קצת מזכיר רולים ופולי של ואריאטור
האם יש בלאי למערכת כזו?
מהו תזמון שסתומים משתנה? כיצד הוא משפיע על המנוע, ואיך עובד תזמון השסתומים המשתנה בסוזוקי GSX-R1000 החדש של 2017?
http://fullgaz.co.il/?p=115947
![]()
קצת מזכיר רולים ופולי של ואריאטור
האם יש בלאי למערכת כזו?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
סביר להניח שהחלקים עשויים מפלדות קשות ביותר ושיש שם התזת שמן מנוע קבועה, אז הבלאי אפסי.
אבל עדיין - בין חלקים נעים יש בלאי.
מאמין שהבלאי העיקרי במערכת זה עייפות החומר של הקפיץ.
כמו שמכירים מהקלאצים של הבאנדיט שסובליות מעייפות קפיצים.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הבנדיט 400 גם הציע vvt בשנות התשעים..הרבה לפני הgtr
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
ferraivvt.jpgלפרארי יש מערכת תזמון השסתומים גאונית בפשטותה.
![]()
נערך לאחרונה על ידי levil; 19-10-2016 בשעה 08:39.
"על שתי היחידות הללו ישנן מסילות רדיאליות אלכסוניות וקוניות, ובתוכן כדוריות פלדה, ואת שתי היחידות סוגרות דיסקיות קוניות שמייצרות לחץ כלפי פנים. בסל"ד נמוך הכדוריות נמצאות בחלק הפנימי, קרוב לגל הזיזים, אולם ככל שעולה הסל"ד, הכוח הצנטריפוגלי זורק את כדוריות הפלדה החוצה לכיוון היקף גלגל השיניים, ומכיוון שהמסילות אלכסוניות – מיקום גל הזיזים ביחס לגלגל השיניים משתנה ותזמון השסתומים מתאחר. כשהסל"ד יורד בחזרה, הדיסקיות הקוניות מפעילות לחץ על שתי היחידות והכדוריות חוזרות למקומן ההתחלתי – קרוב לגל הזיזים"
למה זה מזכיר לי וריאטור (עם משקולות) ורצועה של קטנוע?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
נשרף לי המוח....גדול עלי....חחח....😕😕
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
פשטות = פחות משקל (לפעמים).
זה כל היופי בכללי בפרארי.
תמיד המכוניות האלו נראו לי כמו כלוב נייר עם מנוע.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
לי זה דווקא מזכיר את קידום ההצתה בעזרת משקולות צנטרפוגליות במפלג.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
BMW F800 GSA