עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 39

אשכול: BMW , אופנועים, מכוניות והיעילות הגרמנית.

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לגבי היעילות הגרמנית,
    ממש לא מה שהיה פעם.
    כותב מנסיון אישי עם לא מעט מרכבי קונצרן וואג וגם עם קטנוע c600. נכון, מנוע של קימקו אבל הסמל הבווארי מופיע על הפלסטיק וזה אמור להעיד על האיכות.
    המנוע לא בידיוק קימקו הוא מיוצר בקימקו אבל התיכנון של במוו.

    וברכבי וואג הבעיה בעיקר בישראל ,מוסכים עובדים לא לפי הוראות יצרן וזו התוצאה.

    יש כאן את דרזדנר שיעיד שביאירופה דווקא הם ללא בעיות כמו בישראל.

    וזה לא האקלים
    אני חווה את הבעיות של מוסכי ישראל ברכבים ,יש לי ניסאן שנת 2000 שנקנה עם בעיות מטורפות שאמרו לי ראש מנוע ומה לא, בפועל כל מערכת הוואקום של המנוע הושחטה ומערכת הקירור הייתה סתומה בחלודה כי נסעו על מי ברז תיקון של שתי אלה והחזרת החשמל למצב מקורי מהמפעל לפי הסכמות חשמל של ניסאן פתרו את הבעיות לחלוטין מאז האוטו עשה עוד 200 אלף אצלי ועדיין נוסע.
    אותו סיפור עם דיהאטסו שרייד (את הניסאן נתתי לאמא) מה שהמוסכים השחיטו שם לאורך שנים והזניחו גרמו לים תקלות שאחרי החזרה של המערכת וואקום והחשמל למצב תקין כמו מהחברה.
    וכיוון שסתומים האוטו מדהים!

    עכשיו ככל שהרכב היטקי יותר הוא רגיש יותר להזנחה ובארץ הזנחה זה מה שהמוסכים עושים מזניחים והורסים וככה זה נראה.
    לא כולם אבל הרוב.
    במוו הם מאוד היטקיים וכל עוד תטפל בהם כמו שהיצרן דורש הם יסעו ויסעו כמו שהיפנים לא יודעים.
    אצלי במשפחה יש 3 אופנועי במוו עם קילומטראזים גבוהים מאוד ללא תקלות מיוחדות כלל ןעם אחזקה זולה מאוד.
    כל מה שאני עושה זה מטפל לפי הספר של במוו, או מחמיר טיפה.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הבעיה עם הגיר dsg קיימת בכל העולם. וברכבים עם 20-30 אלף אין שום סיבה שילך גיר גם אם טיפלת במוסך מדרכה בג'נין.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הבעיה עם הגיר dsg קיימת בכל העולם. וברכבים עם 20-30 אלף אין שום סיבה שילך גיר גם אם טיפלת במוסך מדרכה בג'נין.
    בטח שיש סיבה, אני מכיר לפחות 3 גרסאות תוכנה לזה שהאחרונה פתרה את הבעיה .
    .אם טיפלה ולא עידכנו לך תוכנה ככל הנראה ילך לך הגיר
    שים לב מה שרשמתי לפני ככל שהעסק מתוחכם יותר ככה יש לעבוד מסודר יותר, גיר אוטומטי פשוט של רכב יפני עם 3-4 הילוכים זה עסק פשוט והאלגוריטמים שם פשוטים מאוד בעיקר כשיש ממיר מומנט שמאפשר המוון מרווחי שגיאה בהעברות ההילוכים.
    על זה משלמים מס של צריכת דלק גבוהה בהרבה והפסדים גבוהים בהספק הסופי בגלגלים

    גיר dsg זה גיר רגיל עם רובוט שמחליף במקומך הילוכים.
    חסר נהגים חדשים שהורסים גיר או שורפים קלאצ ברכב ידני ב 20-40 אלף קמ?
    ככה גם כאן הרובוט מהחברה יוצא הכי מלוטש שהצליחו בתקופת הנסיון ברגע שיוצא לקהל היעד מתגלות תקלות שלא זוהו בניסויים לפני ויש המוון עידכוני גרסא בפעולת הרובוט אם לא תעדכן ככל הנראה ימות לך הקלאצ שזה בעצם מה שניקרא הלך גיר בdsg.
    .
    יכול לתת לך דוגמא דומה על האופנוע שלי במוו 800 יצא לשוק ב2006 התגלו תקלות בהזרקה ותקלות באיביאס מי שלא עידכן גרסא אוכל אותה על איביאס שמתערב כשלא צריך והזרקה שכבה בגלישה בסרק ופחות כוח.
    מי שעידכן במסגרת טיפולים במוסך מרכזי רוכב בכיף וללא הבעיות אגב העידכון האחרון יצא ב2011 והמשמעותי ב2010 ועד היום יש רוכבים שמתלוננים על הבעיות כי מאז 2008 לא ביקרו במוסך שיש לו מחשב חברה לעידכון גרסא.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    העברית בפורום התדרדרה עד עברי פחת.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כל עניין האמינות של רכבי VW בישראל מעניין מאד כי באמת זה לא קיים במקומות אחרים, היו לי שני רכבי VW שניהם לתקופה של 4 שנים, האחד גולף והשני פאסאט ומכוון שהם היו רכבי חברה הם לא חיו חיים קלים, במשך כל התקופה הם היו פעם אחת במוסך לטיפול (כל שנתיים) ולפני הטיפול השני הם הוחזרו לחברת הליסינג.
    ככה שיצא שההוצאות הסתכמו ב400 יורו ב4 שנות אחזקה שזה מעולה.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    וזה מחזיר אותנו לביצה והתרנגולת, או לביצה והתנינים...
    מצד אחד אתה רוצה ללכת ליבואן שאמור לדעת לטפל ויש לו מחשב מאתר תקלות,
    הכל אמור להיות לפי הספר ואתה מקווה לשרות לא פחות ממעולה ומעודכן.
    מצד שני זה לא קורה, אם בגלל חוסר ידע או כל דבר אחר ובנוסף לזה שוחטים אותך במחירים.
    אתה מחפש מוסך אחר, שאולי ידע לתת לך שרות טוב ברמה האישית...אבל ללא הידע האמיתי,
    העדכונים, הכלים המיוחדים והחלקים המקוריים.
    בכל מקרה, תצא דפוק.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    שמתי את הסרטון ברקע בזמן שאני מנקה כדי לקבל השראה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    רק יניח את זה פה. זה לא רק היעילות בהרכבה והיצור, זה גם המוצר בסוף.
    IMAG0477.jpg
    IMAG0367.jpg
    בן כמעט 10, 153 אלף ק"מ.

