תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: motoGP סבב יפן - מסלול טווין מוטגי

תצוגה בשכבות

  1. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני אסביר את עצמי...
    ב74 או משהו שם באזור אגוסטיני עבר ל ימאהה.
    האופנוע היה כושל לעומת ה-mv (אנחנו מדברים על 4 פעימות) ואז בשנה שאחרי ימאהה עשו איזה רמאות קטנה (שהייתה חוקית) ונתנה לאופנוע יתרון ולמעשה הוא היה האחרון לזכות באליפות על האופנועים האלו.
    ב-76 עברו ל 2 פעימות אם אני לא טועה בגלל איזה פטנט ישן של שנות ה-40 שאיזה גרמני מצא ואיזה בריטי שגם התחרה, הצליח ליישם את זה על מנועים שהוא שינה בבית.
    לאחר מכן עד 2000 הכל היה 2 פעימות, 2001 הייתה שנה מעורבת.

    אחת הסיבות היחידות שעברו (ולא אני אומר את זה, אומרים את זה הרבה אנשים שנגעו בכלים כאלו) זה כי מעבר ל 170hp כבר לא היה אפשר לשלוט בכלים האלו.
    וזה דיי נכון, ראינו לאורך ההיסטוריה איך הרבה מהרוכבים נופלים בפניות או ביציאה מפניות בגלל אוירודנמיקה בעייתי, חלקות משקל בעייתי והמון כוח בלתי נשלט.


    נ.ב.
    שכחתי להוסיף שגם תקנות זיהום אויר שחקו פה תפקיד ולאחר 2001 הוחלט לגמרי שמעדיפים את ה 4 פעימות.
    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 23-10-2016 בשעה 23:49.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  2. אז היום פעם ראשונה ראיתי אפריקה טווין
    על ידי Shazz בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 22:54
  3. מה אנחנו חושבים על האפריקה טווין החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 12:36
  4. אפריקה טווין החדש
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-07-2015, 22:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO