על פניו נראה שזו אחת היציאות החזקות שהגיעו מיפן בשנים האחרונות
http://wheelz.co.il/?p=95042
על פניו נראה שזו אחת היציאות החזקות שהגיעו מיפן בשנים האחרונות
http://wheelz.co.il/?p=95042
אז מה הרשים אותנו באפריקה טווין החדש?
המנוע – סאונד בשרני של צמד אגזוזים פתוחים ועלייה מהירה בסל"ד, מנוע נובח. אין ספק שזה מנוע עם טוויסט ספורטיבי.
למרות שזה רק 93 כ"ס = בין החלשים?
התזוזה של האופנוע בשטח – איך שהוא זז מצד לצד, איך שהוא יוצא מפניות, איך שהוא מרים גלגל בקלות לפני מכשול. כל אלו מעידים על יכולות שטח גבוהות ועל תחושת קלילות.
אין ספק, זה היה שביל קשה לרכיבה, חושב שהם השתמשו בצבי צב או חליפת לחץ?
עד שלא נראה סרטון כמו של ה- 1190 של רכיבת שטח אמיתית, מתייחסת אל זה כמו מה שזה = פרסומת
התזוזה של הרוכב על האופנוע – תנוחת הרכיבה, תנועת האגן, התזוזות – זה בדיוק רכיבת שטח, והאופנוע מאפשר את זה, מה שאומר שהוא תוכנן לזה.
כמו סעיף קודם
תזוזת הרוכב קדימה בגז – כי אחרת איך תחזיק 95 כ"ס דרך הידיים? שוב, אופנוע שטח
אין ספק מפלצת, בעלי מולטי, 1290, ו- xr1000 מתחילים להזיע כן?
- היציאות מפניות על הגז – בהחלקה עם איזון גוף של הרוכב. והאופנוע בולע את זה כאילו כלום.
- הנחיתה מ-2 מטר גובה ב-60 קמ"ש – כי אם האופנוע עובר את זה בלי דרמה וממשיך לזוז – אנחנו רוצים לרכוב על האופנוע הזה!
אני לא רוכב בשטח ואפילו אני מזהה שזו קפיצה שהנחיתה ממנה היא כמו ממקפצת סקי ככה שזו נחיתה רכה למעשה
אז הוא חלש מכל שאר הדברים בקטגוריה
כבד יותר (עוד עוד יותר עם dtc)
מיכל דלק קטן (עוד "אדוונצ'ר" של 200 ק"מ בין תדלוקים)
בלי פינוקים (מתלים, חשמולים וכו') שכן מעניינים את מי שקונה את הקטגוריה (ולא באמת נכנס לשטח איתה)
מי שחושב להיכנס לשטח עם האדוונצ'ר שלו ימצא כלים אחרים עם הרבה יותר יכולת (בין בקטגוריה או בנפחים קטנים יותר)
מי שרוכב איתו רק בכביש ימצא כלים הרבה הרבה הרבה יותר מהירים ממנו.
אולי עשה לכם חשק אבל תחזית שלי זה שכמו הסופר-טנרה יהיה אופנוע נחמד אבל ממש לא מוביל (במכירות / ביצועים / פופולאריות).
נראה לי שאתה מפספס לגמרי את האופנוע הזה.
לפי כל הנתונים, הוא לא קשור בשיט לאדוונצ'ר-תוררים מודרניים אלא מחזיר את הסגמנט למקורות - לשטח. בשביל זה לא צריך 150 כ"ס (בשבוע שעבר רכבתי על האדוונצ'ר 1050 מוגבל ל-47 כ"ס, ותאמין או לא - בשטח היעדר ההספק עזר לי לתת פצצה של קצב...), ולא צריך פינוקים ובקרות. צריך מנוע בשרני, מתלים טובים ותנוחת רכיבה קרבית וגלגלי "21 ו-"18. זה בדיוק מה שהאפריקה טווין מציע, ועל פניו עושה רושם שזה בדיוק הייעוד שלו.
אני לא רואה שום קשר בינו לבין הסופר-טנרה 1200 למשל.
אפריקה אפריקה ,לוקח אותי חזרה לשנת 2000 כשקניתי אפריקה שנת 1999 מיד ראשונה 15000 ק"מ ,אחד האופנועים היפים (קצת חלש) והמדליקים שהיו לי ,חנה בסלון כל לילה
כיף של אופנוע ,מקווה שהאפריקה החדש לא יאכזב ,מחכה בקוצר רוח שיגיע לארץ :-)
אחלה, גם אם מתרכזים בצד של השטח ממה להתלהב?
יש את הקטום 1190 (שיש לו גם גרסת R) עם שפיצים וכל המעבר, ובבקשה קבל רכיבת שטח בכמה רמות יותר ממה שהפרסומת של הונדה מראה.
https://youtu.be/NpCubYprqFQ
ואולי עדיף לחסוך ולקנות 990 שיותר זול, חזק, קל...
בחו"ל יש עוד אופציה דומה של טריומף עם ה- הטייגר XC שיכול באותה מידה להיכנס לשטח.
ראה שוב מה החברה של ICON עושים איתם.
הקשר לסופר הוא ששניהם באותה קטגוריה "אדוונצ'רים" גדולים.
מי שקונה את הכלים האלו סיכוי קלוש (מעבר לעיתונאים) שירכב בשטח מעבר לשבילים.
מי שרוצה אדוונצ'ר שטח ("אמיתי") יקנה טנרה רגילה למשל כבר.
[QUOTE=Toolie;7777
יש את הקטום 1190 (שיש לו גם גרסת R) עם שפיצים וכל המעבר,ר.[/QUOTE]
אני מתעקש דווקא להידבק לנושא החישוקים כי ראיתי איפשהו תגובה שהעירה בנושא ואני לא זוכר מי רשם את זה אבל אני לא רואה חישוקים יצוקים באף דגם של האפריקה החדש אז מה הקטע?
אתם מדברים פה על נתונים יבשים, ביצועים, משקלים, מהלך מתלים.
אתם שוכחים שמדברים על אפריקה טווין, זו רומנטיקה אמיתית, וכשיש אהבה, לא אכפת לך שהיא לא מושלמת כי היא שם בשבילך. אפריקה.
מירוץ החימוש אף פעם לא נגמר, יותר סוסים, פחות משקל...
ואז הונדה באה עם היציאה הזו ונותנת לנו אופציה לקנות כלי עם נשמה (בתקווה שיהיה טוב כמו בפירסומים)
ktm עשו את זה עם ה990r, והיום עם ה1190r, ושאר החברות עד היום רק במרדף אחרי הכוח והמשקל והכביש, כל הכבוד להונדה.
גם לא צריך יותר מ100 סוסים בארץ, ואת זה אמרו גדולים ממני.
הקטע הוא שהוא מוכוון שטח לא כביש לכן השפיצים,לכן גם מרווח גחון נדיב ומהלך מתלה ארוך לפני הקפיצה באוויר שרואים בסרטון.
אני רוכב כביש. מידי פעם חולפת בי המחשבה לנסות שטח אבל אני מעדיף לרכוש כלי נוסף, אנדורו במקום לרכוב על משהו שהוא סוג של פשרה
אני לא חושב שהאפריקה החדש יהיה פשרה אלא פשוט אופנוע שטח גדול נפח,כך זה נראה בנתונים לפחות.
אם זה היה קצת יותר KLR650 פשוט ונגיש לכל אמריקאי עד היום - היה לי על מה לפנטז.
בקיצור זה סוג של האמר לנקבות שעוצרות בחניה כפולה בכיכר המדינה בשביל לאסוף את הפראדה.
אני רק אניח את זה פהhttps://www.youtube.com/watch?v=NpCubYprqFQ
לילה טוב