר מחפש רוכבי אופנוע לידי מהנהג הממוצע, אפילו לי לעיתים קשה להבחין בהם חולפים על פניי ומתקרבים אליי עקב המהירות והקלות שבה הם רוכבים ומזגזגים בין נתיבים.

    אתם חבריי הרוכבים, כנראה מסרבים להבין ולהפנים שעם כל המיגונים שבעולם, אתם עדיין לא יותר מחתיכת בשר פגיעה ושברירית שנעה במהירות גבוהה. שבזמן שנהגי הרכב לידכם ממוגנים בתוך פח אלומניום יצוק סופג אנרגיה, עם כריות אויר, חגורות וכל הטוב של הטכנולגיה והבטיחות, אתם הרוכבים סה"כ גוף ערום, פגיע, חשוף ומעופף, שנמצאים באיזשהי אשליית בטיחות כי אתם ישובים על כיסא מעופף גם כן.
    קחו תמונה בראש של רוכב אופנוע על אופנוע. עכשיו, תקחו את האופנוע ותשאירו רק את הרוכב, הבנתם איך זה נראה? מקבלים את הפרופורציה הנכונה עכשיו? פשוט גוף ערום, פגיע ומעופף שמסביבו טנקים מצוידים היטב. אין יותר מדי הבדל ביננו לבין אותם החרקים המעופפים הנמרחים על השמשה של הרכב בזמן מעופם שחושבים על זה.. אז, אל תתנו לזה לעולם להטעות אתכם.

    נהגי הרכב אשמים לרוב כן, אבל וזה אבל גדול, הם אשמים כי הפתעתם אותם.
    אל תעמידו את כישורי הנהיגה שלהם למבחן, תרכבו בצורה שקולה ויהייה בסדר. לאופנוע יצא שם מסוכן לא מעט עקב קלות הדעת של משתמשיו.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 12-10-2016 בשעה 16:36. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אני אתן לסרטון לדבר בעד עצמו:

    https://www.youtube.com/watch?v=fZpBB45z7tI&edit=vd

    החדי עין ישימו לב שהמרחק בינינו היה פחות מחצי מטר בסוף ההתחמקות.

    מה שלא רואים בסרטון וראיתי בוודאות - הנהג החזיק פלאפון ביד אחרי שעברתי אותו ועצרתי ברמזור (המצלמה קצת מסנוורת ולא רואים את הידיים שלו בנוסף לאיכות של יוטיוב, אבל זה היה בוודאות פלאפון). לפני זה אני רק מתאר לעצמי שהוויז אמר לו לפנות ימינה על האופנוען.
    אי אפשר להוכיח בסרטון שהוא היה בנייד. לא תוך כדי שהוא כמעט מוריד אותי ולא אחרי, וזה אחרי שעברתי פריים אחרי פריים.

    יש לי למה להגיש על זה תלונה במשטרה למרות שלא רואים לו פלאפון ביד? יצא מזה משהו?
    אני אצתרך להעיד?
    אשמח לעצות מהמנוסים על כל הפרוצדורה.
    האמת אחי שאתה עקפת מימין לא בנסיעה טורית. בנוסף רואים שהוא התכוון לפנות ימינה עוד לפני שעקפת כי איך שעברת הוא התחיל לסטות ימינה.
    אם ניתן היה לראות אותו בפלאפון אז היה לך על מה אבל ככה אבוד לך.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    תכלס יש כאן קצת עניין של עקיפה מימין. בוא נגיד שחלילה הייתה תאונה אז במשפט האחוזים של האשמה היו בחלקם נופלים גם עלייך. ככה זה החוק...
    עכשיו אוף דה רקוד ,ברור שהכלב המסריח לא הסתכל בכלל ימינה שסטה כי כנראה דיבר עם הסבתא הזונה שלו בטלפון וכל הכביש על הזין שלו וזה כי יש לו גיפ והוא מלך העולם...
    סליחה על השפה אבל הייתי חייב..אני יום יום בסיטואציות כאלו.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אם תגיש תלונה למשטרה דבר ראשון יכנסו בך על העקיפה מימין ואז יסגרו את התיק מחוסר עיניין לציבור. אתה יכול להאשים את הנהג והפלאפון שלו אבל זה לא יעזור לך להתחמק מהתאונה הבאה. יהיו כמוהו עוד רבים ואם לא תיקח אחריות ותפיק מסקנות לגבי הנהיגה שלך עצמך - תמשיך להיות בסכנה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    לפני כחודש עמדתי במרכז הנתיב 1 לפני קו עצירה (אור אדום)
    קשישה נחמדה פגעה והפילה אותי - חתכה מצד ימין האור התחלף לירוק והיא המשיכה בדרכה !!!
    קמתי ונסעתי להגיש תלונה (הספקתי לצלם את הרכב ששכבתי על הכביש)
    היום קיבלתי הודעה שהתלונה נסגרה מחוסר עיניין לציבור...
    עשית חצי עבודה. תביעה אזרחית זה החצי השני.



  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    סליחה, אולי אני צריך משקפיים, אולי אני לא מבין מה אני רואה.
    אני רואה נהג ברכב לבן, לא חשוב מאיזה סוג, עובר מנתיב ימני לנתיב אמצעי,
    ללא הצהרת כוונות, כלומר איתות. ממשיך לגלוש לנתיב ימני ושוב ללא הצהרת כוונות
    כשכל כולו מצהיר שהוא לא רואה את הנעשה סביבו והוא בכלל לא מתכוון לפנות ימינה!
    אלא להיות ראשון ברמזור, בנתיב הכי ימני.
    זה אופייני לחזירי כביש מצויים שחושבים שמותר להם הכל.

    הבעיה היחידה שלי זה שאני לא רואה טוב ולא מצליח להבין אם הרוכב אותת כשעבר נתיב.
    לדעתי, אין כאן עקיפה מימין. לעקיפה מימין יש כללים ברורים.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אלא להיות ראשון ברמזור, בנתיב הכי ימני.
    זה אופייני לחזירי כביש מצויים שחושבים שמותר להם הכל.
    ..
    לדעתי, אין כאן עקיפה מימין. לעקיפה מימין יש כללים ברורים.
    נכון שהוא רצה להיות ראשון ברמזור אבל הוא עבר לנתיב הימני שזה הנתיב שבו נוסעים עפ"י החוק במדינתינו.

    כל מעבר על פני רכב הוא עקיפה, גם אם הרכב לא זז. ישנם פרטים בחוק האומרים מתי מותר לעקוף מימין.

    בתאונה שני הצדדים אשמים, זה שלא קיבל זכות קדימה וזה שלא נתן אותה, אחרי זה מתחילים מי אשם יותר. במקרה הזה אני אישית חושב שנהג הג׳יפ הסתכל ימינה (לפחות מקווה) והתחיל את הסטייה ימינה ללא איתות. במקביל פות"ש עבר לנתיב הימני כך שנהג הג׳יפ לא שם לב אליו וכך הגענו לסרטון.
    אם נהג הג׳יפ היה שקוע בפלאפון בזמן הפנייה אז כנראה שבכלל לא הסתכל לפני שפנה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. דו גלגלי מורשה בנתצ - תמונה
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-07-2016, 11:48
  2. Xr 125 יישור בלם אחורי תמונה מצורפת
    על ידי מתן312 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 18:56
  3. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 05-11-2015, 12:21
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-09-2015, 10:51
  5. תמונה בצד של הפרופיל ?
    על ידי ComanDo בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 18:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO