יש דיקומפרסור בדגם הזה, הוא מניע חופשי והמערכת טעינה חזקה מאוד אז התופעות כשמתחילות צרות( לרוב זה במצבר)
הלוח שעונים מתאפס בהנעה ועד שהמתח חוזר למצב תקין הוא על 0 בסלד והמהירות.
פשוט סטרטר מניע גם עם יש מפל מתח ל8 וולט והמחשב ניהול מנוע וההזרקה גם עובדת במתחים כאלה. הלוח שעונים לא ומתחיל לעבוד רק מסביב ה11 וולט
וזה בידיוק מה שקורה ברגע שנלחץ הסטרטר יש מפל מתח המנוע מניע ועובד והלוח שעונים מתאפס מחדש וזה לוקח לו קצת זמן
הכלים האלה מניעים כמעט בכל מצב ומאוד אמינים, אגב הוא גם מקפיץ את הסרק ל2000-3000 סלד כשהמצבר ממש חלש.אם המחשב מעודכן לגירסא האחרונה וזה ממזער את התופעה
Sent from mTalk using windows 10 mobile