תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: טכני: תזמון שסתומים משתנה

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    טכני: תזמון שסתומים משתנה

    מהו תזמון שסתומים משתנה? כיצד הוא משפיע על המנוע, ואיך עובד תזמון השסתומים המשתנה בסוזוקי GSX-R1000 החדש של 2017?

    http://fullgaz.co.il/?p=115947


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    קצת מזכיר רולים ופולי של ואריאטור

    האם יש בלאי למערכת כזו?
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    סביר להניח שהחלקים עשויים מפלדות קשות ביותר ושיש שם התזת שמן מנוע קבועה, אז הבלאי אפסי.
    אבל עדיין - בין חלקים נעים יש בלאי.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מאמין שהבלאי העיקרי במערכת זה עייפות החומר של הקפיץ.
    כמו שמכירים מהקלאצים של הבאנדיט שסובליות מעייפות קפיצים.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    הבנדיט 400 גם הציע vvt בשנות התשעים..הרבה לפני הgtr
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    כתבה ממש מעניינת.. thx

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ferraivvt.jpgלפרארי יש מערכת תזמון השסתומים גאונית בפשטותה.

    נערך לאחרונה על ידי levil; 19-10-2016 בשעה 08:39.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    "על שתי היחידות הללו ישנן מסילות רדיאליות אלכסוניות וקוניות, ובתוכן כדוריות פלדה, ואת שתי היחידות סוגרות דיסקיות קוניות שמייצרות לחץ כלפי פנים. בסל"ד נמוך הכדוריות נמצאות בחלק הפנימי, קרוב לגל הזיזים, אולם ככל שעולה הסל"ד, הכוח הצנטריפוגלי זורק את כדוריות הפלדה החוצה לכיוון היקף גלגל השיניים, ומכיוון שהמסילות אלכסוניות – מיקום גל הזיזים ביחס לגלגל השיניים משתנה ותזמון השסתומים מתאחר. כשהסל"ד יורד בחזרה, הדיסקיות הקוניות מפעילות לחץ על שתי היחידות והכדוריות חוזרות למקומן ההתחלתי – קרוב לגל הזיזים"


    למה זה מזכיר לי וריאטור (עם משקולות) ורצועה של קטנוע?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    נשרף לי המוח....גדול עלי....חחח....😕😕

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    נשרף לי המוח....גדול עלי....חחח....נֵ¸˜•נֵ¸˜•

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    כל היופי במערכת של פרארי זה הפשטות שלה, אפילו ילד יכול להבין בשניה מהתבוננות בפיקה איך המערכת עובדת.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    פשטות = פחות משקל (לפעמים).
    זה כל היופי בכללי בפרארי.

    תמיד המכוניות האלו נראו לי כמו כלוב נייר עם מנוע.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  12. #12
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    לי זה דווקא מזכיר את קידום ההצתה בעזרת משקולות צנטרפוגליות במפלג.


    Sent from my iPad using Tapatalk Pro
    BMW F800 GSA

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 00:30
  2. כביש טכני במרכז
    על ידי walther בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 02:01
  3. טכני: עניין של הספק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-10-2015, 23:55
  4. בלם אחורי לא מגיב, אור ברקס לא משתנה - monster 696 2011
    על ידי Rossonero בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 23:05
  5. צריכת דלק משתנה ?
    על ידי refael בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-06-2015, 20:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO