לי היה ZZR1100, רכשתיו עם 71 אלף ק"מ, ואצלי ליקק דבש. אלה היו כלים עם "הכי גדול והכי חזק בצ'כונה" בזמנו כשבאו לארץ.. אז, כנראה אחד או יותר מארבעת הבעלים לפניי נתן בו קצת או יותר וויליז ופתיחות (היה כזה אחד בדיוק לרפי גינת, לא יצא לי לבדוק אבל יכול להיות שהכלי הספציפי הזה היה שלו - לפני הדיאטה !!!), שחיקה בגיר הרי לא עולה בשום בדיקה לא פולשנית, וב 130 אלף השני התחיל לקפוץ. שיפצתי ת'גיר קומפלט.
גם הבימר הנוכחי בסביבות ה 130 אלף ק"מ התחיל להקפיץ את החמישי.. נו, זה אומר שגם כול הבימרים עתירי הנפח יש בעיה בגיר? (ה K1200 היה ידוע בכך שהגיר שלו נטה לשחוק את הדוגים.. זה נפתר ב K1300, בגלל זה הבאתי לו גיר טרי של K1300S מארה"ב עם 6000 מייל).
לנושא - לוקי חמוד, כמה GTR-ים יש בארץ?.. כלום -, אז תיכנס לפורומים בחו"ל ותרים שאילתא על אם יש בעיות/צרות/מחלות/תסמונות/סעד-מין-כלכלה לשנתונים האלה.
בהצלחה!![]()