
נכתב במקור על ידי
Dresdner
ערן, רוב האופנועים בגרמניה עברו ועוברים קילומטרז נמוך, כל עוד בזמן העמידה האיחסון נאות האופנוע יחזיק במצב מעולה.
הביואל שהיה לי היה שנת יצור 2007 וישב עד 2009 במחסן היבואן באנגליה, לאחר יבוא לגרמניה הוא עשה אצל היד הראשונה 4000 ק"מ ב3 שנים, שקניתי את האופנוע הוא היה במצב חדש, כלכך חדש שהצמיגים עדיין היו המקוריים מ2007, חוץ מזה שום דבר לא הוחלף באופנוע הגומיות היו ללא שום סדק או יובש והוא היה אמין מאד.
מבחינת טיפולים אם אתה מטפל במוסך הוא יהיה קצת יקר יותר ממקביל יפני כי החלפת שמנים כל 7500 ק"מ וכיוון שסתומים כל 15000, לפי חברי פורום KTM ומוסך KTM בדרזדן אחרי הכיוון ב15000 לא נצפה שינוי בכיוון ורק צריך לפתוח מכסים ולוודא שאכן כך.
רכבתי על הדיוק 690 R ועל הSM990 גב לגב ואני מקווה שאתה מבין שלמרות שהSM נראה סופר מוטו או ממש לא מתנהג ככזה, הSM מתאים לכבישים מפותלים במהירות בינונית פלוס והדיוק אוהב את הפניות האיטיות שבהם אתה מפיל את האופנוע לתוך הפניה.
הSM לפי דעתי הוא המכונה המושלמת להנות מכל העולמות, גם טיולים גם השחזות וגם כמו שהאנגלים אומרים קומיוטר.
לא יודע איזה כיסא יש על האופנוע שאתה רוצה לקנות הSM בדרך כלל מגיע עם כיסא שקשה לרכב עליו יותר משעה אבל הוא גבוה יותר ומאפשר לנוע עליו קדימה ואחורה לכן אני משתמש בו לרכיבת כסאח ולארוכות אני משתמש במושב האורגינלי של הSMT ככה שאם המושב לא יתאים לך יש עוד אופציות שמתאימות בול (SMT וSMT GEL)
אגב הייתי בטוח שה990SM לא הגיעה ארצה רק ה950