הדיוק מהיר וחזק, 2 צילינדרים בנפח 300 סמק זה לא הכי יעיל.
היי, אני מעוניין לקנות אופנוע מוגבל ברישוי a1.
הנסיעות היומיות יהיו כ25 קילומטר ובסופשים גם טבריה-תא ובחזרה.
מבחינת ניסיון אני שנתיים על הכביש רוכב יום יום.
ה duke 390 מאוד מאוד קורץ לי, אבל חשוב לי שיוט של 120 עם אקסטה להקיפות ונינוחות גבוה. האם הדיוק מסוגל לזה? או כבר עדיף 2 צילינדר ומעלה?
נוחות המורכב פחות משמעותי לי. בנוסף לדיוק חשבתי על z300 שהוא כבר 2 צילינדר והבנתי שיהיה לי יותר קל בבן עירוני, אבל דווקה כיוונתי לאופנוע שייתן יותר פאן בעיר כמו הדיוק.
בנוסף לאלו אני חם פצצות על ה wr250x אבל ירדתי ממנו כיוון שבבין עירוני זה סיוט על 120(?)
שיהיה שבת שלום לכולם ורכיבה מהנה![]()
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
הדיוק מהיר וחזק, 2 צילינדרים בנפח 300 סמק זה לא הכי יעיל.
מה עם SV650 מוגבל? זה כבר עולם אחר.
גילוי נאות אני מוכר אחד![]()
דיוק משייט בכיף על המהירות הזו
חבר עם דיוק390 מדווח כי הוא משייט על 130+- והכלי יכול לסגור 170+-
איך אפשר לשייט על 130 בלי לעוף מהרוח על נייקד כזה?
דיוק כלי ריאלי לנסיעות בינעירוניות (בשעות פקקים)
Sent from my D5803 using Tapatalk
יש לכם תפיסה מוזרה ל״לשייט״.
אתה מרגיש נינוח ב240 חצילים על נייקד? נסיעה רגועה ונעימה עם דיוק על 130?
המנוע יעשה את העבודה אבל זו תהיה נסיעה קרבית של מלחמה מול הרוח.
פיירינג ספורט קטן כמו הזה של הנינג׳ה, מוריד את הרוח מהחזה והנסיעה הרבה פחות מלחמתית.
הדיון הוא האם הכלי משייט על מהירות כזו שכן נוחות זה סובייקטיבי.
אין יציאה גדולה לגלידיוס מוגבל ביד שתיים. לגבי הונדה 500 קשה להביא בתקציב הזה אני חושב ולפי הבנתי הם לא סופרטיבים ביחד לאחרים
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
אין כמו רכיבת מבחן לבירור שאלות שכאלה (מהירות, שיוט, נוחות).
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו