בסונטה אני לא נוהג ולא במרצדס ולא ב525 ביום יום
כן יש לי נסיון עם היונדאי 8 מקומות נראה לי אי 800 ליסינג שב3 שנים הגיע למצב גרוטאה שהאביר מילואים בערך ככה וזה רכב חדיש.
יש מלא פיקנטו ליסינגים
יש מלא אי 20 נראה לי גם הליסינגים
כל אלה פח אשפה על גלגלים יחסית לליסינגים שמביאים במקום כמו האטראז שגם לא וואוו אבל לא מתפוררת.
והגאמפי שכבר שנה וחצי מחזיק טוב.
והפיקנטואים ? זה מה יש לצעריינו כרגע אבל לא אני בוחר ולא מעניין אותי מה יקנו אני סך הכל נוהג. לבית אני לא יקנה יונדאי אחרי שנהגתי באלה ןראיתי מה קורה איתם לאורך 3 שנים של ליסינג.
אני לעולם קונה רכב הרבה מעבר ל5 שנים על הכביש ולרוב יותר לכיוון ה10 שנים.
ושם זה או אירופאי או אמריקאי או יפני וגם זה תלוי דגמים
אולי בדגמים היקרים הם מעולים בדגמים שהם הפוטנציאל עבורי ולרוב עם ישראל יש רכבים טובים בהרבה
ובקשר לקבלני חוץ אז אתן לך דוגמא לי יש במוו 800:
השילדה שלו אפריליאה
ההזרקה והמיחשוב בוש והלה
הפלסטיקה אצרביס
הברקסים ברמבו
הבולמים שאוואה
המנוע רוטקס
בקיצור רוב האופנוע קבלני משנה.
מאידך סאנג יאנג וולף
רובו המוחלט טאיוואני
מה חבילה טובה יותר?
כשיש חברה שמייצרת מכלול טוב לאופנוע למה להמציא גלגל מחדש? לא עדיף לשלם על מוצר שעובד ומוכח?
מטוסי קרב שטסים בשמיים רובם בנויי ממכללים של קבלנים שונים , הטנקים זה מכללים של קבלנים שונים.
כשיש חברה שמתמחה עשרות שנים בייצור מכלול מסויים ועושה את זה מעולה ברמה עולמית לא רואה סיבה לנסות ולהמציא מחדש את אותו המכלול שיעשה את אותו הדבר בידיוק וזה גם לרוב כלכלית יהיה יקר יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 22-10-2016 בשעה 21:37.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor