עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: שאלה בנושא משקולות כידון

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297

    שאלה בנושא משקולות כידון

    שלום לכולם,

    רכשתי באיביי מגן לידית ברקס וגז אשר מתחברת בהחלפת משקולת הכידון.

    למשקולת המקורית של האופנוע יש משקל כאשר לחדשה אין (פלסטיק קל משקל).

    האם למשקל חשיבות כלשהיא ? האם זה עשוי להשפיע איך שהוא על הנהיגה ?

    תודה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    שום השפעה

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    תודה !

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    חחח מה? שום השפעה? אתה מטעה, משקולות ברירת המחדל של היצרן מציעות מצב אופטימלי שקבע היצרן מבחינת זריזות היגוי והתמודדות עם רטט בכידון.
    משקולות קלות = היגוי זריז ומהיר יותר על חשבון יציבות ורטט.
    משקולות כבדות = היגוי כבד יותר אבל כידון יותר יציב במהירות ופחות ויברציות לידיים.

    אתה תחליט מה אתה מעדיף, אבל השפעה יש.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    תודה - מחר אבצע נסיעה ראשונה לאחר ההתקנה ונראה אם ארגיש משהו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    חחח מה? שום השפעה? אתה מטעה, משקולות ברירת המחדל של היצרן מציעות מצב אופטימלי שקבע היצרן מבחינת זריזות היגוי והתמודדות עם רטט בכידון.
    משקולות קלות = היגוי זריז ומהיר יותר על חשבון יציבות ורטט.
    משקולות כבדות = היגוי כבד יותר אבל כידון יותר יציב במהירות ופחות ויברציות לידיים.

    אתה תחליט מה אתה מעדיף, אבל השפעה יש.
    +4ֵ

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    שום השפעה
    נכון שיש כבר מי שתיקן וחולק עליך...
    אבל זה עדיין קצת מעצבן אותי, שזורקים תשובה מהמותן בלי לדעת.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    נכון שיש כבר מי שתיקן וחולק עליך...
    אבל זה עדיין קצת מעצבן אותי, שזורקים תשובה מהמותן בלי לדעת.
    + 1.5
    תשובות כאלה תמצא בכל פורום, תמיד יש אנשים ש" באמת לא יודעים שהם לא יודעים", פעם כשמקס היה צעיר הוא היה מנהל שותף באחד הפורומים הגדולים באותם ימים.
    אחד הגולשים טען שם ש"נוזל בלמים חייבים לשמור במקרר לאחר הפתיחה"

    מן הצד השני, יש לך מנהל שותף עם פסיקות שגויות שהוא יורה מן המותן, כך שמקס היה מצפה שתתרגל כבר

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    + 1.5

    מן הצד השני, יש לך מנהל שותף עם פסיקות שגויות שהוא יורה מן המותן, כך שמקס היה מצפה שתתרגל כבר
    +99

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    חחח מה? שום השפעה? אתה מטעה, משקולות ברירת המחדל של היצרן מציעות מצב אופטימלי שקבע היצרן מבחינת זריזות היגוי והתמודדות עם רטט בכידון.
    משקולות קלות = היגוי זריז ומהיר יותר על חשבון יציבות ורטט.
    משקולות כבדות = היגוי כבד יותר אבל כידון יותר יציב במהירות ופחות ויברציות לידיים.

    אתה תחליט מה אתה מעדיף, אבל השפעה יש.
    שום קשר בין זריזות היגוי למשקולות כידון.
    הן שם בשביל לצמצם ויברציות בלבד.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כמו שתשים משקולות של 5 קילו על כל צד הכידון יהיה יותר קשה לסיבוב מאשר שעם משקולות של 0.5 קילו ככה גם למשקולות האלו יש השפעה על הסיבוב.

    הנכון להגיד הוא שהמשקל שלהן קטן וההשפעה והיא זניחה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בעיקר שם בשביל להתמודד עם הרטט. לא זכור לי אי פעם מישהו שהחליף למשקולות כבדות יותר בשביל שיהיה קשה יותר לסובב את הכידון...
    אגב, משקל גבוה יותר לא בהכרח ייתן מענה יותר טוב לוויברציות כי זה תלוי באיזה תדר הם.. לפעמים דווקא משקל יותר קטן יותר טוב.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בעיקר שם בשביל להתמודד עם הרטט. לא זכור לי אי פעם מישהו שהחליף למשקולות כבדות יותר בשביל שיהיה קשה יותר לסובב את הכידון...
    אגב, משקל גבוה יותר לא בהכרח ייתן מענה יותר טוב לוויברציות כי זה תלוי באיזה תדר הם.. לפעמים דווקא משקל יותר קטן יותר טוב.
    תהיה שעולה לי אם ככה.
    הרי כל הרעיון מתבסס על תנע, גוף מנסה לשמור על מקומו מהירות ומצב קבוע לעולם כשהכוחות מאוזנים.
    ככל שמשקל המשקולות עולה ככה בעצם קשה יותר להזיז אותם מהמקום וזה בעצם מה שמבטל ויברציות.

    איזה תדר ויברציות צריך כדי שאתה תרצה להוריד במשקל?


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 22-10-2016 בשעה 18:26.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    הריון?

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    לא יודע אם אתם מכירים את האתר הזה, הכרתי מהנדס שעובד שם.
    בנה לי במיוחד משקולות לפי הרצון שלי, שלושה סטים.
    אחד מהם יורכב על הקינג בסוף השיפוץ.

    https://www.vibranator.com/

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 06:48
  2. שאלה בנושא סדר המילוי של הטופס הירוק
    על ידי roei daniel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-09-2015, 15:01
  3. החלפת משקולות כידון במראות צד
    על ידי כRובי בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-08-2015, 22:36
  4. שאלה נוספת בנושא ההפרדה.
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 11:22
  5. מחפש משקולות כידון - cbr 600f
    על ידי יניב בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 15:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO