לוקי נכנס לאתרים בחו"ל ומצא בעיקר דבש כלי אמין.
אני חיפשתי מידע על מחלות ילדות או תקלות אופייניות ולא כלכך מצאתי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
לי היה ZZR1100, רכשתיו עם 71 אלף ק"מ, ואצלי ליקק דבש. אלה היו כלים עם "הכי גדול והכי חזק בצ'כונה" בזמנו כשבאו לארץ.. אז, כנראה אחד או יותר מארבעת הבעלים לפניי נתן בו קצת או יותר וויליז ופתיחות (היה כזה אחד בדיוק לרפי גינת, לא יצא לי לבדוק אבל יכול להיות שהכלי הספציפי הזה היה שלו - לפני הדיאטה !!!), שחיקה בגיר הרי לא עולה בשום בדיקה לא פולשנית, וב 130 אלף השני התחיל לקפוץ. שיפצתי ת'גיר קומפלט.
גם הבימר הנוכחי בסביבות ה 130 אלף ק"מ התחיל להקפיץ את החמישי.. נו, זה אומר שגם כול הבימרים עתירי הנפח יש בעיה בגיר? (ה K1200 היה ידוע בכך שהגיר שלו נטה לשחוק את הדוגים.. זה נפתר ב K1300, בגלל זה הבאתי לו גיר טרי של K1300S מארה"ב עם 6000 מייל).
לנושא - לוקי חמוד, כמה GTR-ים יש בארץ?.. כלום -, אז תיכנס לפורומים בחו"ל ותרים שאילתא על אם יש בעיות/צרות/מחלות/תסמונות/סעד-מין-כלכלה לשנתונים האלה.
בהצלחה!![]()
נערך לאחרונה על ידי erani99; 13-10-2016 בשעה 23:42.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
לוקי נכנס לאתרים בחו"ל ומצא בעיקר דבש כלי אמין.
אני חיפשתי מידע על מחלות ילדות או תקלות אופייניות ולא כלכך מצאתי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
סרטון עם כמה בעיות קטנות:
https://www.youtube.com/watch?v=TZE2n-rFSNg
טוב
הפנס יפה אחוד ולא עכור
לוח שעונים נתעמק
לגבי מיכל נבדוק עם עיינית ופנס
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם הוי מקס שלי יליד 2001 עם למעלה מ-71000 אלף מייל (תעשו חשבון 1.6X) מפגין אמינות
ומדובר באופנוע חוליגנים.
אבל זו לא באמת אינדיקציה, בק"מ שציינת המנוע רק מתחיל את החיים שלו, מה שמקצר אותם
זה שירות גרוע מכונאים שהורסים וטיפול לא נכון. לא סתם ייצרני הרכב נותנים אחריות עד הוק.
נשאלת השאלה באיזה תנאים חיי האופנוע מי ביצע את הטיפולים, כמה המכונאים מכירים את המכונה
הספציפית ובאיזה זמינות ניתן להשיג חלקים חשובים.
מספיק חלק אידיוטי קטן בכדי להשבית את האופנוע חודש עד שיגיע משלוח, וגם טיפול פשוט הופך סיוט
כשצרך לפרק ל כך הרבה פלסטיקים שלא לדבר על כך שלפריינגים יש נטייה להישבר ולהיסדק ללא
קשר לאמינות האופנוע...
חשוב לקרוא והרבה בפורומים בחו"ל שם נצבר ידע מסוים בנושא. ולבדוק אם יש מועדון חברים יעודי.
יאללה בלאגן!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
צודק אבל הכלי כבר עבר את תקופת האחריות ויש את אלוהיי הרשת וחברים בנכר.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
חמוד אתה
הכנתי כבר את החוטיני למפגש חמישישי שלנו
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לי היה GTR שנת 2008. עשה 150000 קמ. בעיה יחידה שהיתה שהסטרטר נגמר ב130000 . חוץ מזה המבנה של הפיירינג זורק את החום לרגליים וזה די מבשל בקיץ. אני כעת מוכר את השני שלי שהוא משנתון 2014.
תודה רענן הייתי צריך את החיזוק
ממישהו שהיה לו את הכלי הנ"ל
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רגע אתה לא רצית כלי יותר רגוע מהבנדיט?
שהוא גם ככה כלי מאוד רגוע..!?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
רציתי אבל רכשתי כלי שהוא תחליף לקלנועית ואני עדיין רק בן 43 ולא נזקק לויאגרה.
אחרי מחשבה וקצת פרצוף חמוץ מהמנהלת שלי שתזכה לחיים ארוכים החלטתי לחזור לסוג הכלים שאני באמת אוהב.
אני מקווה שנזכה לשקט תעשייתי עד קרן ההשתלמות הבאה בעוד כ6 שנים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בהצלחה במכירת הקלנועית, לפני קניית המגה קלנועית גם אני התעניינתי ב GTR , בזמנו שוטטתי ברשת ושמתי לב למספר שרשורים בעניין גל הינע. שווה להציץ גם בכך.
סבלנות סבלנות ועוד טיפה ממנה יניבו בסופו של יום כלי שווה ומהנה.
לוקי, מכיוון שנראה שהתגברת על הבחילה שלך ממטרו (או, לפחות, למדת לחיות אתה), אני חוזר להצעות ישנות שלי. סופר טנרה או וורסיס 1000. לא יודע אם נכנס בתקציב שלך (הסופר טנרה 2010 הוא 46 במחירון והוורסיס 2012 53 במחירון) אבל שווה לך לקחת רכיבת מבחן עליהם לפני שאתה מחליט. מניסיון אישי - שניהם כלים מעולים, שניהם מהנוחים שקיימים לרוכב ולמורכבת, שניהם יהיו לך יותר נוחים ברכיבה עירונית (יחסית ל-1400 של קווסקי) ועדיין תוכל לרכב מהר (מאוד) גם בכביש 6. אם טרם רכבת על אדוונצ'ר - זה הזמן לנסות.