ציטוט נכתב במקור על ידי adnan צפיה בהודעה
קראתי כמה מבחנים, האופנוע הזה קיבל אחלה של תשבוחות, וזה מה שכתבו באחד המגזינים על אמינות (אגב מדובר במגזין מוכר MCN)

There is no reason to question the Kawasaki 1400’s reliability as the ZZ-R14 on which it’s based is proving bulletproof and Kawasaki are renown for producing reliable motors. MCN ran the older GTR problem free for 30,000 mile in a year, without a glitch. Shaft drive will add to its longevity.



למה?!

אני החזקתי בעבר בנינג'ה 600 שנת 1999 קניתי עם 45K מכרתי כאשר עמד על כ80K ק"מ.

אחריו היה לי נינג'ה 636 שנת 2004 קניתי עם כ17K ומכרתי כאשר עמד על סביבות ה35K.

שניהם הפגינו אמינות מושלמת.
גם הוי מקס שלי יליד 2001 עם למעלה מ-71000 אלף מייל (תעשו חשבון 1.6X) מפגין אמינות
ומדובר באופנוע חוליגנים.

אבל זו לא באמת אינדיקציה, בק"מ שציינת המנוע רק מתחיל את החיים שלו, מה שמקצר אותם
זה שירות גרוע מכונאים שהורסים וטיפול לא נכון. לא סתם ייצרני הרכב נותנים אחריות עד הוק.

נשאלת השאלה באיזה תנאים חיי האופנוע מי ביצע את הטיפולים, כמה המכונאים מכירים את המכונה
הספציפית ובאיזה זמינות ניתן להשיג חלקים חשובים.

מספיק חלק אידיוטי קטן בכדי להשבית את האופנוע חודש עד שיגיע משלוח, וגם טיפול פשוט הופך סיוט
כשצרך לפרק ל כך הרבה פלסטיקים שלא לדבר על כך שלפריינגים יש נטייה להישבר ולהיסדק ללא
קשר לאמינות האופנוע...

חשוב לקרוא והרבה בפורומים בחו"ל שם נצבר ידע מסוים בנושא. ולבדוק אם יש מועדון חברים יעודי.

יאללה בלאגן!