    בבקשה לא להשפריץ על המסך, חבל. יתלכלך
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    איזה בולשיט. יעילות גרמנית גם כן.
    בכיפור פירקתי צמת חשמל שהגיע מגרמניה וחוץ מהאיזולירבנד הכי דביק בהיסטוריה, במקום שרינקים הוא השתמש בהכל ..- צינור גומי להשקיה, צינור גומי רפואי, ניילון,ובחלקים שהוא שם בהם שרינק הוא עשה ציפוי כפול. כי למה לא?

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    יש לי על המחשב את הסדרה המצויינת Twist.the.Throttle. חפש טורנט שלה בפאיירט ביי. יש שם סיור במפעל וסקירה היסטורית של ארבעת היפניות, ב.מ.וו., דוקאטי, אוגוסטה ובימוטה (עם אלפינסטארס כבונוס). אין מה לומר - המפעלים של ב.מ.וו. והונדה נראים כמו שאתה מדמיין מפעל מודרני. קוואסאקי לעומת זאת נראה כמו בית חרושת מחתרתי בסין... 6 גיגה כל הסדרה. מומלץ!


    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    איזה בולשיט. יעילות גרמנית גם כן.
    בכיפור פירקתי צמת חשמל שהגיע מגרמניה וחוץ מהאיזולירבנד הכי דביק בהיסטוריה, במקום שרינקים הוא השתמש בהכל ..- צינור גומי להשקיה, צינור גומי רפואי, ניילון,ובחלקים שהוא שם בהם שרינק הוא עשה ציפוי כפול. כי למה לא?
    הוא בטח ישראלי שירד לגרמניה.



  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    איזה בולשיט. יעילות גרמנית גם כן.
    בכיפור פירקתי צמת חשמל שהגיע מגרמניה וחוץ מהאיזולירבנד הכי דביק בהיסטוריה, במקום שרינקים הוא השתמש בהכל ..- צינור גומי להשקיה, צינור גומי רפואי, ניילון,ובחלקים שהוא שם בהם שרינק הוא עשה ציפוי כפול. כי למה לא?
    לא הבנתי, קנית צמה שמישהוא עשה בבית אבל בגלל שהוא גרמני אז ציפית לאיכות יצור כל שהיא?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    דרזדנר, ככה זה יהודים (רק לניגר מותר להגיד ניגר...)
    הם תמיד יגידו ההיפך, או ימצאו משהו כדי להפריך.

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא.
    קניתי צמה שפורקה מאופנוע בגמניה.

    עוד שבועיים יש לי שבת חופשית.
    אני אכין אחת בבית.

  15. #15
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    רק יניח את זה פה. זה לא רק היעילות בהרכבה והיצור, זה גם המוצר בסוף.בן כמעט 10, 153 אלף ק"מ.
    בבקשה לא להשפריץ על המסך, חבל. יתלכלך
    ערן ... אתה רחוק רחוק מלהיות מדגם מייצג... אתה ייקה ברמות על שאפילו קסטומאי פדנט לא יגיע לקצה קרסוליך ... האבק מוזהר מראש שלא להתקרב לאופנועים שלך... :-)

    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אני אכין אחת בבית.
    אני גם רוצה להחליף מספר חוטי חשמל בחיפושית, מאיפה אתה קונה כבלי חשמל לרכב?

    מילה על אופנועי ב.מ.וו : מאחר והייתי בעלים של שניים כאלו, יכול לומר שהייתי חוזר לאחד כזה. האחזקה הרגילה השוטפת סבירה.
    אבל (כאן מגיעים אינספור סימני קריאה ), אם יש בעייה במערכת כמו ABS הסכומים הנדרשים מגיעים כבר בחו"ל לאלפי דולרים... בעייה בגל הינע\ גיר כנ"ל .... לצערי, אני יודע זאת מנסיון אישי...

אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 01:07
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-07-2016, 21:01
  3. סחירות אופנועים
    על ידי noamw בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 02:09
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 12:40
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO