דוגרי, אם אין יותר פקקים ואני יכול לישון בדרך לעבודה או לקרוא או לראות סרט וכו', אני לא מתכוון להמשיך לרכוב כל יום על אופנוע.
רק בסופי שבוע ויש גם סיכוי טוב שאני עובר ל 100% שטח.
דוגרי, אם אין יותר פקקים ואני יכול לישון בדרך לעבודה או לקרוא או לראות סרט וכו', אני לא מתכוון להמשיך לרכוב כל יום על אופנוע.
רק בסופי שבוע ויש גם סיכוי טוב שאני עובר ל 100% שטח.
אני לא מבין איך הסקתם שאין פקקים ובעיות חנייה?
הפקק ישאר רק שברכב אוטונומי האדם ישב ברכב ויתעסק בדברים אחרים מהנהיגה בערך שווה ערך לנסיעה במונית.
עדיין תראה שהמון יעדיפו דו גלגלי שחונה מטר ממך ולא רכב אוטונומי שחונה במרחק ממך ,משלם חניה, ועומד בפקק כמו כל שאר הרכבים.
פשוט הנהג מתעסק בשלו בזמן הזה ולא בנהיגה. אני אעדיף להמשיך לרכב ולקצר זמנים ובטח אלך על פי רון של רכב כזה לנסיעות ארוכות ומשעממות כמו נגיד קריית שמונה - באר שבע על כביש 6 . שבכיף הייתי מדליק טייס אוטומטי ורואה סרט
עוז לא אסכים איתך , סטטיסטית 70% מהתאונות דו גלגלי באשמת נהג הרכב, אם הרכב אוטונומי אתה מוריד ב70% את תאונות האופנוע נניח שהרכב אוטונומי ולא מושלם הורדתה ב50% ? גם מעולה ובטיחותי יותר לכולם.
שלא נדבר שהולכי רגל נדרסים כמעט כולם על ידי רכבים אם הרכב האוטונומי לא ידרוס הולכי רגל הפחתתה את כמות ההרוגים בשנה מעל לפי 2 בתוספת האופנועים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 13-10-2016 בשעה 11:24.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תראה, זה פורום אופנועים, אי אפשר להיכנס פה לעומק לתחום הרכבים האוטונומיים שהוא עצום וגדוש במידע.אני לא מבין איך הסקתם שאין פקקים ובעיות חנייה?
אני רק ארשום פה בגדול את הנקודות, אתה מוזמן להעמיק ולקרוא באינטרנט:
1. הצפי הוא שמכוניות אוטונומיות יגדילו את הקיבולת של הכבישים הקיימים בין פי 3 עד פי 7.
1.א הן לא עושות תאונות אז יהיו פחות פקקים
1.ב הן מאיצות ביחד, אין את הדיליי שיש לנהג אנושי שלוקח לו זמן להתחיל לנסוע כשזה שלפניו מתחיל.
1.ג בשלב הבא תהיה תקשורת בין המכוניות וזה יאפשר מרחק מאוד קטן בין המכוניות כי כל אחת תדע מתי זו שלפניה בולמת
1.ד זה גם מאפשר צמתים ללא רמזורים וללא עצירות (מכוניות משנות במעט את המהירות שלהן כדי שכולן יעברו בלי להתנגש)
1.ה בזכות זמן התגובה והתקשורת, מכוניות אוטונומיות יוכלו לנסוע הרבה יותר מהר ממה שמתאפשר היום לנהגים אנושיים
2. חניה - מכוניות לא צריכות לחנות בעיר. המכונית תיקח אותך לעבודה ואז תלך ותחנה איפשהו. בסוף היום היא תבוא לאסוף אותך.
2.א חניה צפופה, המכוניות יכולות לחנות בצפיפות מאוד גדולה ואפילו לחסום חניות וכשאחת צריכה לצאת כל השאר זזות
3. כמות המכוניות - מעבר מבעלות פרטית על מכוניות לשימוש בצי מכוניות עם car-sharing ו- car pooling
המכונית אוספת אותך ועוד כמה אנשים ומגיעים ליעדים ביחד = פחות מכוניות על הכביש (ובגלל שאין פקקים זה יהיה הרבה יותר מהר ממה שיש עכשיו
זה בגדול.
לא רשמתי הכל...
עריכה:
עוד קצת, בהנחה שעברנו לרכבים חשמליים, הרכב יוכל ללכת להטעין את עצמו לקראת נסיעה.
אם לא, אז יהיה פתרון דומה עבור תחנות דלק.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 13-10-2016 בשעה 11:41.
אתה יכול לא להסכים איתי, אבל אני מסכים איתך! זה הכל שאלה של מינוח.
אני חוזר, שיפור, מחשוב, אוטונומיה ברכב ולא באופנוע, שווה ערך לכל מה שאמרת,
זה עדיין לא עושה את האופנוע ליותר בטיחותי...זה הופך אותו לפחות מסוכן. זה הכל.
צודק - למשל זה (חפירה גדולה...)
עד שאני לא אראה את זה עובד לא מאמין, כן זה יעזור כי המכונית תאסוף אותך מהמקום שלך אבל כמוך יש את כל תל אביב בערך שסביב ה17 בערב מתחילים לזוז לבית וסביב ה7 בבוקר נוסעים לעבודה.
כן מאמין שזה אפקטיבי יותר רכבים אוטונומיים אבל לא פי 2 ולא פי 3. פקקים עדיין יווצרו רק שזה לא יהיה פקק עומד זה יהיה פקק זוחל במהירות מאוד איטית. אולי קצת אפקטיבי יותר אבל לא ברמה כל כך גדולה מבחינת מהירות ממוצע לקטע כביש זה לא ישנה הרבה.
הכוונה שאם היום נהג אנושי בפקק עם עצירות נוסע 5 קילומטר נסיעה בשעה רכב אוטונומי יזחל עדיין ב5 קמ לשעה לערך . מה שכן אם אנשים יחלקו רכבים זה יוריד מהעומס קצת אבל זה לא בטוח שיקרה וגם לא בטוח שיפחית בהרבה עומס.
בתאוריה זה מעולה בפרקטיקה לא חושב שזה שינוי אדיר, קח דוגמא גיר רגיל וגיר dsg למעט הפרשים של 1-2 שניות להקפה במסלול מרוצים שזה המון אין לזה יתרון על גיר ידני פשוט למעט נוחות בכביש.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 13-10-2016 בשעה 11:56.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
זה גם מעולה:
כל אלה יפים בתאוריה ויפתרו את הפקקים בכבישים מהירים בצורה טובה אבל כביש ערוני ששם רוב הבעיות זה לא ישים.
למה? כי אי אפשר להתעלם מהרוכב אופניים ומההולך רגל אז עדיין העצירה-תאוצה לא נפתרים.
ואם יש בכל ההמולה שם רכב לא אוטונומי זהו אין לו זכות קיום? ברגע שכולם אוטונומיים ויש רק כאלה בכביש זה משפר בעולם האמיתי זה יעבוד פחות טוב.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אתה באמת חושב שאין תשובות לכל הבעיות האלה כבר?
הצעתי שתקרא עוד בעצמך, אני אציע את זה שוב...
קח את השאלות שלך, תכניס אותן לגוגל, תתעניין קצת.
כל הבעיות האלה שאתה מעלה פתירות, חלקן גם פתורות.
אם אתה רוצה לראות איך כל העולם עומד להשתנות תראה את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=7Pq-S557XQU
ארשה לעצמי להיות סקפטי בנושא הזה, כן מכיר מפעלים שביטלו הרבה בני אדם בגלל אוטומציה אבל לקבוע שזה יותיר המוון ללא עבודה? אני סקפטי .
בעתיד הרחוק אולי עוד 40 שנה כן ,במצב כרגע אני לא רואה רובוט נהיה מוסכניק , או עובד בקרת איכות . או אפילו עובד בפס ייצור הלחמות מדוייקות , כן יש smt יש יש גם cnc עדיין אבא שלי חורט על מכונה קונבינציאנאלית. למה? כי לא הכל כלכלי ויוצא טוב במכונה אוטומטית. כן מאמין שבעתיד זה יקרה אבל לא כל כך מהר ואני גם חושב שרובוטים זה מבורך וכניראה מה שיהיה זה רובוטים שעוזרים לבני אדם לבצע עבודות.כמו הרובוט רופא לדוגמא שיתן המלצה לרופא רגיל והרופא יחליט.
רובוט הוא עדיין רובוט שלא חושב מחוץ לקופסא הוא מצטיין במטרה לשמה נוצר אבל לא יודע לחשוב "מחוץ לקופסא" ואם יהיה כזה רובוט אז אהלן מטריקס
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מבלי לפגוע בכבודך, אתה חושב במושגים נוכחיים. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ועלויות הייצור קטנות אתה נכנס לסיטואציה בה אתה תרכוש חדש או שתחליף חלף שלם. בתור צרכן לא ישתלם לך לתקן. אם זה מבחינת שעות העבודה. אם זה מבחינת איכות העבודה ואם זה מבחינת עלות המוסך/מעבדה/.... ממש כמו שכיום אתה רואה שפחות ופחות מתקנים מסכים ופשוט רוכשים חדש.
באשר לאוטומציה ול"חשיבה מחוץ לקופסא". זה בדיוק העניין. מי שיהיה לו ערך מוסף ומה להציע ימשיך לעבוד ומי שלא... ככל הנראה יחיה מדמי סעד כלשהם שהמדינות יספקו על מנת לשמור על היציבות (כמובן שהדאגה תהיה במחיר החופשיות שלך והיכולת שלך להתנגד... סוגיית הנשק בארה"ב אהם, אהם...).
הדרך האידיאלית לצמצם את המשבר העתידי היא באמצעות חקיקה מגינה מתוך בחירה. אלא שגם מי שלא מעורה בפוליטיקה העולמית מכיר את המושג "הון שלטון" ויודע שקבלת החלטות נעשות מאחורי דלתיים סגורות ולאו דווקא למעננו למרות שמאכילים אותנו במעשיות מעשיות. כך שככל נראה נבחרי הציבור מטעם, כנראה יעדיפו לחסוך למושך בחוטים זה או אחר כסף מאשר לדאוג לתחת שלנו.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 13-10-2016 בשעה 15:55.
מהפכה זה טוב כל עוד לצד שמולך אין צבא בלתי מנוצח של רובוטים.
נראה אותך עושה מהפכה נגד זה...
הכיוון נכון אבל בדרך למדרון, בגרמניה הוציאו את מנוע הבעירה הפנימי מחוץ לחוק
עד שנת 2030 כל תעשיית הרכב תחויב לעבור למנוע עם אפס (0) פליטת מזהמים.
מה שאומר שנראה הרבה יותר מנועים חשמלים ומונעי מימן, אם תעשיית האופנועים
לא תיישר קו היא פשוט תגווע. - רן
http://www.themarker.com/wallstreet/1.3092301
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 13-10-2016 בשעה 14:53.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הZero מעולים, מה שחסר:
קצת יותר טווח
טעינה מהירה
תשתית טעינה ציבורית (חניות עם טעינה, תחנות טעינה מהירה כמו שיש בחו"ל).
מחירים נמוכים יותר בישראל
למי שרוצה לקרוא סיפור קצר ספקולטיבי בדיוק על המצב הזה, אני ממליץ בחום על:
http://marshallbrain.com/manna1.htm
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 13-10-2016 בשעה 17:29.