לפעמים יוצא לי לבהות או להיקלע לכל מיני סרטונים ביוטיוב,
נתקלתי בסרט הראשון (שכאן) על מפעל BMW ואופן ההרכבה של פס יצור לאופנועים.
באמת שחשבתי לעצמי, וואו...לא סתם אומרים יעילות גרמנית,
למרות שאני מניח שכך זה מתנהל בכל מפעל רציני שמכבד את עצמו.
הייתי שם, במוזיאון BMW, הייתי גם במפעל עצמו בסיור מודרך...ובאמת התפעלתי.
אבל אז, נתקלתי בסרט השני (בהודעה הבאה) על המכוניות...
ובאמת שלא יכולתי שלא להזדעזע, כל הקונוטציות והמחשבות עלו לי באותו רגע.
באמת שחשבתי לעצמי, וואו...לא סתם אומרים יעילות גרמנית...
והמחשבות הרעות לא עזבו אותי,
הכי הכי מזעזע אותי...זה השקט.
עצרתי באמצע זה כל כך כואב!
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אין ספק שהסרטון הראשון גורם לי לרצות במוו!
בסרטון השני עברה לי המחשבה שההיתי רותה לראות את סרטון הגריטה של מכונות הגריטה.
המיני למרות מלהיבותה, מדורגת בהרבה סקרי אמינות במקומות האחרונים ובישראל תומחרה בחזירות מגעילה על ידי היבואן.
דרזן, זה שהמפעל נראה אותו דבר לא אומר כלום על תכנון האופנוע.
M30 שהוכנסה לסלון מחשש ההוריקן האחרון בארה"ב
http://www.popularmechanics.com/cars...oom-hurricane/
![]()
E30 M3...זה מה שהתכוונת.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 13-10-2016 בשעה 02:00.
כן, זה קיצור שלי.
אבל בשבילי רק ה M5 מהדור הקודם, אין על הסאונד האלוהי של ה E60 עם מערכת פתוחה, גם לא פרארי.
נערך לאחרונה על ידי levil; 13-10-2016 בשעה 07:50.
לגבי היעילות הגרמנית,
ממש לא מה שהיה פעם.
כותב מנסיון אישי עם לא מעט מרכבי קונצרן וואג וגם עם קטנוע c600. נכון, מנוע של קימקו אבל הסמל הבווארי מופיע על הפלסטיק וזה אמור להעיד על האיכות.
המנוע לא בידיוק קימקו הוא מיוצר בקימקו אבל התיכנון של במוו.
וברכבי וואג הבעיה בעיקר בישראל ,מוסכים עובדים לא לפי הוראות יצרן וזו התוצאה.
יש כאן את דרזדנר שיעיד שביאירופה דווקא הם ללא בעיות כמו בישראל.
וזה לא האקלים
אני חווה את הבעיות של מוסכי ישראל ברכבים ,יש לי ניסאן שנת 2000 שנקנה עם בעיות מטורפות שאמרו לי ראש מנוע ומה לא, בפועל כל מערכת הוואקום של המנוע הושחטה ומערכת הקירור הייתה סתומה בחלודה כי נסעו על מי ברז תיקון של שתי אלה והחזרת החשמל למצב מקורי מהמפעל לפי הסכמות חשמל של ניסאן פתרו את הבעיות לחלוטין מאז האוטו עשה עוד 200 אלף אצלי ועדיין נוסע.
אותו סיפור עם דיהאטסו שרייד (את הניסאן נתתי לאמא) מה שהמוסכים השחיטו שם לאורך שנים והזניחו גרמו לים תקלות שאחרי החזרה של המערכת וואקום והחשמל למצב תקין כמו מהחברה.
וכיוון שסתומים האוטו מדהים!
עכשיו ככל שהרכב היטקי יותר הוא רגיש יותר להזנחה ובארץ הזנחה זה מה שהמוסכים עושים מזניחים והורסים וככה זה נראה.
לא כולם אבל הרוב.
במוו הם מאוד היטקיים וכל עוד תטפל בהם כמו שהיצרן דורש הם יסעו ויסעו כמו שהיפנים לא יודעים.
אצלי במשפחה יש 3 אופנועי במוו עם קילומטראזים גבוהים מאוד ללא תקלות מיוחדות כלל ןעם אחזקה זולה מאוד.
כל מה שאני עושה זה מטפל לפי הספר של במוו, או מחמיר טיפה.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor