גם הוי מקס שלי יליד 2001 עם למעלה מ-71000 אלף מייל (תעשו חשבון 1.6X) מפגין אמינות
ומדובר באופנוע חוליגנים.
אבל זו לא באמת אינדיקציה, בק"מ שציינת המנוע רק מתחיל את החיים שלו, מה שמקצר אותם
זה שירות גרוע מכונאים שהורסים וטיפול לא נכון. לא סתם ייצרני הרכב נותנים אחריות עד הוק.
נשאלת השאלה באיזה תנאים חיי האופנוע מי ביצע את הטיפולים, כמה המכונאים מכירים את המכונה
הספציפית ובאיזה זמינות ניתן להשיג חלקים חשובים.
מספיק חלק אידיוטי קטן בכדי להשבית את האופנוע חודש עד שיגיע משלוח, וגם טיפול פשוט הופך סיוט
כשצרך לפרק ל כך הרבה פלסטיקים שלא לדבר על כך שלפריינגים יש נטייה להישבר ולהיסדק ללא
קשר לאמינות האופנוע...
חשוב לקרוא והרבה בפורומים בחו"ל שם נצבר ידע מסוים בנושא. ולבדוק אם יש מועדון חברים יעודי.
יאללה בלאגן!



ציטוט ההודעה בתגובה